Jij begint ook meer een Maikuuul kloon te worden he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:24 schreef tonks het volgende:
Haha
* tonks klap op de kaak geeft
haha lollerpwned
helaasquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij begint ook meer een Maikuuul kloon te worden he?.
[me=Rio geeft er nog een ferme ram achteraan. Break a legjaw!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:24 schreef tonks het volgende:
Haha
* tonks] klap op de kaak geeft[/me]
haha lollerpwned
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:02 schreef Rio het volgende:
[..]
* Rio geeft er nog een ferme ram achteraan. Break a legjaw!
edit: wtf gaat er mis met mijn tags?
en welke richting moet ik dan op om ze persoonlijk te brengen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:28 schreef zwartedoos het volgende:
gelukkig ben ik niet afhankelijk van digitale knuffelsIk incasseer ze liever persoonlijk
![]()
heel erg zuidelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:40 schreef Vendris het volgende:
[..]
en welke richting moet ik dan op om ze persoonlijk te brengen?![]()
Jij je zin: ik hoop dat je een heel mooihet aller-allermooiste rietje hebt gekregen om door te eten!quote:Op 21-08-2006 14:08 schreef zwartedoos
[..]
ik eis eerst een nieuwe(lieve)reactie in mijn topic![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:13 schreef Rio het volgende:
[..]
Jij je zin: ik hoop dat je een heel mooihet aller-allermooiste rietje hebt gekregen om door te eten!
Heel veel sterkte ermee, niet bij de pakken neer gaan zitten, kop omhoog, borst naar voren, vergeet niet dat sommige mensen er nog veel slechter aan toe zijn, alles komt vanzelf weer goed, komt tijd komt raad, droog je tranen, en droom over lieve konijnjes.
eerst trouwenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:23 schreef Rio het volgende:
[..]
Is dat een 'ja' voor wat het neuken betreft?
Jaha, dat weet ik inmiddels wel. Regel je ding dan ook, dan kunnen we beginnen!quote:
ongeduldig mannetje, dat kan ik echt niet in 1 dag regelen hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef Rio het volgende:
[..]
Jaha, dat weet ik inmiddels wel. Regel je ding dan ook, dan kunnen we beginnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |