quote:Drukdrukdruk, de heren bazen hebben besloten dat ze voor zakenreis naar China moesten, dus Puckzzzie moet de kar alleen trekken de hele week
en ik hou me ook wel eens bewust in als een topic bijna vol is, maar soms doe ik ook wel eens extra mijn best als ik een leuke titel weet of gewoon ff mijn naam bovenaan de lijst wil zien
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
En wie zijn er allemaal vrijdag vrij?
Ikke nie
Goed nieuwsssssss! Dank je welquote:Op woensdag 12 april 2006 08:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfs boven de 20 als alles mee zit
Bij droog weer, mogelijk veel zon en weinig wind dan zou je echt al zonder trui naar buiten kunnen gaanvolgende week dus prima fotografie weer
Klik hier om de statieken te bekijken
plaatjes te groot, pffff![]()
![]()
![]()
leukquote:Op woensdag 12 april 2006 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ikke wel
De baas gooit het kantoor dicht en de geplande werktijd tijdens het paasweekend geldt niet voor mij
ja ik trok ff een sprintjequote:Op woensdag 12 april 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
ikke denk laat ik jullie lekker schrikken
[afbeelding]
is t topic al vol
mn omaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik trok ff een sprintje
maar wie is DAT??!!
Volgens mij is dat Ynske...toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik trok ff een sprintje
maar wie is DAT??!!
Als dat je oma is dan ben jij nog niet geborenquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 15:24 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Als dat je oma is dan ben jij nog niet geborenof ze ziet er wel heel goed uit voor haar leeftijd
je moest eens wetenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:37 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft je oma ook al een account op zoom. Hippe oma heb jij
Het bedrijf waar ik werk was altijd dicht op die dag, maar de CAO is omgegooid. Dus nu is het een gewone werkdag, ware het niet dat ik vanwege mijn part time werk altijd al op goede vrijdag vrij benquote:Op woensdag 12 april 2006 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
En wie zijn er allemaal vrijdag vrij?
Ikke nie
ja iddquote:Op woensdag 12 april 2006 15:55 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk een kwartet, Fles.
Ook weer ontsnapt aan aan WoW?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef Mauro het volgende:
Kijk, drie op een rij....
Dat is wel weer een leuk spelletje
de watte?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ook weer ontsnapt aan aan WoW?
kijk, dit zijn natuurlijk beginnerskwartetjes. Veel mooier, en veel minder storend ook, zijn kwartetjes als "Vier topics op rij in een reeks de laatste en dus ook weer de eerste post hebben"quote:Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef Mauro het volgende:
zou je dat denken Fles?
Heel ff maar.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ook weer ontsnapt aan aan WoW?
aaahquote:Op woensdag 12 april 2006 16:13 schreef CocaColaLight het volgende:
World of Warcraft.
Hij schijnt dat te spelen.
Da's bij mij in de buurtquote:
NERD!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heel ff maar.
Kom ff niet verder met mijn Human Mage. Vanaaf met een paar anderen ff proberen te levellen.
ietsquote:Op woensdag 12 april 2006 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
maar jij was toch iets ouder geworden dan 14 Mauro?
Jaaa 5 uur alweerquote:
Ik dus ook, vooral als mijn vriendin hier isquote:Op woensdag 12 april 2006 15:10 schreef Esto het volgende:
Ik wel
[..]
Goed nieuwsssssss! Dank je wel![]()
![]()
Ik heb met Pasen ff gewoon goed weer nodig
Ik heb toevallig beide dagen vrij. Da's handig als je bij een bank werkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:25 schreef RubberDuckey het volgende:
Werken op goede vrijdag en werken op tweede paasdag.... Wat een feest
Ach heb ik de tijd om record na record te vestigen met de heftruck![]()
ej vetquote:Op woensdag 12 april 2006 18:25 schreef RubberDuckey het volgende:
Werken op goede vrijdag en werken op tweede paasdag.... Wat een feest
Ach heb ik de tijd om record na record te vestigen met de heftruck![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:52 schreef Subhuman het volgende:
Vrij op witte donderdag, vrij op goede vrijdag en vrij op tweede paasdag meldt!
Zeker in Enschede?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:55 schreef Subhuman het volgende:
Wie komen er morgenavond allemaal naar de Nacht van de Verleiding?
True, maar daarvoor ga ik niet naar Enschede.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Subhuman het volgende:
http://www.apollo.utwente.nl/index.php?section=58
Grolsch is het enige echte bier.
Helaas, het wordt echt supergezellig.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:04 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
True, maar daarvoor ga ik niet naar Enschede.
Vrouwen + poeslief = die willen iets van je ....quote:Op woensdag 12 april 2006 19:06 schreef Ynske het volgende:
subjongen
lieverd
wil jij de lijst van de MMM treintjes even aanpassen in de OP?
Niet zo heel erg boeiend?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Niet aan toegekomen, of een heel rolletje mislukt?
(maar ik ga niet voor een niet-zo-heel-erg-boeiende nacht naar enschede, dank u heel veel)
Als jij mij vertelt wat er gewijzigd moet worden wil ik dat best.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:06 schreef Ynske het volgende:
subjongen
lieverd
wil jij de lijst van de MMM treintjes even aanpassen in de OP?
dr staan er 2 te gillen dat ze toegevoegd moeten worden, de rest weet ik ook nietquote:Op woensdag 12 april 2006 19:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt wat er gewijzigd moet worden wil ik dat best.
Ik zal eens in het topic kijken of het makkelijk te vinden is.
*begint zich af te vragen waar je hier tegenwoordig een ban voor krijgt...*quote:Op woensdag 12 april 2006 19:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Niet zo heel erg boeiend?
Iemand solliciteert naar een ban.
Ik ben er niet aan toegekomen, er staan al 26 foto's op het rolletje ofzo en ik heb geen idee wat het is.
Pssssttt....quote:Op woensdag 12 april 2006 19:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat was het ook alweer met fotografen hierzo en knopjes?
Weet ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Aw crap, nou, het heeft ook wel lang genoeg geduurt (was trouwens een WoW filmpje)
In een slowchat hoeft ook niet continu gepost te worden, als de mensen maar wat nuttigs te melden hebben!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:52 schreef EchnaDarr het volgende:
En toen was het weer stil...
nog niet hoezo?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ohik dacht iets treintjes-inhoudelijks
Hee wacht eens
Ynske heb jij 7 mei wat te doen?
Ik was van plan om dan de hele dag in de trein te gaan zitten, gewoon een beetje rond-sporen, met een Lentetoer. 2 personen, 1e klas, voor maar 32,50quote:
nee sorry, ik heb dan al een weekendretourtje, en heb meer met stoommeisjes dan met electrische treintjesquote:Op woensdag 12 april 2006 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was van plan om dan de hele dag in de trein te gaan zitten, gewoon een beetje rond-sporen, met een Lentetoer. 2 personen, 1e klas, voor maar 32,50Kan ook wel alleen gaan, maar wie weet vindt iemand anders het ook wel een leuk plan
Heb het al in PTA gevraagd, maar ik dacht net aan jou
ey da's precies de dag na de stoomtreinenmeet trouwens
Je hebt iets met stoommeisjes?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee sorry, ik heb dan al een weekendretourtje, en heb meer met stoommeisjes dan met electrische treintjes
oh okee, dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee sorry, ik heb dan al een weekendretourtje, en heb meer met stoommeisjes dan met electrische treintjes
stoomlocomotieven zijn vrouwelijk, zodoende stoommeisjesquote:Op woensdag 12 april 2006 20:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je hebt iets met stoommeisjes?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? heet hoofdig?
Omdat ik normaliter maandagavond werk en we maandag a.s. 's avonds dicht zijn krijg ik toch geld!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik mag maandag werkendan verdien ik 200%
![]()
Als je het nou bij het inhoudelijke gelaten had... Nu kunnen we je niet meer serieus nemen!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Debsterr het volgende:
Zo, en nu ik net iets in houdelijks gezegd heb, zeg ik hier gewoon allen even:
HOOOOOI!
orginele tvpquote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Debsterr het volgende:
Zo, en nu ik net iets in houdelijks gezegd heb, zeg ik hier gewoon allen even:
HOOOOOI!
Ja, maar, dat wil ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als je het nou bij het inhoudelijke gelaten had... Nu kunnen we je niet meer serieus nemen!
open deur in trapt: En die stoommeisjes worden op gang geholpen door grote sterke mannen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoomlocomotieven zijn vrouwelijk, zodoende stoommeisjes
stoommachines zijn de meest machtige machines die ik ken
aanzwengelen die hap... oww nee ...quote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
open deur in trapt: En die stoommeisjes worden op gang geholpen door grote sterke mannen.
Volgende open deur: als je stout zou zijn dan zou je juist wel serieus genomen willen worden.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar, dat wil ik ook helemaal nietik was stout, remember
?
jah lekker hequote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
open deur in trapt: En die stoommeisjes worden op gang geholpen door grote sterke mannen.
Ik heb wel ooit eens het stoomtreintje van Ibbenbüren naarTecklenburg geredenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
stoomlocomotieven zijn vrouwelijk, zodoende stoommeisjes
stoommachines zijn de meest machtige machines die ik ken
Jijquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef Subhuman het volgende:
Wie gaat er foto's maken van de geweldige zonsondergangen die er nu te zien zijn?
Waarom...? Ja, ik ben blond, en nee, ik snap je redenatie niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Volgende open deur: als je stout zou zijn dan zou je juist wel serieus genomen willen worden.![]()
moet ook nog eten jahquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef Subhuman het volgende:
Wie gaat er foto's maken van de geweldige zonsondergangen die er nu te zien zijn?
Ik zie hem heir zo vanuit m'n raamquote:
Je moet dus nog even snel op en neer naar één van de gaarkeukens in de buurtquote:
Nah laat maar, niet voor nadere uitleg vatbaarquote:Op woensdag 12 april 2006 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom...? Ja, ik ben blond, en nee, ik snap je redenatie niet.
tja... Blont is u zeker..quote:Op woensdag 12 april 2006 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:
jah, arme ziel hequote:Op woensdag 12 april 2006 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet dus nog even snel op en neer naar één van de gaarkeukens in de buurt.
Iddquote:Op woensdag 12 april 2006 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zie hem heir zo vanuit m'n raamheldere blauwe lucht, en de maan.
klemTOONquote:Op woensdag 12 april 2006 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
bakkie koffie danquote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank u. Ik ben overwerkt geloof ik
![]()
.
De laatste circa 30 posts bewijzen het ongelijk van deze uitspraakquote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
In een slowchat hoeft ook niet continu gepost te worden, als de mensen maar wat nuttigs te melden hebben!
Jij bent ook overwerkt, aangezien je me koffie aanbiedt? Maar verder ben je lief hoorquote:
verkapte mod-solliquote:Op woensdag 12 april 2006 20:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De laatste circa 30 posts bewijzen het ongelijk van deze uitspraak![]()
en een levenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Asjeblieft niet, ik wil nog beetje tijd overhouden.
*Kopje thee aangeeft. Astu Desterrquote:Op woensdag 12 april 2006 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ga jij eens heel gauw thee voor mij maken! Asjeblieft?
ja kan moeilijk met breakfast thee aankomen natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent ook overwerkt, aangezien je me koffie aanbiedt? Maar verder ben je lief hoor.
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Kopje thee aangeeft. Astu Desterr
HM2 is tenminste een echte heer, met echte theequote:Op woensdag 12 april 2006 20:44 schreef Re het volgende:
[..]
ja kan moeilijk met breakfast thee aankomen natuurlijk
Hoiquote:Op woensdag 12 april 2006 20:46 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben gewoon ingewisseld voor debsterr
door wie?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:46 schreef fraubitch het volgende:
Straks is Kleintje terug en hebben noch FB noch ik nog wat te vertellenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Het leven van een model is vergankelijk....
neverquote:Op woensdag 12 april 2006 20:46 schreef fraubitch het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Dr_Flash 2 mooie vrouwen naast elkaar = kudtrneid
en dat betekent?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Hoe zei je?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:50 schreef CocaColaLight het volgende:
ynske is van de stoomwijffiesquote:Op woensdag 12 april 2006 20:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Wie is eigenlijk de persoon die echt iets weet over de MMM stoomtreintjes? Heb een vraagje.
heb je nou toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik helemaal gehoopt op een happy ending..![]()
Gaan we ooit nog een ballenbak fotoshoot doen? Asjeblieft?quote:
Weet Ynske ook alles over het regelen van visagisten? Doet P. dat niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ynske is van de stoomwijffies
mij te heet allemaalte nat ook
Is dat net zoiets als een pudding-worstel-wedstrijd-fotoshoot?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaan we ooit nog een ballenbak fotoshoot doen? Asjeblieft?
Weet ik nietquote:Op woensdag 12 april 2006 21:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een pudding-worstel-wedstrijd-fotoshoot?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaan we ooit nog een ballenbak fotoshoot doen? Asjeblieft?
neequote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Subhuman het volgende:
Kunnen we iets meer ontopic en iets minder gebagger?
Neequote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Subhuman het volgende:
NEEEEquote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Subhuman het volgende:
In de slowchat? Ontopic? hoe lang ben je nou mod?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Subhuman het volgende:
Het hoeft heus niet alleen over fotografie te gaan, maar een beetje ontopic zien we wel graag.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de slowchat? Ontopic? hoe lang ben je nou mod?
en hoe ziet u ontopic als het niet over fotootjes hoeft te gaan?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het hoeft heus niet alleen over fotografie te gaan, maar een beetje ontopic zien we wel graag.
ja, ontopicquote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het hoeft heus niet alleen over fotografie te gaan, maar een beetje ontopic zien we wel graag.
ja die heb ik wel ooit eens ergens online gezet jaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef Subhuman het volgende:
Re, heb je wel eens een foto gemaakt in je studio waar de lampen en de opstelling op staan? Ben wel benieuwd!
misschien heb ik er ook wel een foto vanquote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Re het volgende:
[..]
ja die heb ik wel ooit eens ergens online gezet ja, maar waar ... zou niet weten
ergens in een oud SC topic
ahh dat zou best kunnen jaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien heb ik er ook wel een foto van
Flesjequote:Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu allemaal ontopic jah
[afbeelding]
ow jeej heb jij zn afdankertje gekregen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ow jeej heb jij zn afdankertje gekregen?
neequote:Op woensdag 12 april 2006 21:21 schreef Re het volgende:
[..], we moeten on topic dus laat zien die fotooooos
![]()
en nee niet van mij
nah waarom zouden we ook on topic gaan hequote:
hebbertquote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Re het volgende:
[..]
nah waarom zouden we ook on topic gaan he
die fotoos houden we lekker voor onszelf
hoe kan je nou ontopic gaan in een slowchat?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:24 schreef Re het volgende:
[..]
nah waarom zouden we ook on topic gaan he
die fotoos houden we lekker voor onszelf
biertje ?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe kan je nou ontopic gaan in een slowchat?
Hoe kan je sowieso OFFtopic gaan in een slowchat?
sommige mensen snappen gewoon nog STEEDS niet dat je een slowchattopic gewoon hard NODIG hebt om gebagger in je andere topics te voorkomen.
Het is lelijk!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
wat deugt er niet aan dan? had het kleur moeten zijn of zo?
nee sorryquote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef Debsterr het volgende:
Wie heeft er champagne? Daar heb ik namelijk heel erg trek in...
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef Debsterr het volgende:
Wie heeft er champagne? Daar heb ik namelijk heel erg trek in...
glaasje Absinth dan maar?quote:
da's veels te heftig voor een woensdag manquote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
glaasje Absinth dan maar?
* CocaColaLight schenkt in
Dat heb ik nou nog nooit op... lijkt me, met mijn dronkenheidsgrens, ook zeker niet verstandig.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
glaasje Absinth dan maar?
* CocaColaLight schenkt in
Jij weet ook niet wat je wil...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit op... lijkt me, met mijn dronkenheidsgrens, ook zeker niet verstandig.
Sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat een SC-topic geen "open ended" uitnodiging is om te baggerenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
sommige mensen snappen gewoon nog STEEDS niet dat je een slowchattopic gewoon hard NODIG hebt om gebagger in je andere topics te voorkomen.
Ik zei "genoeg" voor mij is het al snel genoegquote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil...
Eerst vragen om veel alcohol en dan krijg je het en dan is het weer teveel van het goede.
Heb weer niet goed opgelet in de cursus begrijp vrouwen voor beginners.
wat is bagger ?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat een SC-topic geen "open ended" uitnodiging is om te baggeren
Iedereen goeienavond en de groeten van Pea trouwens.
Goeieavond en groeten terug Peaquote:Op woensdag 12 april 2006 21:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat een SC-topic geen "open ended" uitnodiging is om te baggeren
Iedereen goeienavond en de groeten van Pea trouwens.
Een goed voorbeeld.quote:
Ik merk er anders weinig van. Er waren de afgelopen tijd zat mensen die het goede voorbeeld gaven.quote:
Hoppateequote:Op woensdag 12 april 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga thee zetten
en speciaal voor Sub zal ik er ook een foto van maken
jah bij gebrek aan beter moet je het dan maar met ons doenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik merk er anders weinig van. Er waren de afgelopen tijd zat mensen die het goede voorbeeld gaven.
En van alle on topic replies kies je Breezer thee?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoppatee
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ontopic
hou je bekquote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En van alle on topic replies kies je Breezer thee?
heb je reden om aan te nemen dat het vies moet zijn?quote:
nee maar ik keek ff naar mijn eigen buroquote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je reden om aan te nemen dat het vies moet zijn?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar ik keek ff naar mijn eigen buro
lekker theetje he?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef EchnaDarr het volgende:
Fles is mijn held!
Al die sigaretten die je er naast tieftquote:
zegguh... dat zijn brandgaten, da's niet vies hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Al die sigaretten die je er naast tieft, vind je het gek dat het vies wordt??
Zo'n heilig bureaublad als dat jij hebt mag je niet verpesten hoor!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef Re het volgende:
[..]
zegguh... dat zijn brandgaten, da's niet vies hoor
IKEA hequote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n heilig bureaublad als dat jij hebt mag je niet verpesten hoor!
*lijm lijm*quote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef Re het volgende:
*knak*
dat spul waar VEEL te veel mensen VEEL beter mee af zouden zijn jaquote:Op woensdag 12 april 2006 22:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat zijn dat voor rare dingen op je buro? Dat is toch iets uit de oudheid?
Als ik het internet naar afzoek dan schijnt dat pen en papier te zijn.![]()
"Echte kennis begint met zelfkennis."quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat spul waar VEEL te veel mensen VEEL beter mee af zouden zijn ja
ga ergens anders vrienden maken, soldierquote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Echte kennis begint met zelfkennis."![]()
Als ik hem nou vinden kon.....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat spul waar VEEL te veel mensen VEEL beter mee af zouden zijn ja
Hey, ik vulde je alleen maar aan!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga ergens anders vrienden maken, soldier
En ik was net zo blij dat iemand het met me eens was...quote:
begin nog ff over ontopiciteit ofzo P, kan je lachenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een bagger hier zegGelukkig is de baggerkoningin weer naar bed
Eindelijk volwassen gesprekken nu
slaap lekkerquote:
hmmm ik ben dus telaat.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
er zijn er wel meer hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Goed planquote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
begin nog ff over ontopiciteit ofzo P, kan je lachen
ik ga 11 bruidsmeisjes doen...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planIk zag verdacht weinig ontopiciteit vandaag
Wanneer gaan we weer ontopic posten
![]()
Ik wil trouwens ideeen voor een foto-actie dit weekendIemand een idee
zaterdag of zondag avond naar scheveningen ?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
mafze en successsquote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen
zal morgen weer eens achter mijn groothoek aan gaan bellen
Vandaag zag ik vlak bij Helmond een boer met paarden zijn akker bewerken. Old Style, zeg maar. Maar ik had mijn camera niet bij mequote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg hier hele vage visioenen vanquote:
trustequote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Toen was het ook tijd voor mij om te gaan slapen.
Truste allemaal
Zondagavond wordt problematischquote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
zaterdag of zondag avond naar scheveningen ?
zonsondergang schieten.
(ooit moet ik toch een keer een zonsondergang fotograferen)
nah je kan nog typen dus van minder belangquote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Permanente netvlies schade
Pea is nog wel even druk met verhuizen. Ze moet eind deze maand over zijn, en er is nog veel te doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
We kunnen natuurlijk een FOT-overval op pea doen
Ik dacht dat ik de enige was...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele vage visioenen van
ja dat zit dan in je eigen hoofd hequote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele vage visioenen van
I knowquote:
Voorfeestenquote:maar ik ga dus een shoot doen in Luton voor een vriend van me die gaat trouwen in juli en dit is een van de paar voorfeesten (er is er ook nog eentje in Krakow), deze met een dans thema
Blind typenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef Re het volgende:
[..]
nah je kan nog typen dus van minder belang
mij ook nog...quote:
Dat hangt van je definitie van morgenochtend afquote:Op woensdag 12 april 2006 23:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mij ook nog...![]()
Morgen ochtend is het al vast weer pag 2 of 3 van de volgende SC..![]()
mensen hadden er effe zin in ofzo...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef Mauro het volgende:
Ben je ff weg..
Na dagen van SLOWchat is het opeens weer SPEEDchat geworden
vrouwenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mensen hadden er effe zin in ofzo...![]()
ach boeie....
zo bijzonder was de helft er ook niet van.. Debsterr die gaat gillen dat ik haar Sterrenthee geef..Kind is gek. Als ik iets haat dan is het wel thee met Anijs smaak of geur..
![]()
ongeveer 09.00 uur morgenquote:Op woensdag 12 april 2006 23:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie van morgenochtend af
Ik was ook veel blijer met het tempo EN het niveau tot vorige week. Misschien wordt het tijd dat we weer eens gaan wijzen op #fot op IRC.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:30 schreef Mauro het volgende:
Ben je ff weg..
Na dagen van SLOWchat is het opeens weer SPEEDchat geworden
Klopt....quote:Op woensdag 12 april 2006 23:33 schreef Re het volgende:
[..]
vrouwen![]()
maar ja zo zonder is ook weer iets huh
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik was ook veel blijer met het tempo EN het niveau tot vorige week. Misschien wordt het tijd dat we weer eens gaan wijzen op #fot op IRC.![]()
Daar kan ik niet veel mee en vind daar ook geen moer aan..quote:Op woensdag 12 april 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik was ook veel blijer met het tempo EN het niveau tot vorige week. Misschien wordt het tijd dat we weer eens gaan wijzen op #fot op IRC.![]()
Neee..quote:
nivoquote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef Re het volgende:
[..]
IRC is voor mietjes
en wat is de definitie van nivo?
Je kunt niet allemaal op mIRC. Je kunt mIRC wel gebruiken om op IRC te gaan zitten. maar http://irc.fok.nl werkt ook, hoorquote:
Ik zit er iig inquote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt niet allemaal op mIRC. Je kunt mIRC wel gebruiken om op IRC te gaan zitten. maar http://irc.fok.nl werkt ook, hoor
nah eigenlijk niet, als er al fotografisch interessante discussies hier plaatsvinden verdienen die wel een eigen topic want SC wordt toch nooit terug gelezen door iemand en verdwijnen in de vergetelheidquote:Op woensdag 12 april 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
nivo
Je weet heel goed wat er aan de hand is.
ja!, fotootjes doenquote:Op donderdag 13 april 2006 00:59 schreef fraubitch het volgende:
ja!
ja! slapenquote:
Ik ben niet gekquote:Op woensdag 12 april 2006 23:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
mensen hadden er effe zin in ofzo...![]()
ach boeie....
zo bijzonder was de helft er ook niet van.. Debsterr die gaat gillen dat ik haar Sterrenthee geef..Kind is gek. Als ik iets haat dan is het wel thee met Anijs smaak of geur..
![]()
Succes! Iets ernstigs of een "routine"bezoekje..?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:49 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben morgen ook vrijdas echt lekker!
Strax ff naar de dokter...
aai over je bolquote:Op donderdag 13 april 2006 08:51 schreef CocaColaLight het volgende:
Goede morgen juffrouw Jannie, goed geslapen juffrouw Jannie?
Jah ik ben nu alweer vervelend.
Naar blijkt gaat de hele IT afdeling leeg zijn. Enige nadeel is dat dan niemand de helpdesk doet.
Je zou denken een paar gebruikers honderd gebruikers zullen zich wel even redden een halve morgen.
Typisch gevalletje van we zien wel waar de pleuris uit gaat breken vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |