quote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand dit filmpje al gezien,
http://www.dipo.tv/movie/4555.wmv
Ik ben geen fan van de voetballende kwaliteiten van Sibon, maar voor de groep lijkt hij me heel belangrijk.
Zal hij volgend jaar al een voltallig A-selectie speler zijn dan? Ik denk eerder dat hij nog gewoon bij Jong PSV gaat ballen en zo nu en dan op de bank mag zitten/ meespelen.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:07 schreef cultheld het volgende:
Beerens hoort al bij de eerste selectie, dus die tel ik niet mee.
Oke, laten we het hopen.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:15 schreef cultheld het volgende:
Nee, ik denk echt dat Beerens de kans gaat krijgen. Beasley wil namelijk weg, Culina is geen echte winger, Farfán blijft of vertrekt voor de hoofdprijs; In beide gevallen zal er ruimte zijn voor 1 á 2 jonge, talentvolle wingers (Beerens en Nguyen). Die gaan echt wel hun speelminuten pakken.
en wat gaan jullie dadelijk doen? Naar huisquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand dit filmpje al gezien,
http://www.dipo.tv/movie/4555.wmv
Ik ben geen fan van de voetballende kwaliteiten van Sibon, maar voor de groep lijkt hij me heel belangrijk.
quote:1. GOMES, Heurelho da Silva (BRA) 32 0
2. OOIJER, André 24 0
3. LEE, Young-Pyo (ZKO) 3 0
4. ALEX (BRA) 28 2
5. BOUMA, Wilfred 3 0
6. SIMONS, Timmy (BEL) 32 2
7. VÄYRYNEN, Mika (FIN) 11 2
8. COCU, Phillip 33 10
9. VENNEGOOR OF HESSELINK, Jan 32 11
11. BEASLEY, DaMarcus (VS) 27 4
14. FERREYRA, Osmar Daniel (ARG) 1 0
16. LUCIUS, Theo 21 0
17. FARFÁN, Jefferson (PER) * 31 21
18. ADDO, Eric (GHA) 20 1
19. LAMEY, Michael (NIG) 26 1
20. AFELLAY, Ibrahim 23 2
21. ZOETEBIER, Edwin 3 0
22. FEHÉR, Csaba (HON) 0 0
23. COE, Nathan (AUS) 0 0
25. JONG, John de 0 0
29. ROBERT (BRA) 9 1
35. SIBON, Gerald 2 0
10. KONÉ, Arouna (IVK) 21 11
3. REIZIGER, Michael 13 0
5. BALL, Michael (ENG) 12 0
31. CARIZZO, Juan Carlos (ARG) 0 0
37. AISSATI, Ismail 17 2
15. CULINA, Jason (AUS) 23 0
30. PEPE PLA (SPA) 0 0
27. THOMPSON, Archie (AUS) 2 0
24. NGUYEN, Lee (VS) 1 0
BEERENS, Roy 2 0
Nuttiger dan jouw hele postgeschiedenis!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:58 schreef cultheld het volgende:
Nuttig...
zo opmerkelijk vind ik dat niet, als je van blessure in blessure roltquote:Op woensdag 19 april 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nuttiger dan jouw hele postgeschiedenis!
Toch opmerkelijk dat John de Jong helemaal niet binnen de lijnen is geweest. Die krijgt volgend jaar D'n Opkikker denk ik.
Doe niet zo zielig MM. Je laat je kennenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nuttiger dan jouw hele postgeschiedenis!
Ik betwijfel of John kan aansluiten bij de groep. Hij deed het vorig seizoen uitstekend, aardig veel doelpunten volgens mij. Maar ik heb het gevoel dat hij niet meer terug komt op zijn niveau.quote:Toch opmerkelijk dat John de Jong helemaal niet binnen de lijnen is geweest. Die krijgt volgend jaar D'n Opkikker denk ik.
vorig seizoen speelde hij volgens mij alleen in het begin want door zijn blessure kwam destijds Vogel ni de basis en die ging er niet meer weg.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:42 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig MM. Je laat je kennen![]()
[..]
Ik betwijfel of John kan aansluiten bij de groep. Hij deed het vorig seizoen uitstekend, aardig veel doelpunten volgens mij. Maar ik heb het gevoel dat hij niet meer terug komt op zijn niveau.
Stevens heeft toen hij nog in Sittard woonde zeker 10 jaar terug de vrouw van een vriend van mij thuis afgezet ( waren op verjaardag van familie van Stevens en moesten allebei naar Sittard )quote:Op woensdag 19 april 2006 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij woont in Eindhoven, vlakbij de herdgang. Heb z'n dochter er ooit af moeten zetten met rijles.![]()
Stevens kwam naar Nederland om dichter bij zijn huis te zijn en om na ongeveer 2 jaar Roda Hiddink bij PSV op te volgen...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aad de Mos woont ook nog bij Eindhoven, da's dus geen argument meag ik hopen!
Ja klopt, maar hij speelde wel goed in die periode.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig seizoen speelde hij volgens mij alleen in het begin want door zijn blessure kwam destijds Vogel ni de basis en die ging er niet meer weg.
was ze veel geld kwijt?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stevens heeft toen hij nog in Sittard woonde zeker 10 jaar terug de vrouw van een vriend van mij thuis afgezet ( waren op verjaardag van familie van Stevens en moesten allebei naar Sittard )
Botte man is het wel
Zegt veel mijn inziens.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Wouters definitief assistent, volgens Radio M en RTV Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |