fulltime OWSquote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij OWS vond ik wel wat veel, maar aangezien ik toch fulltime met de OWS bezig was (zowat) maakte dat niet zoveel uit. De rest van het jaar doe ik ook nog wat andere dingen.
dat is zo duidelijk als wat, maar om het nog beter te doen had ik van Arcee iets veel slimmers gedachtquote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mag ook. Halve punten staat idd wat slordig.
(met die factoren krijg je bovendien meer even getallen, ik heb je wel door)
het gaat toch om de lol ook? w.m.b. doen we zoveel mogelijk. dan is het ook niet erg ene keer per ongeluk iets te missen. kansen zat om 't in te halenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Hmm.
Kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Afstanden, eindklassement, heren en dames. Vond je het bij OWS ook veel?
Zelf kwak ik doorgaans gewoon iets ondoordachts neer, dus kost me weinig tijd. Maar het is wel veel ja.
Daag me niet uit. Wat mij betreft rekenen we alleen met veelvouden van 862 punten die zelf weer geheel uit even cijfers bestaan.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef komrad het volgende:
dat is zo duidelijk als wat, maar om het nog beter te doen had ik van Arcee iets veel slimmers gedacht
ja ik vind het ook leuk hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het gaat toch om de lol ook? w.m.b. doen we zoveel mogelijk. dan is het ook niet erg ene keer per ongeluk iets te missen. kansen zat om 't in te halen
Wat liefquote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik vind het ook leuk hoorMaar ik wilde ook even begripvol zijn t.o.v. Wombcat
![]()
waarom 862, 2x862= 1724quote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daag me niet uit. Wat mij betreft rekenen we alleen met veelvouden van 862 punten die zelf weer geheel uit even cijfers bestaan.
ik denk dat we ook moeten gaan denken aan de begrijpelijkheid voor iedereen, het wordt zo te ingewikkeldquote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Arcee het volgende:
Of NK factor 2, EK factor 3 en WK factor 5. WK moet eigenlijk relatief aanzienlijk zwaarder tellen dan NK en EK.
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk dat we ook moeten gaan denken aan de begrijpelijkheid voor iedereen, het wordt zo te ingewikkeld
het goede van de wielerprono is dat het simpel is en erg goed werkt
Relatief gezien maakt dat natuurlijk niets uitquote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef Wombcat het volgende:
Als je voor elk schaatsweekend (WC, NK, EK, WK) álle afstanden moet gaan voorspellen, maak je de dremple hoog. Zeker ook voor mensen die later invallen, omdat als je één of twee weekenden mist, je meteen een hoop punten verliest.
Weet ik zo net nog niet. Het gemiddelde aantal punten per weekend is hoger, dat betekent dat je ook relatief meer moet dan de rest scoren om dat in te halen. Je moet namelijk boven verder boven het gemiddelde komen om wezenlijk in te lopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Relatief gezien maakt dat natuurlijk niets uit
je hebt meer misgelopen maar kunt ook meer inhalen
Wees niet bang sportmod's komen toch niet in schaatstopic'squote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef snellejelle het volgende:
mensen:
[SPT SC] De Sportbar #022 - 25.000 posts, gratis AA-drink!
voordat ze straks het topic sluiten
dan zullen ze blij zijn dat nu 'hun' SC ook wordt verschaatsvuildquote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef Remzz het volgende:
Wees niet bang sportmod's komen toch niet in schaatstopic's
Iddquote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan zullen ze blij zijn dat nu 'hun' SC ook wordt verschaatsvuildAch ja dat kon ook wel wat actie gebruiken daar geloof ik.
![]()
Maar als de topics zo hard gaan, gaat het misschien toch opvallen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wees niet bang sportmod's komen toch niet in schaatstopic's
Veranderen we het cijfer gewooon niet. Volgend topic word weer gewoon Schaatsprono voorpret #2quote:Op woensdag 12 april 2006 23:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar als de topics zo hard gaan, gaat het misschien toch opvallen.
ow ja, de test op het strand!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:07 schreef MiLalaa het volgende:
Dan wordt dit toch het nieuwe SCwij kunnen ook over andere dingen babbelen dan schaatsen hoor. Strand bijvoorbeeld..
ja, ze verdiend wel alvast een bonuspuntje daarvoorquote:Op woensdag 12 april 2006 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
Wel jammer dat Mirri verdwenen is. Zij was juist als eerste weer zo enthousiast over een prono..
Rekentest voor wie punten mag gaan tellen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:09 schreef Remzz het volgende:
Het gaat me nu al te snel ik mis al dingen
Test op het strand?
Count me in!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rekentest voor wie punten mag gaan tellen.
Tevens schaatsmeet.
Komrad zorgt voor hapjes. Ikke voor zonnebrand.
"die zelf weer geheel uit even cijfers bestaan"quote:Op woensdag 12 april 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
waarom 862, 2x862= 1724
We kunnen er een prono van makenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
Mirri, waar ben je.
We missen je nu al.
Mijne:quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef MiLalaa het volgende:
wie mist Mirri het meest, mijn prono:
1. Arcee
2. Bruce
3. komrad
Jij mist haar 't minst, daar hoeven we geen prono voor te houden.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:19 schreef MiLalaa het volgende:
wie mist Mirri het meest, mijn prono:
1. Arcee
2. Bruce
3. komrad
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij mist haar 't minst, daar hoeven we geen prono voor te houden.
Mirri heeft na deze post nog wel weer in dit topic gepost trouwens, hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef Mirri het volgende:
Ik kap ermee, klote prono. schrap mij maar van de lijst.![]()
slaap lekker en tot in noorwegenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee hoor ik dacht juist net een vriendinnetje te hebben gevonden
![]()
ik denk dat ik ga slapen, doei
Grapje, hoor.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
nee hoor ik dacht juist net een vriendinnetje te hebben gevonden. Ik heb zelfs speciaal voor haar het vorige topic geopend, terwijl ik voor lul stond
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee hoor ik dacht juist net een vriendinnetje te hebben gevonden. Ik heb zelfs speciaal voor haar het vorige topic geopend, terwijl ik voor lul stond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |