quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. en daar blijft het ook bij voorlopig![]()
![]()
verkapte: 'ik was er om beroeptechnische redenen en ik sliep niet op de camping maar in een hotel' postquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:58 schreef MaJo het volgende:
Had zelf een plasticachtig bandje die heb ik na een week afgeknipt, werd er helemaal kriegel van
Die bandjes mogen denk ik niet links omdat iedereen naar de rechter arm kijkt bij het controleren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel echt kansloos, dat ie niet links mocht. Ik wil hem namelijk omhouden, maar het is irritant om ze rechts te hebben met gitaar spelen. Ik pleit voor een linkshandigbandje!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:54 schreef maniack28 het volgende:
Och.. ze worden echt niet ranzig hoor... alleen die van 2004 valt nu een beetje uit elkaar (en die van 2003 nog niet)
Dan kijken ze ook maar links, luie dondersquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Die bandjes mogen denk ik niet links omdat iedereen naar de rechter arm kijkt bij het controleren.
ik ben later terug gegaan en heb gevraagd of ze hem links wilde doen, want daar had ik alle andere bandjes...... en dat mochtquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel echt kansloos, dat ie niet links mocht. Ik wil hem namelijk omhouden, maar het is irritant om ze rechts te hebben met gitaar spelen. Ik pleit voor een linkshandigbandje!
Maar armbandjes moeten ook gewoon rechtsquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Die bandjes mogen denk ik niet links omdat iedereen naar de rechter arm kijkt bij het controleren.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben er dit jaar ook weer bij
Jij denkt steeds dat ik dat stoer vind ofzo terwijl ik het eigenlijk verborgen wil houden, maar ondertussen weet iedereen hetquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
verkapte: 'ik was er om beroeptechnische redenen en ik sliep niet op de camping maar in een hotel' post![]()
Was het maar waarquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:17 schreef maniack28 het volgende:
Met welke zanger heb jij het bed gedeeld dan tijdens Lowlands?
Ik kan me vaag nog een KT herrineren.. heel vaag.. was toen al zo ver heenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
In dat geval zou ik er geen geheim van maken
Wat is een KT?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:32 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik kan me vaag nog een KT herrineren.. heel vaag.. was toen al zo ver heen
precies! en voorgaande jaren mocht t ook.. want ze hebben bij mij altijd links gezeten en vorig jaar mocht het opeens niet... dus ik had al stiekem zitten wurmen aan mn bandje op festival zelf, zo erg dat ie bijna van mn pols viel.. en toen nieuwe halen, en vragen of ie links mocht, maar mocht nog nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan kijken ze ook maar links, luie donders
Heet zij Katie? Wilde gokquote:
Nee, Katequote:
Nee hoor, dat denk ik heel niet, ik doe slechts mijn best om het wereldkundig te makenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij denkt steeds dat ik dat stoer vind ofzo terwijl ik het eigenlijk verborgen wil houden, maar ondertussen weet iedereen het![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee hoor, dat denk ik heel niet, ik doe slechts mijn best om het wereldkundig te maken![]()
Zie reactie boven jequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Volgens mij snapt iedereen dat al behalve wij 2tjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |