quote:
Ik ben morgen jarig Lani.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niels, wat ga jij allemaal doen met Pasen? Veel familiebezoeken etc? Ik ben altijd zo benieuwd wat mensen met deze feestdagen doen.
Hallo lieve Bernie!quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:06 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig Lani.dus er komt familie uit zeeland hiernaartoe. Wat ga jij doen?
quote:
Ontkennen heeft geen zin... Jij loopt er ook weleens rond, dus je ziet het zelfquote:
De TU is Delft en de UT is Twentequote:Op zaterdag 15 april 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Heerlijk! Wij gaan het ook weer doen, zoals elk jaar
En Peri. Jij en Kwarts zullen vast de twee tofste gasten zijn in Twente, over het algemeen kun je zeggen: TU=Nerds
HALLO ROIquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:48 schreef Roi het volgende:
JAJAJAJJAAJA HALLO
alsof hier ooit over games word gelultquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin... Jij loopt er ook weleens rond, dus je ziet het zelf
En ja, kom maar met die grappen over dat ik ook een nerd ben. JOH ECHT WAAR. We zitten hier op een forum te ouwehoeren over computerspelletjes, wat verwacht je nou
Ah, jij zit nog in de ontkenningsfase?quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alsof hier ooit over games word gelult
nee ik doelde op deze topic reeksquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, jij zit nog in de ontkenningsfase?
Owja die heb ik ook nog! Zometeen lekker van etenquote:
Lekker het hele weekend winderig zijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:07 schreef Roi het volgende:
[..]
Owja die heb ik ook nog! Zometeen lekker van eten![]()
Mwa, over het algemeen zie ik ballen. Veel ballen daar. Helaas zijn er ook enkele daarvan verdwaalt op InHollandquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin... Jij loopt er ook weleens rond, dus je ziet het zelf
Nerd, whihihihiquote:En ja, kom maar met die grappen over dat ik ook een nerd ben. JOH ECHT WAAR. We zitten hier op een forum te ouwehoeren over computerspelletjes, wat verwacht je nou
"He Huug, ga jij vanavond nog gezellig knabellen?"quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:21 schreef mordradead het volgende:
Die ballen ook heik moet er altijd flink om lachen.
Bij mij hoef ik dat niet tegen haar te zeggen hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef Roi het volgende:
Ik zeg tegen m'n vriendin altijd dat ze de ballen niet moet overslaan!
Dus je date die je laatst had is goed ontwikkeld en ze is nu je vriendin?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:22 schreef capibar het volgende:
[..]
Bij mij hoef ik dat niet tegen haar te zeggen hoor.
Nee ze heef tal een vriendquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus je date die je laatst had is goed ontwikkeld en ze is nu je vriendin?
Heb jij ff geluk!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:30 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wil naar Defqon.. maar ik kan niet![]()
![]()
Ik kan ook nooit, tis altijd middenin de tentamenperiodequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:30 schreef Laniboekje het volgende:
Ik wil naar Defqon.. maar ik kan niet![]()
![]()
Trein gemistquote:
Was hij ook zo tof?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Trein gemist
Was toch nog op tijd, bleek om 10 uur te beginnen![]()
Roy, op die training was zo'n gast die leek echt precies op jou!
Jaminquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:28 schreef pkwarts het volgende:
Vandaag moest ik van mijn zus naar de winkels om paaseieren te kopen voor morgen. NERGENS paaseierenSupermarkten, snoepwinkels, drogisterijen, nergens. Ik dacht dat die winkels voorheen altijd nog 5 dagenjaar na pasen rekken vol met paaseieren hadden staan?
wie nietquote:Op zondag 16 april 2006 01:20 schreef capibar het volgende:
Ik ben lui
wat hij zegtquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 10:05 schreef Gamedemon het volgende:
hehe zo'n gozert had mijn avatar gejat en em gelinkt van mijn acount af, nu heeft ie een gay avatar door mijPrison Break USA #6: You are a waste of my fries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |