Vrouwen weet vaak bij de eerste ontmoeting of ze sex met hem willen of niet.. En dan kan hij nog zo veel willen...quote:Op maandag 12 juni 2006 11:25 schreef t0n het volgende:
[..]
Back at Ya.
Ik bedoel, als je 'n vriendin hebt die zo goed als nymph isEn die vindt van wel, maar de man van niet.. gebeurd er nog geen flikker.
tot dat ze hem in d'r mond neem of je gewoon zo erg bespeeld![]()
De man net zoveel.. Als hij geen sex met de vrouw wilt, kan zij nog net zo veel willenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vrouwen weet vaak bij de eerste ontmoeting of ze sex met hem willen of niet.. En dan kan hij nog zo veel willen...
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:05 schreef Dickies het volgende:
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!
Ah! Wil jij m'n eitjes zien?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De man net zoveel.. Als hij geen sex met de vrouw wilt, kan zij nog net zo veel willen![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Word ik daar gelukkiger van??
massages zijn sowieso lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Massages die uit de hand lopen zijn heerlijk!!
Eéntje gehad vandaag ??quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Massages die uit de hand lopen zijn heerlijk!!
ligt eraan wie hem doet... en wat er gebruikt wordtquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik val altijd in slaap van massages![]()
Een massage is toch alleen met de handen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:07 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
ligt eraan wie hem doet... en wat er gebruikt wordt
Jij moet nog veel leren...quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een massage is toch alleen met de handen?![]()
![]()
quote:
Da's ook heel lekker om te doen . . .quote:
Dás een beste schopquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een rust, het is mij iig te warm om maar iets van sex te kunnen doen
Ik ga dus zeker wel voor volgend jaar airco in mn slaapkamer laten inbouwenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef Dickies het volgende:
Gaat wel met de warmte op zich, ventilators op het bed gericht
Yupquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tsss watjes, lekker juist sexen als het warm is! Nadeel is alleen dat de hele buurt mag meegenieten met die open ramen..
Misschien kunnen ze er nog wel wat van lerenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef t0n het volgende:
[..]
Yup
Ach, vind 't wel lachen... Weet de hele buurt gelijk dat je 'n leuk leven hebt.
Leren? Terwijl ze alleen geluid horen, en weten dus wanneer iemand ontzettend geniet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er nog wel wat van leren
Euhh... misschien zet het ze wel aan tot actie?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Leren? Terwijl ze alleen geluid horen, en weten dus wanneer iemand ontzettend geniet?
Babyboomquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zie het al voor me, hoor je opeens uit alle ramen tegelijk gekreun
je kan het ook zien als een -after-vrijdagmiddaggeilheidstopicquote:Op zondag 9 juli 2006 04:53 schreef Kinkycouple het volgende:
waar is het vrijdagmiddag geiltopic als je hem nodig hebt
Of het zondaggeilheidtopic.... Wat voor mij dan weer toepasselijk isquote:Op zondag 9 juli 2006 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je kan het ook zien als een -after-vrijdagmiddaggeilheidstopic
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Of het zondaggeilheidtopic.... Wat voor mij dan weer toepasselijk is![]()
Nee! Doe maar niet.. Wegens persoonlijke omstandigheden!quote:Op zondag 9 juli 2006 19:01 schreef Sjowhan het volgende:
Wanneer is een man niet geil, zou je een alledagengeilheidstopic kunnen openen?
Hmm, vanwege jouw omstandigheid kan er geen alledagengeilheidstopic geopend worden?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee! Doe maar niet.. Wegens persoonlijke omstandigheden!
Gebruik dat ding altijd voor alledaggeilheid, het is begonnen als een vrijdagmiddag geiltopic, maar het is een algemene geworden, maar ga er echt niet elke keer melden dat ik geil ben, dan blijf ik bezig zegquote:Op zondag 9 juli 2006 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je kan het ook zien als een -after-vrijdagmiddaggeilheidstopic
You got a pointquote:Op zondag 9 juli 2006 21:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Gebruik dat ding altijd voor alledaggeilheid, het is begonnen als een vrijdagmiddag geiltopic, maar het is een algemene geworden, maar ga er echt niet elke keer melden dat ik geil ben, dan blijf ik bezig zeg
Tsja, beneveld en dan fokken, 't kan, maar 't is vaak af te radenquote:Maarja, was op visite, even met mijn ietwat benevelde hoofd op fok gluren, denk zal eens wat zeggen in die topic, kan ik hem niet vinden, zal wel last hebben gehad van niet zo'n heel erg scherpe blik, grinnik...
Dat was deze slowchat toch niet, dat was toch het Grote Geilheidstopic?? Ja, dat is dood...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Gebruik dat ding altijd voor alledaggeilheid, het is begonnen als een vrijdagmiddag geiltopic, maar het is een algemene geworden, maar ga er echt niet elke keer melden dat ik geil ben, dan blijf ik bezig zeg
Maarja, was op visite, even met mijn ietwat benevelde hoofd op fok gluren, denk zal eens wat zeggen in die topic, kan ik hem niet vinden, zal wel last hebben gehad van niet zo'n heel erg scherpe blik, grinnik...
Grinnik, dat is idd niet aan te raden, gewoon met mijn duffe hoofd op iemands anders login reageren, de schandequote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
You got a point
[..]
Tsja, beneveld en dan fokken, 't kan, maar 't is vaak af te raden![]()
Krijg net te horen dat ik naar mysteryland gaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:16 schreef erodome het volgende:
Dat hoop ik ook, maar anders komt het ook wel goed, als ik maar kan dansen
ik voel me heul sexyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Iemand die lacht om zijn eigen grapjes is niet sexy![]()
Ik ben het ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het voelen of het zijn.. Een wereld van verschil![]()
't Gaat hier met ups&downsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:43 schreef innepin het volgende:
Jezus, nog *steeds* hetzelfde SC topic?!![]()
Ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het voelen of het zijn.. Een wereld van verschil![]()
Kennelijk, men heeft wel wat beters te doen . . .quote:
Ze durven gewoon niet te posten hierquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kennelijk, men heeft wel wat beters te doen . . .![]()
Zondag is de ultieme dag om lekker weinig te doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo even pauze.. effe eten en weer verder, lekker die zondagen
verder met wat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo even pauze.. effe eten en weer verder, lekker die zondagen
natuurlijk dat had ik kunnen wetenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
De grote schoonmaak natuurlijk, wat moet je anders.. en nee daar heb ik geen foto's van, sorry
Voor en na het schoonmaken wel jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
natuurlijk dat had ik kunnen weten![]()
en ik maar denken dat je flink aan het sexen was![]()
En nat dat het wasquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Voor en na het schoonmaken wel jahele dag gesopt dus
ok bij deze nodig ik je uit voor de grote schoonmaak bij me thuis...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Voor en na het schoonmaken wel jahele dag gesopt dus
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok bij deze nodig ik je uit voor de grote schoonmaak bij me thuis...
be original say yes, all the others said no![]()
wacht je wel ff op je beurtquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan mag ze ook wel hier komen cleanen
Heb het al een tijd niet gedaan, gewoon geen zin/geen tijd in
Ik wacht af, en als het te lang duurt, kom ik d'r halenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wacht je wel ff op je beurt
dubbelzinnig
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wacht af, en als het te lang duurt, kom ik d'r halen![]()
jahquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef zwartedoos het volgende:
jeeeeezus, nog steeds tzelfde topic??
vandaag gewerkt en toen eten gemaakt toen ik thuiskwam (kipfilet met broccoli en aardappels)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:18 schreef zwartedoos het volgende:
niks te vertellen?
zal ik een slaapliedje zingen?quote:
heb gister al 3dvd's gekekenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
vandaag gewerkt en toen eten gemaakt toen ik thuiskwam (kipfilet met broccoli en aardappels)
ff fokken en MSNen en vanavond vers gedownloade film kijken (ultra violet) een SF film ben benieuwden jij ?
wat sielugggggggggquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb gister al 3dvd's gekekenpaar dagen goed ziek geweest:geef hier zwartedoos een voorzichtige knuffel..
en morgen weer 1e keer werken![]()
ja zielug hequote:
ik zou wel willen aanbieden je te helpen, maar volgens mij red je je primaquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja zielug heen dan doen ze ook nog heel gemeen tegen mij in dat topic
![]()
maw je wilt niet in mijn eerste naamtopic postenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zou wel willen aanbieden je te helpen, maar volgens mij red je je prima![]()
tsssssss tuurlijk welquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maw je wilt niet in mijn eerste naamtopic posten![]()
tis toch al goedquote:
fuck weer geen sexquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tis toch al goed![]()
is fok! bij jullie ook zo tering traag??
als je toch van fokkers afhankelijk moet zijn voor sexquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
fuck weer geen sex![]()
ja fok is al een tijdje met enige regelmaat traag als stront door een trechter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |