cola wordt vrij duur.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Indien het om kleine onderdelen gaat dan wil een nachtje in de coca-cola wel eens werken
Anders zit je wel vast aan zandstralen e.d. technieken
Wat voor een schijf is dat dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef CreativeMind het volgende:
Haakse slijper met een schuurschijf is denk ik de makkelijkste methode als het om middelgrote plekken gaat.
Je kunt ze eens opbellen en vragen wat dat gaat kostenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:50 schreef Conflict het volgende:
[..]
cola wordt vrij duur.
Nee maar ik bedoel gewoon een flink oppervlak met her en der roest. Oppervlakkig dan.
En ik heb geen zandstraalapparaat![]()
Voor de binnenkant van het dak. Onder de verf zit roest. Die verf heb ik eraf gehaald met een verfbrander vandaag. Het waren ongeveer zes lagen verf. Op de menie zitten roestplekken en die wil ik kwijt.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:52 schreef Hyperdude het volgende:
haakse slijper.
Maar wat voor opp. heb je het over?
Dikte staal maakt nogal verschil qua methodes/resultaat
ik wil er denk ik ijzermenie op doen, wittequote:Op woensdag 12 april 2006 19:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Goed schuren en dan kun je bij de autohandelspul hallen wat de achter gebleven roest neutraliseerd een een harde laag van maakt waar je gewoon overheen kunt schilderen.
Dn zou ik toch eerder voor dat spul gaan wat ik beschrijf of hameritequote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik wil er denk ik ijzermenie op doen, witte
Ja dat weet ik, die verf staat al klaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:38 schreef catch het volgende:
IJzermenie is niet luchtdicht. Hierdoor blijft het doorroesten, je moet er daarna nog wel een keer met gewone verf overheen om het luchtdicht af te sluiten.
Weet je wel hoeveel ik nodig heb? En hammerite neem ik niet. Ik heb al lak staanquote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dn zou ik toch eerder voor dat spul gaan wat ik beschrijf of hamerite
En bij lak kun je tenminste zelf een kleur uitzoeken, die hammerite is er maar in 3 kleuren ofzo.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
En hammerite neem ik niet. Ik heb al lak staan
ja!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:43 schreef catch het volgende:
[..]
De lak is toch wel op terpentinebasis?
Ik denk ik vraag het maar even, je zal niet de eerste zijn die lak op thinnerbasis over ijzermenie of grondverf op terpentinebasis heen verft. En als je dan pech hebt kun je weer overnieuw beginnen.quote:
Dat is ook waarschijnlijk de reden dat het nu zo ver verroest is, onder de verf.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:50 schreef catch het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag het maar even, je zal niet de eerste zijn die lak op thinnerbasis over ijzermenie of grondverf op terpentinebasis heen verft. En als je dan pech hebt kun je weer overnieuw beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |