Morgen...quote:

Dat kan goedkoper had ik vorige week al uitgevonden. Voor 305 euro incl. rechtstreeks met Unitedquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:37 schreef Jaguarized het volgende:
@Douwe:
Amsterdam - New York vertrek op 21/10 en terug op 28/10 voor 369,05 euro incl taxes en toeslagen. Vlucht op de heenweg via Kopenhagen met SAS en terug via Washington met United. Boeken kan via vliegtarieven.nl of vluchtzoeker.nl.

Daar heb ik naar zitten zoeken idd maar ik krijg dat niet voor elkaar om dat tarief te krijgen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper had ik vorige week al uitgevonden. Voor 305 euro incl. rechtstreeks met United
Tempting...

Het kon via vliegtarieven.nl, maar de rechtstreekse vluchten zijn op, dus betaal je 63 euro meer aan tax vanwege de overstap.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:09 schreef Jaguarized het volgende:
Daar heb ik naar zitten zoeken idd maar ik krijg dat niet voor elkaar om dat tarief te krijgen.Moet je direct bij United boeken?

Ja hey dat was een inkoppertje he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
is er iets Jag![]()
Oh ja... veel plezier in het land van Skippy

Plaatsenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:14 schreef Jaguarized het volgende:
Noem ze eens?Waarom trekt NYC je niet?

Direct naar NYC met United kan toch sowiso al nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het kon via vliegtarieven.nl, maar de rechtstreekse vluchten zijn op, dus betaal je 63 euro meer aan tax vanwege de overstap.

Wel aardig. Komt nog een verslagje van in het citytrip topic.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:00 schreef k_man het volgende:
Wat vond je eigenlijk van Basel, DT? Genoeg te doen voor een dag of drie?
Ik zie net dat de vlucht erheen erg goedkoop is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |