abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2414139
Ik lees net dat voor de trein springen 'not done' is, omdat het zielig is voor de conducteur.
Als het leven zo ondraaglijk is geworden, dat je er per direct een eind aan wil maken, kan ik me overigens voorstellen dat de emotionele staat van een onbekende conducteur niet zo hoog op je prioriteitenlijstje staat, maar goed...

Wat is dan wel de juiste manier?

Slaappillen zijn niet altijd even effectief, en als het mislukt en ze pompen je maag leeg, dan zijn je kansen verkeken. Ze gooien je met een beetje pech in een tehuis uit de buurt van scherpe voorwerpen enzo...

Een pistool is effectief, maar ja, hoe kom je aan zo'n ding? Naar Belgie rijden en dan? Waar zitten dat soort zaken en hoe duur is zo'n apparaat?

Van een gebouw springen, lijkt me ook wel een goede optie. Maar ben je dan weer asociaal bezig, omdat je misschien een onschuldige voorbijganger een trauma bezorgt?

Weet iemand anders nog andere effectieve manieren?

Ik zou naar ik nu denk, nooit zelfmoord willen plegen, maar je weet maar nooit...en een beetje voorbereid zijn kan geen kwaad.

pi_2414143
Ik denk een overdosis slaappillen of een pistoolschot door mijn hoofd. En de rest overlaten aan le bon Dieu.
Wittgenstein
  zaterdag 8 december 2001 @ 02:49:38 #3
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_2414152
Eerst flink heroine gebruiken en dan met pistool. Zou wel eerst naar het ziekenhuis gaan, scheelt de buren dweilen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  zaterdag 8 december 2001 @ 02:49:54 #4
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_2414153
Je polsen doorsnijden, maar dat schijnt verrekte pijn te doen aangezien je slagaders nogal diep liggen. Dus dat valt eigenlijk af...Ehm je doodrinken/snuiven/slikken of van een veerboot af springen ergens midden op de noordzee.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  zaterdag 8 december 2001 @ 02:52:28 #5
8959 random
Terminal love baby
pi_2414161
Beetje maf topic, op het moment dat je zelfmoord wilt plegen dan snij je bewust alle banden met je huidige leven door. Wat dus indirect inhoudt dat je om niets of niemand meer iets geeft. Wat zou jou die voorbijganger dan kunnen bommen met zijn trauma, als jij zelfmoord wilt plegen ben jij er wel iets erger aan toe.

[Dit bericht is gewijzigd door random op 08-12-2001 02:52]

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
pi_2414163
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:49 schreef ullie het volgende:
Ehm je doodrinken/snuiven/slikken of van een veerboot af springen ergens midden op de noordzee.
In beide gevallen een hele nare pijnlijke dood...

Verdrinkingsdood schijnt het ergste te zijn wat er is... (waar men deze kennis vandaan haalt is mij dan weer een raadsel )

zaterdag 8 december 2001 @ 02:54:20 #7
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_2414167
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:52 schreef Lamon het volgende:

[..]

Verdrinkingsdood schijnt het ergste te zijn wat er is... (waar men deze kennis vandaan haalt is mij dan weer een raadsel )

Lijkt me dat verbranden meer pijn doet. Dat is dan ook de pijnlijkste.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_2414171
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:52 schreef random het volgende:
Beetje maf topic, op het moment dat je zelfmoord wilt plegen dan snij je bewust alle banden met je huidige leven door. Wat dus indirect inhoudt dat je om niets of niemand meer iets geeft. Wat zou jij die voorbijganger dan kunnen bommen met zijn trauma, als jij zelfmoord wilt plegen ben jij er wel iets erger aan toe.
Precies.
Maar ik kan me bijvoorbeeld wel weer voorstellen, dat je niet wilt dat iedereen je herinnert als een asociale egoist (onterecht naar mijn mening, maar toch..).
Dat heb je sowieso al vaak bij zelfmoorden.
En het feit dat er toch veel mensen de moeite nemen om een briefje te schrijven, zou aangeven dat zelfs een zelfmoordgeval zich nog aantrekt wat anderen van hem/haar denken na zijn/haar dood...

[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 08-12-2001 02:58]

zaterdag 8 december 2001 @ 02:56:12 #9
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_2414173
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:52 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb juist gehoord dat verdrinkingsdood dus best meevalt.
Maar ja als je die beslissing eenmaal genomen hebt dan laat je je denk ik toch niet weerhouden door pijn ofso. En van zuurstoftekort in je hersenen schijn je een soort high te krijgen.
pi_2414175
wat denk je van niet?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_2414177
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:54 schreef Dagootje het volgende:

[..]

Misschien wel, ja. Maar het aantal mensen dat zichzelf in de fik steekt is op 1 hand te tellen, denk ik...
  zaterdag 8 december 2001 @ 03:00:02 #12
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_2414184
Het moet in ieder geval een methode zijn die zekerheid biedt. En wat dat betreft lijken mij het pistool en de veerboot het meest doeltreffend.
pi_2414199
Ik hoorde juist weer dat verdrinken helemaal niet zo erg is. Door een fluks intredende bewusteloosheid.

Anyway, verhanging lijkt me echt niks.

Wittgenstein
pi_2414215
OK, verdrinking dus...

Maar ik vrees dat wanneer je in dat water aan het spartelen bent, de overlevingsdrang toch weer toeslaat. En dan wordt het alsnog een erg onaangename ervaring.

Mijn voorkeur ligt toch bij het pistool. Maar dat is niet reeel, zo'n ding heb je gewoon niet 1,2,3...

En van een hoog gebouw springen staat me ook wel aan..

En als je in het bezit bent van een beetje gezonde haat jegens de hedendaagse samenleving, is met een hakbijl door het beursgebouw rauzen, tot een agent je neerknalt ook nog best een aantrekkelijke optie.

zaterdag 8 december 2001 @ 03:11:54 #15
2391 Jimmy
Door het bot
pi_2414216
Niet.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zaterdag 8 december 2001 @ 03:12:23 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2414220
Pakje shag in een glas water laten weken (1 nacht), shag goed uitknijpen en het resterende donkerbruine vocht opdrinken. Nicotinevergiftiging van heb-ik-jou-daar. Ja, je hebt me. Boem. Dood.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_2414232
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:12 schreef Ringo het volgende:
Pakje shag in een glas water laten weken (1 nacht), shag goed uitknijpen en het resterende donkerbruine vocht opdrinken. Nicotinevergiftiging van heb-ik-jou-daar. Ja, je hebt me. Boem. Dood.
Och idd, of in je bloed spuiten. Zo effectief als wat.
Wittgenstein
  zaterdag 8 december 2001 @ 03:17:39 #18
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_2414244
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:14 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Och idd, of in je bloed spuiten. Zo effectief als wat.

En 't lijkt net een hartaanval, dus niemand hoeft het te ontdekken en niemand heeft een schuldgevoel.
  zaterdag 8 december 2001 @ 03:18:42 #19
5981 Ettepet
Schrijft veelzeggend weinig
pi_2414248
Ik zou net zolang gelukkig proberen te zijn totdat mijn lichaam er niet meer tegen kan..
Deze zin loopt dood. Deze gaat door...
  zaterdag 8 december 2001 @ 03:19:08 #20
2391 Jimmy
Door het bot
pi_2414250
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:17 schreef ullie het volgende:

[..]

En 't lijkt net een hartaanval, dus niemand hoeft het te ontdekken en niemand heeft een schuldgevoel.

En minder vies dan het opdrinken

Wat me een belangrijkere reden lijkt om het te injecteren.

Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_2414308
Typisch een VVD'ersreactie, fantasieloos as ever. 'Nou, niet.'

.

Wittgenstein
  zaterdag 8 december 2001 @ 03:39:22 #23
2391 Jimmy
Door het bot
pi_2414324
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:33 schreef Koekepan het volgende:
Typisch een VVD'ersreactie, fantasieloos as ever. 'Nou, niet.'

.

Vooral omdat ik het al eerder gezegd had. Zo fantasieloos is het nou.
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_2414432
NIET!

Maar in geval van 'wel' zou het in elk geval 100% zeker lukken. Dus geen pistolen, slaappillen en dat soort dingen want dat mislukt heel vaak. De beste methode is trouwens te vinden op de bekende zelfmoordwebsite.

pi_2414656
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:12 schreef Ringo het volgende:
Ja, dan moet je weer 1 nacht wachten!
  zaterdag 8 december 2001 @ 06:43:45 #26
1234 HiZ
Istanbullu
pi_2414704
Volgens mij is de meest effectieve en omgevingsvriendelijke methode van een hoge brug springen. Type Bosporusbrug of voor mensen die die niet kennen Golden Gate. Bijna zeker dood op impact en anders wel bewusteloos zodat je niet kunt zwemmen. De vissen zorgen voor de afvalverwerking.
  zaterdag 8 december 2001 @ 07:43:32 #27
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_2414729
wat ik wel hard vind is aan een broer of zus of andere naaste persoon vragen of je een sleepkabel mag lenen en 'm vervolgens gebruiken om je op te hangen...

dat is een vage kennis van m'n pa overkomen.... brr

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_2414733
Spring vlak voor voedertijd in de leeuwenkuil van Artis .
Met appelmoes is het nog een beetje te eten....
  zaterdag 8 december 2001 @ 08:57:54 #29
1234 HiZ
Istanbullu
pi_2414763
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 08:22 schreef Sunflower het volgende:
Spring vlak voor voedertijd in de leeuwenkuil van Artis .
Tijdens voerderijd lijkt me effectiever, probeer jij maar eens het eten van een leeuw af te pakken.
  zaterdag 8 december 2001 @ 10:03:03 #30
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_2414903
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 03:17 schreef ullie het volgende:

[..]

[off topic]
Eh, weet nog dat mijn baby 11maandjes was en bijna is overleden na het eten van slechts 1 peuk..
idd, het lijkt net een hartaanval, hij heeft een week op de afdeling cardiologie gelegen[/offtopic]

..overigens krijg je volgens mij ook verschijnselen als bij een koortsstuip, draaien met je ogen, schuimbekken en het maken van spastische bewegingen..

Geloof dus niet dat die optie van dat pakje shag een pijnloze snelle dood is..

schieten gaat sneller..

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® op 08-12-2001 10:05]

pi_2414917
Door te weinig te slapen. .
Wittgenstein
pi_2414927
Niet: want daar is het leven veelste mooi voor
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_2414932
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 10:07 schreef Chandler het volgende:
Niet: want daar is het leven veelste mooi voor
Geef mij wat van je paddo's.
Wittgenstein
pi_2414936
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 10:08 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Geef mij wat van je paddo's.

welke paddo's
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_2414940
Waarom zelfmoord plegen als je toch al weet dat je over een x aantal jaar doodgaat.. Zelfs al zou ik het leven nog zo zwart zien dan nog zou ik geen zelfmoord plegen.
pi_2414950
In een warm bad gaan zitten, en je polsen door snijden.
Wel in bad gaan zitten, anders ga ja a) niet dood en b) het doet pijn.
Schijnt compleet pijnloos te zijn (nee geen ervaring...)

Ik hoop niet dat ik jullie op foute ideen breng

pi_2415059
Wat een macaber topic dit!!!
  zaterdag 8 december 2001 @ 11:00:07 #38
9484 starghost
Ghost in the Universe?
pi_2415170
gewoon niet.
en als je het leven toch niet ziet zitten kun je net zo goed uit het vliegtuig springen zonder parachute. heeft nog nooit iemand overleeft dusssssss....
Hello Neo.... Welcome to the Real World. Let your mind be free! free.... as long as possible..
  zaterdag 8 december 2001 @ 11:11:44 #39
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_2415265
Toen met de ramp met de boot bij Finland/Estland in de Oostzee een aantal jaar geleden, heb ik gehoord dat de mensen toen een "prettige dood" hadden...

Ze dobberden allemaal rond in de koude zee, hunlichaam staat warmte af om de omgeving op te warmen, en dat blijkt "een prettig" gevoel te zijn. Omdat de zee natuurlijk heel groot is, staat je lichaam nog meer warmte af. Gevolg: onderkoeling => bewusteloos => dood.

Conclusie: onderkoeling is een vorm van zelfmoord dat niet asociaal is tov andere mensen en dat niet eens echt pijn doet!

niet dat ik van plan ben zelfmoord te plegen...

Dual AMD Ahtlon XP 3000+, 1024 MB PC3100 DDR-RAM, 2x 100 GB 10.000 RPM HDD SCSI, GeForce4 Ti4600 128MB+DVI, 17" TFT, DVD+RW/R 228K 12/10/32/2,5[br][br]Vraag gratis een @ik.besta.niet.meer e-mailadres aan!!!!
  zaterdag 8 december 2001 @ 11:17:56 #40
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_2415318
Dood door onderkoeling schijnt inderdaad een van de "betere" methodes te zijn, maar IllOgical heeft lang geleden al besloten zelfmoord te plegen door een overdosis van leven in te nemen (aka ouderdom).
What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
pi_2415358
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 02:54 schreef Dagootje het volgende:

[..]

Niet de pijnlijkste manier hoor, je sterft meestal door zuurstof tekort. oftewel verstikking.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_2415428
Ik denk dat ik mezelf met een auto tegen een boom/muur/vrachtwagen zou rijden.
Misschien pijnlijk maar wel effectief.
Zeker boven de 150 km / uur
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_2415528
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 11:29 schreef GizartFRL het volgende:
Ik denk dat ik mezelf met een auto tegen een boom/muur/vrachtwagen zou rijden.
Misschien pijnlijk maar wel effectief.
Zeker boven de 150 km / uur
Ik zou zelf denk ik nooit zelfmoord plegen, maar inderdaad zoals GizartFRL hier als optie aandraagt, lijkt het mij als autoliefhebber en vooral autorijd-liefhebber mooi om in het harnas te sterven, dus door een auto ongeluk. Klinkt luguber, maar het is snel en vrijwel pijnloos, denk ik. Wel zou ik het asociaal van mezelf vinden als ik andere mensen hiermee zou belasten of in gevaar brengen, dus met een auto uit de bocht vliegen of tegen een boom kan wel, maar tegen een andere auto, een muur van een woonhuis of een vrachtwagen is NOT DONE...uit den boze.

Maar vooralsnog is het leven te leuk om er tussen uit te knijpen...

Overall beste user 2022 zaterdag 8 december 2001 @ 11:45:02 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_2415574
Met een zooi wapens en explosieven een drukke straat inlopen, daar een bloedbad aanrichten en me dan overhoop laten schieten door een arrestatieteam.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 8 december 2001 @ 11:46:49 #45
19033 Metalium-
Transylvanian Hunger
pi_2415589
slaappil lijkt mij toch het beste, of gewoon een kogel door je kop
A Blaze In The Northern Sky
pi_2415598
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 11:45 schreef Ulx het volgende:
Met een zooi wapens en explosieven een drukke straat inlopen, daar een bloedbad aanrichten en me dan overhoop laten schieten door een arrestatieteam.

wat een lugubere zelfmoordopties hier allemaal...

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_2415661
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 11:48 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

wat een lugubere zelfmoordopties hier allemaal...

Inderdaad, maar gezien jouw nickname wel lucratief voor jou, toch?

Ach, de dood is het meest onzekere dat de mensheid kent, maar tevens het enige zekere dat de mensheid in zijn leven kent....en in een tijd dat bekend staat als het EGO tijdperk waarin alles gecontroleerd wordt en waarin mensen steeds meer te zeggen willen hebben, tja, waarom dan ook geen controle over je eigen dood, toch? Maar ik prefereer ouderdom boven eigenkeus....

pi_2415666
slaappillen, vuilniszak over je hoofd doen(je gaat niet meteen öut"), je valt in slaap/gaat dood aan de overdosis slaap pillen ,en de zak over je hoofd zorgt ervoor dat je zowiezo stikt...

van een zelfmoord site,...

pistool door me hoofd,.. word te bloedrig, en weaar vind je zo'n ding,.

pols doorsnijden,.. ja wel in de lengte he!~nietz zoals in de film dwars,.. dan bloed je niet (snel genoeg) dood,...
lijkt me te pijnlijk, en te veel zoeken(ik zal vast missnijden)

Ik ben overigens niet van plan mezelf van kant te maken,..

The captain of your brainship is drunk.
pi_2415687
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 11:54 schreef Doix het volgende:

[..]

Inderdaad, maar gezien jouw nickname wel lucratief voor jou, toch?

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_2415908
overdosis slaappillen schijnt ook niet alles te zijn volgens mij, voordat je dan out gaat, word je toch eerst heel beroerd (hoe krijg je sowieso een handvol pillen in een keer naar binnen, 2 aspirines achter elkaar kost me al moeite!). neej dan maar idd die zee: lekker zwemmen en dan lekker onderkoeld raken en rustig bewusteloos raken. ik zou wel ff een briefje op de post doen ofzo, dat ik mezelf ergens in de zee van een bootje heb afgeworpen. anders is t weer zo lasig met opsporen enzo...
polsen doorsnijden zou ik echt never nooit doen, gatverdamme, ik wil geen pijn lijden hoor! mezelf verhangen, te gruwelijk.... door me kop schieten, das een te grote kans dat t misgaat... dan kan het zijn dat je gered wordt maar de rest van je leven in een rolstoel ofzo door moet brengen... van een gebouw springen is geen optie, dat durf ik niet...

neej ik blijf maar gewoon in leven

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')