abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50330972
volgens mij komen studenten overal vandaan. ik hoop eigenlijk wel dat er buiten school ook veel Spaans gesproken word. Volgens mij leer je het dan juist veel sneller.
pi_51124420
en heb je daarna ook nog weleens een taalcursus bij een andere taalschool gevolgt Bora Bora ?
Of heb je alleen ervaring met donquichote ?
pi_56802496
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:51 schreef andrzej het volgende:
en heb je daarna ook nog weleens een taalcursus bij een andere taalschool gevolgt Bora Bora ?
Of heb je alleen ervaring met donquichote ?
(... ...Beetje late reactie, maar aangezien het onderwerp in dit topic weer actueel is.... )

Ik ben later in Salamanca gaan studeren; gewoon aan de universiteit. Ook daar hadden ze een maandlang een extra taalcursus voor buitenlandse studenten; erg leuk en gezellig, maar duidelijk veel amateuristischer.

Om echt Spaans te leren, is het het beste om jezelf te dwingen om je ook buiten de lessen zoveel mogelijk met Spaans te behelpen.
 FR
  zondag 28 juni 2009 @ 23:51:39 #129
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_70463737
Misschien na de zomer maar eens een weekje Spanje doen..
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_70476749
Maar, leer je in bijv. 2 weken ook echt goed Spaans?
  maandag 29 juni 2009 @ 13:47:13 #131
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_70476938
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Stefanovich het volgende:
Maar, leer je in bijv. 2 weken ook echt goed Spaans?
Wat denk je zelf?

Nee dus Maar je leert wel heel erg veel!! Ben zelf 2 weken naar Sevilla gewest om Spaanse les te volgen. Behalve erg leerzaam ook erg leuk Al zou ik als absolute beginner (dus dat je echt 0,0 Spaans kent) eerst hier in NL Spaans gaan leren. Je hebt namelijk veel meer aan een taalreis als je al enge kennis hebt (ik had al een "redelijke" basiskennis, voor de duidelijkheid)

Zou alleen niet in zomer gaan, veel te warm

-edit- wat bedoel je met 'echt goed spaans' ? Tuurlijk leer je echt goed Spaans, maar dat wil niet zeggen dat je na 2 weken vloeiend Spaans spreekt, en belangrijker, verstaan kunt.
pi_70478686
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

Nee dus Maar je leert wel heel erg veel!! Ben zelf 2 weken naar Sevilla gewest om Spaanse les te volgen. Behalve erg leerzaam ook erg leuk Al zou ik als absolute beginner (dus dat je echt 0,0 Spaans kent) eerst hier in NL Spaans gaan leren. Je hebt namelijk veel meer aan een taalreis als je al enge kennis hebt (ik had al een "redelijke" basiskennis, voor de duidelijkheid)

Zou alleen niet in zomer gaan, veel te warm

-edit- wat bedoel je met 'echt goed spaans' ? Tuurlijk leer je echt goed Spaans, maar dat wil niet zeggen dat je na 2 weken vloeiend Spaans spreekt, en belangrijker, verstaan kunt.
Ja dat je echt een gesprek aan kan gaan en ze kan verstaan, maar op zich was het een beetje een domme vraag, lijkt me logisch dat je dat niet meteen kunt Dat kost wel meer tijd dan 2 weken.
En wat je al zegt, als je zoiets doet lijkt het me ook wel beter om eerst een beetje de basis onder de knie te krijgen. Doen jullie dit zodat je er later nog wat aan hebt, of gewoon voor de fun en omdat je het een leuke taal vind?
  maandag 29 juni 2009 @ 21:49:06 #133
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_70494035
gewoon voor de lol
en omdat ik wel een "taalmens" ben
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:40:07 #134
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_70876215
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:22 schreef DAMH het volgende:

[..]

http://www.ua.es/en/index.html <---- de site zelf
http://www.sri.ua.es/Espanol/eng_default.asp <--- taal info
ik vind het programma van 3 uur les dus 15 uur per week een beetje weinig. Helemaal als het doel is om in 1 à 2 weken zoveel mogelijk Spaans op te pikken. Heb trouwens wel een voorkeur voor een uni.

Weet iemand of er nog andere universiteiten in Spanje zijn die een intensiever programma aanbieden?

Ervaring van uni's in Latijn Amerika mogen ook gedeeld worden helaas zijn de tickets dan relatief zo duur als je maar 2 weken gaat. Langer aan een gesloten is voor mij lastig ivm full time baan.

Thx
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')