je kunt ook mooi met de Als functie doen. dan berekent Excel het zelf mooi al de voorspelling correct isquote:Op donderdag 13 april 2006 23:06 schreef MiLalaa het volgende:
Joehoe, ben ik weer. Heb ik Bruce in bikini nou gemist![]()
Ik heb de OWS in Excel gedaan en ging op mijn manier vrij simpel. Met een duidelijk vantevoren gemaakt leuk layoutje met kleurtjes en lijntjes enzo maak je voor jezelf alvast een goed overzicht. Ook leuk om te doen![]()
Ik ging dan de rijtjes langs van iedereen en vulde daarachter de punten in (dat gaat na een tijdje echt in sneltreinvaart --> pijltjes opzij, wel of geen 5pt bij de nr1, en hop naar de nr2 de rij langs)
Punten optellen hoef je ook niets ingewikkelds voor in te stellen hoor. Je selecteert gewoon de kolom met punten en klikt op het somteken. Ik ben ook niet zo'n ervaren Excell-er maar het is snel genoeg uit te vinden.
Maar met het telraam kan natuurlijk ook![]()
ieks, je gebruikt toch geen nederlandse software.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je kunt ook mooi met de Als functie doen. dan berekent Excel het zelf mooi al de voorspelling correct is
maar goed, waar bemoei ik me mee
Tijdens wielrennen Fok! ik niet. Met schaatsen kan dat wel, maar bij wielrennen niet, dan leidt het Fok!ken teveel af.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
In juli lekker naar de koninginerit kijken van de Tour en tegelijk over schaatsen posten![]()
Wordt nog druk op het strand. Rekentesten, cursussen.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
helemaal leuk! Daar moet je dan deze zomer op het strand nog even een cursus in geven.
anders snap ik het nietquote:Op donderdag 13 april 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ieks, je gebruikt toch geen nederlandse software.![]()
Groot gelijk. En Excel rekent in het nederlands vast niet slechter dan in het engels.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
anders snap ik het niet
Schaatsen![]()
Zo'n etappe naar Bordeaux is anders prima geschikt voor schaats-Fok! activiteiten...quote:Op donderdag 13 april 2006 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tijdens wielrennen Fok! ik niet. Met schaatsen kan dat wel, maar bij wielrennen niet, dan leidt het Fok!ken teveel af.
En als ik dan al Fok!, dan is het over wielrennen. Je moet wel prioriteiten stellen.![]()
hoewel het hier natuurlijk wel erg gezellig is
Dat gevoel krijg ik na al die jaren engelse software nou juist bij nederlandse softwarequote:Op donderdag 13 april 2006 23:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
anders snap ik het niet
Schaatsen![]()
Het ging over de koninginneritquote:Op donderdag 13 april 2006 23:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zo'n etappe naar Bordeaux is anders prima geschikt voor Fok! activiteiten...
dat is wel ultiemquote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
In juli lekker naar de koninginerit kijken van de Tour en tegelijk over schaatsen posten![]()
al wat gevonden?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is wel ultiem![]()
Hoewel als het lekker weer is pik ik alleen bij thuiskomst van het strand het laatste half uurtje mee. Dat zijn altijd wel fijne dagen. En dan af en toe een regendagje ertussendoor zodat je de hele dag kan volgen. Shit ik realiseer me nu dat ik misschien deze zomer voor het eerst geen tijd heb vanwege werk![]()
Dat had ik in Calgary 88 1500m waar YvG goud won. Ik werd wakker bij de herhaling bij de ontbijtshow..quote:Op donderdag 13 april 2006 23:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het ging over de koninginnerit![]()
Een etappe naar Bordeaux is idd wat anders. Die is bv. ook prima geschikt om op de bank in slaap bij te vallenEn dan precies op tijd wakker te worden om de herhaling van de sprint te zien.
jaquote:
Vervelend he als je klaar bent met studeren en moet/mag gaan werken.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is wel ultiem![]()
Hoewel als het lekker weer is pik ik alleen bij thuiskomst van het strand het laatste half uurtje mee. Dat zijn altijd wel fijne dagen. En dan af en toe een regendagje ertussendoor zodat je de hele dag kan volgen. Shit ik realiseer me nu dat ik misschien deze zomer voor het eerst geen tijd heb vanwege werk![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jabij een .. bank.. maar het is maar tijdelijk dus wie weet ben ik op tijd klaar voor de Tour
dan neem ik een mooie break - net zo handig als tijdens de OWS - en begin daarna, perfecte timing, aan nieuwe studie. Heee wat een ideee
Gefeliciteerd! Of is het heel niet leuk en mag ik niet feliciteren? in dat geval hoop ik dat je snel ontslagen wordtquote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jabij een .. bank.. maar het is maar tijdelijk dus wie weet ben ik op tijd klaar voor de Tour
dan neem ik een mooie break - net zo handig als tijdens de OWS - en begin daarna, perfecte timing, aan nieuwe studie. Heee wat een ideee
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Vervelend he als je klaar bent met studeren en moet/mag gaan werken.
Werken is hardstikke leuk, alleen het kost zo verrekte veel tijd.
ik op een bank.. ik denk dat ik daar niet echt gelukkig van word.. maarja.. toch bedanktquote:Op donderdag 13 april 2006 23:28 schreef Wombcat het volgende:
Gefeliciteerd! Of is het heel niet leuk en mag ik niet feliciteren?
Als je net met de tour een paar weken niets heb, is dat wel gunstig.
Ik neem altijd vrij bij de bergetappesDat wil ik echt wel zien. Zeker omdat ik op veel van die bergen zelf ook gefietst heb, dat maakt het extra leuk om te zien
En dan heb je mooi tijd om de schaatsprono bij te houdenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel.
Ik wil de loterij winnen, dan kan ik stoppen met werken.
je hebt iig werk dus inkomen, ook best belangrijkquote:Op donderdag 13 april 2006 23:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik op een bank.. ik denk dat ik daar niet echt gelukkig van word.. maarja.. toch bedankt![]()
Dat is wel heel cool dat je daar zelf ook hebt gereden!
quote:Op donderdag 13 april 2006 23:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik op een bank.. ik denk dat ik daar niet echt gelukkig van word.. maarja.. toch bedankt![]()
Dat is wel heel cool dat je daar zelf ook hebt gereden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |