Nee want iemand anders vind the godfather niet cool genoeg (shame on him) en zet daar een andere film voor in de plaatsquote:Op woensdag 12 april 2006 10:58 schreef Posdnous het volgende:
zoiets? (snap het niet helemaal, na 10 keer ben je toch klaar dan?)
Ok, da's dus niet cool héquote:Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef paparia het volgende:
1. The Usual Suspects
2. A history of violence
3. Seven Samurai
4. Citizen Kane
5. Star Wars EpV: The Empire Strikes Back
6. Reservoir Dogs
7. Oldboy
8. The Godfather 1
9. Battle Royale
10. A Clockwork Orange
En da's dus helemaaaal niet cool!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:18 schreef RedFever007 het volgende:
1. The Usual Suspects
2. A history of violence
3. Seven Samurai
4. Citizen Kane
5. One flew over the Cuckoo's nest
6. Reservoir Dogs
7. Oldboy
8. The Godfather 1
9. Battle Royale
10. A Clockwork Orange
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef japzooi het volgende:
1. The Usual Suspects
2. Léon
3. Se7en
4. American Beauty
5. Un Long Dimanche de Fiancailles
6. Reservoir Dogs
7. American History X
8. The Godfather 1
9. Dangerous Liaisons
10. A Clockwork Orange
Ik vind van welquote:mogen genoemde films weer terug geplaatst worden?
Nou vooruit een compromis dan:quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef Gi1337 het volgende:
Doe em dan voor een andere stomme
LOTR hoort thuis in de top 10
Ja die zijn er maar het gaat natuurlijk wel om de állerbeste! want als je straks 20 films hebt. is er ook weer 1tje die ook heel goed is, en dan moeten we een top 21 maken...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:07 schreef RedFever007 het volgende:
Is 10 films niet een beetje te kort![]()
Ik bedoel er zijn zoveel goeie films.
Oke klopt, maar wie bepaalt wat goed is en wat niet. Ik bedoel ik vind LOTR echt drie keer niks dus ik zou hem eruit halen. Iemand anders vind LOTR wel tof en gooit hem er weer in, ik erweer uit enzovoort.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:12 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar het gaat natuurlijk wel om de állerbeste! want als je straks 20 films hebt. is er ook weer 1tje die ook heel goed is, en dan moeten we een top 21 maken...![]()
Hé, jij gooide mijn Star Wars eruit dus met jou praat ik niet meer!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oke klopt, maar wie bepaalt wat goed is en wat niet. Ik bedoel ik vind LOTR echt drie keer niks dus ik zou hem eruit halen. Iemand anders vind LOTR wel tof en gooit hem er weer in, ik erweer uit enzovoort.
Dat schiet opzich ook niet echt op![]()
edit Die iemand is dus japzooi![]()
Hehe idd, voor One flew over the Cuckoo's nestquote:Op woensdag 12 april 2006 14:19 schreef japzooi het volgende:
[..]
Hé, jij gooide mijn Star Wars eruit dus met jou praat ik niet meer!![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:58 schreef latislos het volgende:
hee je hebt er twee veranderd.. pulp fiction stond op 10...
the godfather '1' bestaat trouwens niet. maak er maar gewoon "the godfather" van..
Grrr. Poepj0ngquote:Op woensdag 12 april 2006 15:14 schreef thewishmaster het volgende:
4. V for Vendetta
Lijkt me geen slecht plan, nu is het ook maar een vul maar iets in topicquote:Op woensdag 12 april 2006 15:13 schreef Ciscus het volgende:
Vanaf nu met plaatjes? Wel zo leuk...
[afbeelding]
Misschien moet er ook es naar de volgorde gekeken worden? Ik bedoel V staat boven Once Upon a Time in the West? Hoe goed V ook is, hij komt bij mij niet eens boven The Godfather uit.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht plan, nu is het ook maar een vul maar iets in topic![]()
quote:Met Kevin Spacey, Gabriel Byrne en Benicio Del Toro
Na een explosie in een haven vertelt ooggetuige Verbal Kint aan de politie hoe het allemaal zo ver is gekomen. Via flashbacks zien we hoe vijf criminelen bij elkaar gebracht werden bij een "line-up". Ze besluiten hierna samen een overval te plegen. Er lijkt echter iemand achter de schermen de hele bijeenkomst op touw gezet te hebben.
Had je 'mijn' Papillon maar niet weg moeten halenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef Gi1337 het volgende:
Waarom steeds mijne weg en niet die andere stomme
mijn excuus, ik wist niet dat dat de regel was, maar vooruit, alsnog:quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef RedFever007 het volgende:
Kiedis zoek er een plaatje bij![]()
Anders zijn we genoodzaakt om jou suggestie niet te honoreren![]()
Serieus![]()
Gi, kies er nou gewoon één. En niet zeuren dat het eigenlijk één lange film is, want dan ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:07 schreef Gi1337 het volgende:
1. Donnie Darko
2. Requiem for a Dream
3. The Game
4. Das Boot
5. Lord of the Rings (triologie)
6. Reservoir Dogs
7. Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain
8. The Godfather 1
9. Fight Club
10. Pulp Fiction
Ok het is return of the king op 5quote:Op donderdag 13 april 2006 11:29 schreef japzooi het volgende:
[..]
Gi, kies er nou gewoon één. En niet zeuren dat het eigenlijk één lange film is, want dan ken ik er ook nog wel een paar.
En wie de fuck zet The Game over Once Upon a Time in America heen? Dan heb je serieus hulp nodig. Heel serieus.![]()
precies ... Godfather had ik net zo goed kunnen vervangenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:42 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Ok het is return of the king op 5
[afbeelding]
Ps. Smaken verschillen. Sommige mensen vinden mafia verhalen niet cool... en houden meer van Complottheorieverhalen.
Nou, dan mag dit topic wel op slot, als niemand meer aan de Heilige Lijst mag komen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:02 schreef RedFever007 het volgende:
Zo de orde is weer hersteld
En idd niet Reservoir Dogs eruit halen
Damn straight...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:12 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Nou, dan mag dit topic wel op slot, als niemand meer aan de Heilige Lijst mag komen...![]()
Requiem for a Dream is een overgewaardeerde prutfilm...
![]()
NOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef japzooi het volgende:
[..]
Damn straight...
OT: Daar komt ie weer:
1. Fargo
2. Schindlers List
3. Buono, il brutto, il cattivo, Il
4. One Flew Over the Cuckoo's Nest
5. American Beauty
6. Star Wars ep V: The Empire Strikes Back
7. Requiem for a Dream
8. The Godfather 1
9. Fight Club
10. Pulp Fiction
[afbeelding]
![]()
...duikt snel in de bosjes...
Sorry jochie, maar Tarantino had nou twee films in de top 10 en hoe goed ik Dogs ook vind verdient (IMO) Pulp het meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOM'n Reservoir Dogs, wat doe je
![]()
Persoonlijk door mij in de lijst gezet (4e reactie in dit topic) en nu helaas eruit![]()
Wel de film die er het langste onafgebroken in heeft gestaan![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:29 schreef Doff het volgende:
Vooruit, dan haal ik Groundhog Day er wel eerst af
quote:First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, well, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have... reproductive organs under those tiny, white pants. It's just so illogical, about being a Smurf, you know? I mean, what's the point of living... if you don't have a dick?
Angels in America is toch echt een mini serie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:45 schreef Doff het volgende:
1.Angels in America Ik hoop dat die ook meetelt
Ja, stiekem wel. Maar Angels in America is zo ontzettend goed. Post was eigenlijk goedkoop stukje reclame.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
Angels in America is toch echt een mini serie.
Vond em zelf ook heel gaaf. De ene moment lig je te gieren van het lachen en de andere moment te janken. Steun je reclame van hartequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel. Maar Angels in America is zo ontzettend goed. Post was eigenlijk goedkoop stukje reclame.
"...good call my young padawan!...quote:Op woensdag 19 april 2006 08:54 schreef Ciscus het volgende:
1. Once upon a tim e in the west
2. Schindlers List
3. Forrest Gump
4. One Flew Over the Cuckoo's Nest
5. American Beauty
7. The Shawshank Redemption
8. Se7en
9. The Green Mile
10. Pulp Fiction
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:51 schreef RedFever007 het volgende:
1. Once upon a time in the west
2. Schindler's List
3. Aliens
4. The Thing
5. The Shining
8. Se7en
9. The Green Mile
10. Pulp Fiction
pfff waardeloos....quote:Op woensdag 19 april 2006 10:51 schreef RedFever007 het volgende:
1. Once upon a time in the west
2. Schindler's List
3. Aliens
4. The Thing
5. The Shining
8. Se7en
9. The Green Mile
10. Pulp Fiction
[afbeelding]
[afbeelding]