"Pinkpop 20000000005 Jeeeah!"quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:33 schreef kaspermols282 het volgende:
zou Within Temptation weer komen?
Foutje van mijn vader! Spinvis staat op Waterpop op 12 augustus. Vlakbij Parkpop, dat wel, maar iets kleinschaliger.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:39 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn vader vertelt net dat Spinvis op Parkpop staat!
Stond van de week in de Haagsche Courant / AD.
Liever niet, vind ze niet super.quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:33 schreef kaspermols282 het volgende:
zou Within Temptation weer komen?
Ik denk dat ik de enige ben, maar ik vind het echt heeeeelemaaaaal niks dat Spinvis. BAH!quote:Op maandag 17 april 2006 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat natuurlijk niet uitsluit dat Spinvis op Parkpop staat.
Je moet wel mijn hele post lezen, niet alleen de eerste zin.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:53 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben, maar ik vind het echt heeeeelemaaaaal niks dat Spinvis. BAH!
Babylon Circus ken ik niet. Melanie C interesseert me niet. Maar The Kooks, Infadels en vooral Kaisers Orchestra wil ik wel eens zien. En Normaal, dat wordt høkenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef Liejannuh het volgende:
Eindelijk de eerste namen op www.parkpop.nl
Kaizers Orchestra
Infadels
Normaal
Melanie C.
The Kooks
Babylon Circus
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:23 schreef Liejannuh het volgende:
Melanie C.
Dat was Babylon Zoo als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 19 april 2006 15:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is dat niet die band van het hitje spaceman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |