Arme jij als je tot 22.00 uur magmoet blijvenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:05 schreef creno het volgende:
toch best lastig, niemand staat ingepland op de kassa tot 22.00u
onder mijn naam staat "sluit", maar dat komt denk ik omdat ik normaal altijd afsluit op donderdag.
Met een beetje geluk neemt de baas het over om acht uur, met een beetje pech sta ik daar tot 10uur
Zoals?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Er zijn ook leukere sporten toch?![]()
1500 meter vrije kantklos.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
100 meter figuurzagen met hindernissen![]()
Ik heb in mijn paaspakket een kookwekker, een zakje paaseitjes, 5 mini stroopwafels (quote:Op donderdag 13 april 2006 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme jij als je tot 22.00 uur magmoet blijven
En dat paasgedoe begint steeds meer kerstneigingen te krijgen![]()
straks liggen er ook nog cadeautjes onder de paastak![]()
Ik vind het wereldrecord radio luisteren verbeteren leukerquote:Op donderdag 13 april 2006 10:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Al is het dwergwerpen ook erg grappig.
Hier een ak met allemaal heerlijke coco dingenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb in mijn paaspakket een kookwekker, een zakje paaseitjes, 5 mini stroopwafels ()en een paasstolletje gekregen. En ook nog een hele doos met bonbons van de banketbakker als bedankje voor het harde werken de afgelopen maanden
Sporten....zwemmen is wel leuk
Neh, laat maar.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
Speervangen en discuskoppen is meer voor de bikkels...
Bij het speerslikken hier in het zuiden staan de deelnemers ook altijd tegenover elkaar opgesteldquote:Op donderdag 13 april 2006 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
Speervangen en discuskoppen is meer voor de bikkels...
't Is ook overal hetzelfde!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:11 schreef Stroekie het volgende:
Oh heerlijk, lever je een nieuwe release uit die slechts voor de helft van je klanten
maar de nieuwe bestanden die daar bij horen stuur je wel naar iedereen via een aandachttrekkende email. Dus die andere helft krijgt out of the blue een bestand zonder dat ze weten wat ze er mee moeten, en ze kunnen er niets mee want hun programmatuur is ongeschikt
en natuurlijk hoeft zo iets intern tussen collega's niet gecomminiceerd te worden
volgens mij gaat er morgen hier in Eindhoven ook iemand aan het kruis gespijkerd worden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |