Grappig, qua voetbal heb ik liever juist niet dat Adriaanse komt.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:40 schreef Ciscus het volgende:
Qua voetbal heb ik anders weer liever Adriaande of Ten Cate.

Idd aanvallend voetbal is dom.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Grappig, qua voetbal heb ik liever juist niet dat Adriaanse komt.

quote:Op woensdag 19 april 2006 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Qua voetbal wil ik Stevens.

Gefeliciteerd Timmyquote:Wolk van een dochter voor Timmy Simons
Het kan niet op voor Timmy Simons. Sportief werd de Belg kampioen in zijn eerste jaar bij PSV en is hij nog in de race voor de dubbel, aan het thuisfront is hij voor de tweede keer vader geworden. Hij en Kathy hebben er een dochter bij.
Het tweede kindje van Timmy en Kathy Simons heet Lien. Vandaag liet Timmy aan de club weten dat iedereen het thuis goed maakt. Lien, een wolk van een dochter, is het zusje van de tweejarige Laura. Heel PSV feliciteert via deze weg vast het hele gezin Simons!

Dat kun je niet serieus menen toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Qua voetbal wil ik Stevens.

Jans vind ik ook wat gehypt, hij haalt zn punten voornamelijk thuis, mede dankzij het publiek en de sfeer daar, buitenshuis heeft Groningen veel te weinig laten zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:39 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Timmy
En StevensDan nog liever Jans. Stevens klopt totaal niet met het imago van PSV.

Persoonlijk vind ik Stevens meer een trainer voor feyenoord ondanks dat het een echte PSV'er is.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeker.
Stevens wordt onderschat.

De man haalde met Roda en Schalke de top.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Stevens meer een trainer voor feyenoord ondanks dat het een echte PSV'er is.
Het voetbal wat Stevens predikt ben ik niet echt van onder de indruk.
Hoop nog steeds op Ten Cate maar het zal R. Koeman (veel gehoorde naam de laatste dagen) wel worden![]()

Hij woont in Eindhoven, vlakbij de herdgang. Heb z'n dochter er ooit af moeten zetten met rijles.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De man haalde met Roda en Schalke de top.
Voor Feyenoord is hij echt geen man.
Ik geloof dat Stevens ook in omgeving Eindhoven woont.

Aad de Mos woont ook nog bij Eindhoven, da's dus geen argument meag ik hopen!quote:Op woensdag 19 april 2006 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De man haalde met Roda en Schalke de top.
Voor Feyenoord is hij echt geen man.
Ik geloof dat Stevens ook in omgeving Eindhoven woont.

Vanenburg ookquote:Op woensdag 19 april 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aad de Mos woont ook nog bij Eindhoven, da's dus geen argument meag ik hopen!

quote:19/4/2006 - Telegraaf: principe-akkoord over 5-jarig contract met Philips
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf heeft PSV voorzitter Rob Westerhof laten weten dat er een principe-akkoord met Philips is bereikt over een verlenging van het sponsorcontract met vijf jaar. "De bijzondere relatie tussen PSV en Philips blijft intact. Het gaat in de onderhandelingen alleen nog over punten en komma’s. Ik verwacht dat we de laatste details snel kunnen afronden."

dat is het geheim dusquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand dit filmpje al gezien,
http://www.dipo.tv/movie/4555.wmv
Ik ben geen fan van de voetballende kwaliteiten van Sibon, maar voor de groep lijkt hij me heel belangrijk.

Wat geweldig zeg, laat Sibon maar blijven!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben geen fan van de voetballende kwaliteiten van Sibon, maar voor de groep lijkt hij me heel belangrijk.

Whehe, hij staat er echt bij als de papa van Affelayquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef LudoSanders het volgende:

Ik denk ook dat de kans groot is dat Pla en Carrizo speelminuten gaan pakken in 06/07. Roy Beerens zal ook wel vaker aan spelen toe komen, verwacht ikquote:Op woensdag 19 april 2006 18:03 schreef cultheld het volgende:
Welke jeugdspelers zien jullie dit seizoen de overstap maken naar het eerste elftal van PSV? Ik denk dat Maroufi, Carrizo en Pla de overstap maken naar PSV 1. Hopelijk worden Dufour en Marcellis aan een eredivisieclub verhuurd, want daar zit zeker toekomst in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |