je bent echt een simpel mutsje hea?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
De helft van die opdrachten die ik niet heb ingeleverd heb ik gewoon op mijn computer staan. Wtf
scheelt je wel een hoop werk.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
De helft van die opdrachten die ik niet heb ingeleverd heb ik gewoon op mijn computer staan. Wtf
Op school lukte 't nietquote:Op woensdag 12 april 2006 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je niet hier de hele dag had gezeten waren het er 20 geweest
Lekker niks dan tochquote:Op woensdag 12 april 2006 17:32 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, ik weet toch niet wat ik mijn fotoboek moet zetten
Ik moest lachenquote:
Ik krijg daar hele rare denkbeelden bijquote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef ook_gek het volgende:
Yodi Bernal was er ook nog en die had weer verzonnen om bijna de hele avond naast me op het podium te moeten staan
zo erg is het niet hoor. Ook hij weet hoe je flink moet feestenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik krijg daar hele rare denkbeelden bij
[afbeelding]
Dan valt het alweer wat meequote:Op woensdag 12 april 2006 18:37 schreef ook_gek het volgende:
zo erg is het niet hoor. Ook hij weet hoe je flink moet feesten
Iets wat we dan ook dus deden met ze allen. Hij ging ook helemaal los
Zoals ik hem mee gemaakt heb is het een relexte gast.
om half h, duidelijk jaquote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat nu de ogen dicht doen op zeker dat ik binnen 5min slaap.was vanmorgen om half h thuis en om 7uur er al weer uit
dan zet je die buiten neerquote:
ik kan er niet fokkenquote:
wat is dat voor kutbaan?quote:
Ja er gaat niks boven strippoker met je 4 beste matenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je je mooiste ondergoed aandoen.
Preciesquote:Op woensdag 12 april 2006 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja er gaat niks boven strippoker met je 4 beste maten![]()
je zit mij niet in de weg hoorquote:
Ik hád last van rsi ja. Volgens mij begint het weerquote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
je zit mij niet in de weg hoor![]()
maar dacht dat je last had van rsi en school waardoor je hier niet meer zou zijn?ex-modjes en hun woord houden
![]()
blijven oefenenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hád last van rsi ja. Volgens mij begint het weer
En ik had veel huiswerk ja. Nog steeds. Maar het lukt me aardig
En achter de schermen had ik sowieso al verteld dat ik onder een clown verder ging. Helaas is dat mislukt
Moet je volgende keer gewoon een man doenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neh, ik post voorlopig weer onder ijsmeis.
Dan moet ik pas oppassen met wat ik zegquote:Op woensdag 12 april 2006 20:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je volgende keer gewoon een man doen
Mja ook_gek is ook verwijft als de teringquote:Op woensdag 12 april 2006 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet ik pas oppassen met wat ik zeg
Ik wil niet zo zijn als Markquote:Op woensdag 12 april 2006 20:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ook_gek is ook verwijft als de tering![]()
![]()
Heb jij eigenlijk een hondenrek in je Volvo?quote:
Daar heb je een puntquote:
Nee dude ik heb een sedanquote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een hondenrek in je Volvo?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een hondenrek in je Volvo?![]()
Jullie wel?quote:
Neem je de 22633 labradors nooit mee naar het bosquote:
In de FBG 190D zit een minibarquote:Op woensdag 12 april 2006 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een schoenenrek in mijn auto.
Dat zou wel de ultieme schoenentic zijn
[PTA SC] Chevrolet Bel air 1.955quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
koppijn
en geen recht op toeslag op de WIA van Sandra, en geen recht op bijstand
Ik bedoelde het aardigquote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, gezien. hoezo? ik en bekend met henk zn bibliografie hoor.
Zijn niet mijn hondenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neem je de 22633 labradors nooit mee naar het bos![]()
Die leg je op z'n kant en daar schep je ze in of nietquote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn niet mijn honden
En nee die komen niet in mijn auto
En ja daar hebben we een auto voor Dodge Ramvan![]()
Het wordt erg spannendquote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh
Ik ga prison break kijken. Doei
Ken je doelgroepquote:Op woensdag 12 april 2006 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is tegenwoordig standaard geloof ik![]()
Terwijl we geen hond meer hebben
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh
Ik ga prison break kijken. Doei
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die leg je op z'n kant en daar schep je ze in of niet
quote:
Ik vind het wel garpigquote:Op woensdag 12 april 2006 20:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Ik ben zo flauw. Wat is er met me aan de hand
Druk eens gmail F5 internetwarriorquote:Op woensdag 12 april 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik gister dodge ram van honda voor googol gefotozet.
Ja en ik bedoel zoquote:
Misschien ben ik wel vlieftquote:Op woensdag 12 april 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het wel garpig![]()
En dat komt vast door het niet-roken
Ik zag hem met behulp van mn Google talk al binnenkomen, ik nu even vaders hoofd in zandmailbox steken.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Druk eens gmail F5 internetwarrior
2e komt zo binnenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zag hem met behulp van mn Google talk al binnenkomen, ik nu even vaders hoofd in zandmailbox steken.
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh die kamagEn die terminal trekker
En de rest is ook
Dank je wel lieve herman
Neh, maar ik was toch al van plan zometeen even te gaan lurken bij jequote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je de duwboot nog gezien die ik er voor je op had gezet btw herman?
Iedereen is toch op ijsmeis?quote:
Dat stapelt toch makkelijker helmjostiquote:
Je hebt echt je lolbroek aan ehquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat stapelt toch makkelijker helmjosti
je knoopt gewoon een blonde russische olga aan je wagen?quote:
+10 goede interpretatiequote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"is toch op"![]()
kleuterschoolmemories
uh-uhquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef vlad het volgende:
[..]
je knoopt gewoon een blonde russische olga aan je wagen?![]()
Ja al drie dagenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt echt je lolbroek aan eh
ja hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, maar ik was toch al van plan zometeen even te gaan lurken bij je
Wil je nog meer bootjes dan? Heb er vandaag ook weer wat op de foto gezet
Doe ik binnenkort wel eensquote:Op woensdag 12 april 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoormist met duidleijke omschrijven en zo, want daar heb ik dan weer geen kaas van gegeten
Maar als hij op zijn kant ligt kun je niet meer rijdenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat stapelt toch makkelijker helmjosti
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
M'n huisgenoot gaat z'n vriendin afvoeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een kutauto dan.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar als hij op zijn kant ligt kun je niet meer rijden
Terugkiepenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar als hij op zijn kant ligt kun je niet meer rijden
Ik denk dat ik zeker van een microkosmos mag spreken jaquote:
De familiekroniek?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Puik
Ik ga 1 van mn twee terberg boeken verkopen btwmaja, heb m dubbel.
Net zoals bij mij hier?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker van een microkosmos mag spreken ja
Tis godnondeju net een antfarmquote:
Geen grotere geneugte dan 's avonds de strontkorsten eraf te peuterenquote:
Ik kan niet mee slapen zonder maden in m'n onderbroekquote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geen grotere geneugte dan 's avonds de strontkorsten eraf te peuteren![]()
Mijn onderbroek valt onder natuurmonumentenquote:Op woensdag 12 april 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan niet mee slapen zonder maden in m'n onderbroek
Ze kroelen zo heerlijk
Is het een afgezet reservaat?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn onderbroek valt onder natuurmonumenten
Ja Sjoewie gaat wegquote:Op woensdag 12 april 2006 20:57 schreef vlad het volgende:
het is wel ineens rustig geworden hier zeg![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dat niet fijn vindt?![]()
![]()
Ja anders gaat het je nog geld kosten ookquote:Op woensdag 12 april 2006 20:58 schreef vlad het volgende:
heb m'n onderbroeken in de was gegooid toen ze pizza's begonnen te bestellen![]()
Dat je die dubbel hebt ookquote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Ga nog meer boeken en miniaturen verkopen
geldgebrekquote:Op woensdag 12 april 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je die dubbel hebt ook
En waarom ga je die verkopen, ruimtegebrek of geld nodig...?
Mn bijstand is mandag definitief buiten beeld, maar ze garandeerden me dat Sandra een teoslag kreeg op haar WIA.. niet dus.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je krijgt definitief geen uitkering/zicht op een baan...?
quote:
sollicitaties bij Febo en de citroen dealer van drachten, gister bij een uitzendbureau ingeschreven extra, en vrijdag oid nog een uitzendbureauy er bij, of morgen als als ik kan vinden waar ze zitten. Die hebben ook vacatures in magzijnen bij (vracht)auto-dealersquote:Op woensdag 12 april 2006 21:11 schreef vlad het volgende:
[..]
kut man
wel nog sollicitaties in de planning?
verhuizen naar waar wel werk is ?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sollicitaties bij Febo en de citroen dealer van drachten, gister bij een uitzendbureau ingeschreven extra, en vrijdag oid nog een uitzendbureauy er bij, of morgen als als ik kan vinden waar ze zitten. Die hebben ook vacatures in magzijnen bij (vracht)auto-dealers
Goddomme wat gaar zegquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn bijstand is mandag definitief buiten beeld, maar ze garandeerden me dat Sandra een teoslag kreeg op haar WIA.. niet dus.
En nog steeds ruk op zoek naar werk, maar daar koop ik nu nog geen brood voor.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Acj, lata ik het positief bekijken, Sjoewe heeft een mooie foto voor me gemaakt, herman een helebboel mooie foto's, en er stond zonet een Unimog in de straat die ik er zelf op heb gezet
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja
Bovendien ik woon nu in mn droomhuis, dat laat ik neit van me afpakken
je kan ook voor mij komen werkenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De economie trekt duidelijk aan, ik heb alle hoop![]()
hmmm... neequote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog een Friestalige belslet nodig dan?
Ik ben gewoon naar mn opa vernoemdquote:Op woensdag 12 april 2006 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, het is een ander liedje waar ik naar vernoemd ben.
Ik ook, al had die een minder belachelijke naam dan de jouwequote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar mn opa vernoemd
In Het Bildt is Anne een heel normale naam. Maar ja, in het Bildt spreek je Gerrit uit als Kaai.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, al had die een minder belachelijke naam dan de jouwe
Ik vind het Bildt een heel rare taalquote:Op woensdag 12 april 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Het Bildt is Anne een heel normale naam. Maar ja, in het Bildt spreek je Gerrit uit als Kaai.
En dan vind je het gek dat je nooit geluk hebt?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
ik naar een Sloveense skier, die skiede (ik ski, hij skiet?) tegen een boom en brak z'n poot waardoor ie niet mee kon doen aan de olympische spelen in 1981![]()
mooitjequote:Op woensdag 12 april 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je nooit geluk hebt?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
hmmm misschien heb ik daarom ook zoveel pech![]()
![]()
Nu alweer 3 meerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef ijsmeis het volgende:
"Aantal views 159002"
Ik voel me bekeken
Mail hem evenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
Danny mag me wel eens wat geld gevenMet al die views heeft ie vast wat verdiend.
Hij is jarig, dus vast een goed humquote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mail hem even
Met attachement heb je sneller antwoord
Stuur je me even je tieten door dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mail hem even
Met attachement heb je sneller antwoord
Zijn er al veel kontliktopics geopend achter de schermen?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is jarig, dus vast een goed hum
Denk je dat hij daar warm van wordt?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stuur je me even je tieten door dan?
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je dat hij daar warm van wordt?
bassie en adriaan!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
ik snap het niet Alexxxx BoJo 100 ?
meestal zit een verjaardagstopic achter de schermn op een kliene 30 posts na 3 dagen. deze zit nu al over de 70 geloof ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zijn er al veel kontliktopics geopend achter de schermen?
"Ik heb ook altijd pech"quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
ik snap het niet Alexxxx BoJo 100 ?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meestal zit een verjaardagstopic achter de schermn op een kliene 30 posts na 3 dagen. deze zit nu al over de 70 geloof ik
ik doe noooit aan felicitatiesquote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meestal zit een verjaardagstopic achter de schermn op een kliene 30 posts na 3 dagen. deze zit nu al over de 70 geloof ik
En als iemand een hekel aan achter de schermen felicitatietopics heeft, ben ik uiteraard ook niet te beroerd die even te startenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik alleen bij mensne waar ik wel eens van heb gehoord![]()
Kontelikkers!!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jezelf quotenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als iemand een hekel aan achter de schermen felicitatietopics heeft, ben ik uiteraard ook niet te beroerd die even te starten
Lul niet!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja heerlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
lekker vrije dag gehad kereltje?![]()
heb je nog wat zinnigs uitgevoerd?
volgens mij heb ik alleen bij tjabbo toen gereageerd als ik het goed heb.....quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ohja ik las iets over een half uur enzoquote:Op woensdag 12 april 2006 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Kart raceklaar gemaakt voor vrijdag![]()
En geknalt met de ovlov![]()
ja hey toen ik net begon (en jij nog mod was) dacht ik dat je HOORDe te feleiciteren dus deed ik het bij iedereenquote:
Een half uur? daar ben ik 2 a 3 uur mee bezig geweestquote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja ik las iets over een half uur enzo
heb je die veulveu nog steeds niet ingeruilt?
VPowaaaahhhhquote:Op woensdag 12 april 2006 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een half uur? daar ben ik 2 a 3 uur mee bezig geweest![]()
En die volvo is een god, zeker met die v power
22uquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
Altijd leuk, docenten die je bellen op dit uur![]()
Moet je voorstellen hoe het is als klanten bellen op dit uurquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb bvqandaag de hele dag mn telefoon uit gehad, en het was heerlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
Ja ik heb echt het idee dat hij stiller loopt en makkelijker door zijn toeren gaatquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
VPowaaaahhhh![]()
alleen prijzen stijgen nu wel weer flink![]()
gelukkig heb ik bij mij in de buurt getankt en niet bij m'n werk. Hier was het 1.43 bij me werk 1.49![]()
Dat is het ook jaquote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb bvqandaag de hele dag mn telefoon uit gehad, en het was heerlijk
Ik weet hoe het is als klanten je bellen op dit uur ja, heel fijn allemaalquote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe het is als klanten bellen op dit uur
Niet dat ik ze opneem hoor
En dan gaan klagen, jullie moeten 24h per dag beschikbaar zijn voor ons want we hebben een onderhoudscontract
Jullie hebben geen onderhoudscontract![]()
![]()
en dat doet ie ookquote:Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik heb echt het idee dat hij stiller loopt en makkelijker door zijn toeren gaat![]()
Die hebben we wel een paar, maar van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 12 april 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
wel vaag geen onderhouds contract? daar loopt een vriend van me op binnen![]()
ik zou spontaan ontslag krijgen daarvoorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb bvqandaag de hele dag mn telefoon uit gehad, en het was heerlijk
die vriend van me schrijft onderhoudscontracten van 1500 euro per apparaat uit ofzo, en dan komt ie eens in de zoveel tijd en is ie officieel met 10 minuten al weer klaar maar meestal maakt ie er een showtje omheen zodat het nog wat lijktquote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die hebben we wel een paar, maar van mij hoeft het niet
Afgelopen dagen was namelijk in groningen onderhoud door zo'n onderhoudscontract
ik kan het ook niet echt maken zeg maar op een help deskquote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zou spontaan ontslag krijgen daarvoor![]()
Mierenneukers daarquote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan het ook niet echt maken zeg maar op een help desk![]()
![]()
zelf buiten werktijd moet ik in altijd bereikbaar zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan het ook niet echt maken zeg maar op een help desk![]()
![]()
Ik heb mn baas niet horen klagenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zou spontaan ontslag krijgen daarvoor![]()
vandaag wel een mooi mailtje uitgestuurdquote:
ik moet door de week tot 20:00 ook bereikbaar zijn, valt nog mee gelukkig.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zelf buiten werktijd moet ik in altijd bereikbaar zijn![]()
alleen de zondag is heilig voor de rest altijd tel aan en bij de hand
leuk johquote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaag wel een mooi mailtje uitgestuurd
die Amerikanen maken er vaak een zooitje van als ze een techneut voor een gebruiker willen sturen, vandaag dus weer![]()
Dus ik mailtje naar managment bij ons van zeg ff tegen die Amerikanen dat ze voortaan geen enkele incident uit mogen sturen voor een europese gebruiker voordat ik hem gemonitored heb
Moest je ze horen piepen daarna op de conferance call![]()
Whehehe, rukkers zijn het, die Yanksquote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
vandaag wel een mooi mailtje uitgestuurd
die Amerikanen maken er vaak een zooitje van als ze een techneut voor een gebruiker willen sturen, vandaag dus weer![]()
Dus ik mailtje naar managment bij ons van zeg ff tegen die Amerikanen dat ze voortaan geen enkele incident uit mogen sturen voor een europese gebruiker voordat ik hem gemonitored heb
Moest je ze horen piepen daarna op de conferance call![]()
vooral dat voor deze klant wij in Europa maar 1400 gebruikers ondersteunen en zij 8000 ofzo, dus het zou me verbazen dat ze naar mij zullen luisterenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, rukkers zijn het, die Yanks
Agent Smith zeker?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
vooral dat voor deze klant wij in Europa maar 1400 gebruikers ondersteunen en zij 8000 ofzo
Is maar goed ook ik zit nu met maar 1 agent en mezelf![]()
nou ja meevallenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet door de week tot 20:00 ook bereikbaar zijn, valt nog mee gelukkig.![]()
En ze betalen voor 4 toch ofzo...?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
vooral dat voor deze klant wij in Europa maar 1400 gebruikers ondersteunen en zij 8000 ofzo
Is maar goed ook ik zit nu met maar 1 agent en mezelf![]()
4 agents en 1 mentorquote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ze betalen voor 4 toch ofzo...?
Whehehe, je gaat er ook altijd op in Beaujeauxquote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
begin jij nou ook al , snol![]()
zo heet die functie gewoon, deal with it
jaquote:
ik hap op allesquote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehehe, je gaat er ook altijd op in Beaujeaux
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja
ik ga er een Kroaat bij krijgen en ik heb al halvers een Sloveen van een ander team bij![]()
Nou ik ben Serf dus nu nog een Bosnische Moslim en we kunnen vechten![]()
eerrm...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef BaraCuda het volgende:
Conference calls doe je zeker met Polycom troep?![]()
Het kan zoveel mooierquote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
eerrm...![]()
Avaya meuk
[afbeelding]
met zo'n ding ipv hoorn
[afbeelding]
Die headsets sucken man, veel te kleine oorwarmersquote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
eerrm...![]()
Avaya meuk
[afbeelding]
met zo'n ding ipv hoorn
[afbeelding]
ik heb idd die wat groterequote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die headsets sucken man, veel te kleine oorwarmers![]()
Verpatsen van andermans spullenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
zijn nog best wat waard zie ik
ik heb een hele la vol liggen![]()
![]()
ja dan heeft het je ook niks gekost...tel uit je winstquote:Op woensdag 12 april 2006 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verpatsen van andermans spullen
Iets in me zegt dat jij dat niet doetquote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dan heeft het je ook niks gekost...tel uit je winst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |