als ik de loterij win ga ik noorwegen wonenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel.
Ik wil de loterij winnen, dan kan ik stoppen met werken.
met mij..quote:Op donderdag 13 april 2006 23:32 schreef snellejelle het volgende:
als ik de loterij win ga ik noorwegen wonen
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:31 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En dan heb je mooi tijd om de schaatsprono bij te houden![]()
De schaatsprono leeft...quote:Op donderdag 13 april 2006 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een activiteit in dit topic zeg.
uiteraard....quote:Op donderdag 13 april 2006 23:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
met mij..
m'n foto in m'n fobo is trouwens ook in NO, toevallig, bedenk ik me net
Halloquote:Op donderdag 13 april 2006 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een activiteit in dit topic zeg.
Ik vrees dat je met Maren om een plekje moet vechtenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
met mij..
m'n foto in m'n fobo is trouwens ook in NO, toevallig, bedenk ik me net
Je bedoelt: hier wordt serieus over de (modus voor de) prono voor het komende schaatsseizoen gepraat.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hallo
Dit is een verzamelplaats geworden voor diegenen die last hebben van OWS-cold turkey.
En je kunt er trainen voor de volgende OWS
Nee hoor..quote:Op donderdag 13 april 2006 23:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vrees dat je met Maren om een plekje moet vechten
Da's handsdown gewonnen dan MiLalaaquote:Op donderdag 13 april 2006 23:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vrees dat je met Maren om een plekje moet vechten
quote:
Ow ja, sorry.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Je bedoelt: hier wordt serieus over de (modus voor de) prono voor het komende schaatsseizoen gepraat.
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
echt? wow
Maren mag wel eens op theevisite komen hoor
Ja. Hebben we MiLalaa weer weggejaagd met onze belangstelling?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:42 schreef Brahimov het volgende:
We zijn er stil van...
Nee toch?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja. Hebben we MiLalaa weer weggejaagd met onze belangstelling?
Heb je al naar Veruca Salt geluisterd trouwens?
Beetje misschien. Veel mooiere stem.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:45 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
yep. Erg ok, beetje Magnapoppy
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:46 schreef Bruce117 het volgende:
Nee MiLaLaa komt vanzelf wel weer terug.
Huh? Hoezo moet je kunnen schaatsen om mee te doen in de prono?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:47 schreef MiLalaa het volgende:
ik kan een beetje schaatsen.. eigenlijk zou ik moeten gaan oefenen voor komend seizoen. Dan kan ikzelf mee doen in de prono (dat klinkt stom maar ik meen het.. serieus) tevens poging voor weer ontopic
dan is het allang volquote:Op donderdag 13 april 2006 23:47 schreef MiLalaa het volgende:
ik kan een beetje schaatsen.. eigenlijk zou ik moeten gaan oefenen voor komend seizoen. Dan kan ikzelf mee doen in de prono (dat klinkt stom maar ik meen het.. serieus) tevens poging voor weer ontopic, in het kader van, dit topic moet zeker tot de TdF bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |