Nee want iemand anders vind the godfather niet cool genoeg (shame on him) en zet daar een andere film voor in de plaatsquote:Op woensdag 12 april 2006 10:58 schreef Posdnous het volgende:
zoiets? (snap het niet helemaal, na 10 keer ben je toch klaar dan?)
Ok, da's dus niet cool héquote:Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef paparia het volgende:
1. The Usual Suspects
2. A history of violence
3. Seven Samurai
4. Citizen Kane
5. Star Wars EpV: The Empire Strikes Back
6. Reservoir Dogs
7. Oldboy
8. The Godfather 1
9. Battle Royale
10. A Clockwork Orange
En da's dus helemaaaal niet cool!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:18 schreef RedFever007 het volgende:
1. The Usual Suspects
2. A history of violence
3. Seven Samurai
4. Citizen Kane
5. One flew over the Cuckoo's nest
6. Reservoir Dogs
7. Oldboy
8. The Godfather 1
9. Battle Royale
10. A Clockwork Orange
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:55 schreef japzooi het volgende:
1. The Usual Suspects
2. Léon
3. Se7en
4. American Beauty
5. Un Long Dimanche de Fiancailles
6. Reservoir Dogs
7. American History X
8. The Godfather 1
9. Dangerous Liaisons
10. A Clockwork Orange
Ik vind van welquote:mogen genoemde films weer terug geplaatst worden?
Nou vooruit een compromis dan:quote:Op woensdag 12 april 2006 13:29 schreef Gi1337 het volgende:
Doe em dan voor een andere stomme
LOTR hoort thuis in de top 10
Ja die zijn er maar het gaat natuurlijk wel om de állerbeste! want als je straks 20 films hebt. is er ook weer 1tje die ook heel goed is, en dan moeten we een top 21 maken...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:07 schreef RedFever007 het volgende:
Is 10 films niet een beetje te kort![]()
Ik bedoel er zijn zoveel goeie films.
Oke klopt, maar wie bepaalt wat goed is en wat niet. Ik bedoel ik vind LOTR echt drie keer niks dus ik zou hem eruit halen. Iemand anders vind LOTR wel tof en gooit hem er weer in, ik erweer uit enzovoort.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:12 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Ja die zijn er maar het gaat natuurlijk wel om de állerbeste! want als je straks 20 films hebt. is er ook weer 1tje die ook heel goed is, en dan moeten we een top 21 maken...![]()
Hé, jij gooide mijn Star Wars eruit dus met jou praat ik niet meer!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oke klopt, maar wie bepaalt wat goed is en wat niet. Ik bedoel ik vind LOTR echt drie keer niks dus ik zou hem eruit halen. Iemand anders vind LOTR wel tof en gooit hem er weer in, ik erweer uit enzovoort.
Dat schiet opzich ook niet echt op![]()
edit Die iemand is dus japzooi![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |