En hoequote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef Litso het volgende:
Ik heb alleen maar 2 quotes toegevoegd hooe.
Doe jij het ff beter?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef TrenTs het volgende:
Het viel tegen btw.
Wat?quote:
Vandaar dat gesuis in mijn linkeroorquote:
Nee dat kwam door domesticaal geweld.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaar dat gesuis in mijn linkeroor
Ik kan alles beter.quote:
Kan dat ook als je alleen bent?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee dat kwam door domesticaal geweld.
We hebben niet allemaal schaamhaar rond onze kruin.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal schaamhaar rond onze kruin.
Wel als je schizofreen bent en je jezelf met je hoofd door het raam wil beuken.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan dat ook als je alleen bent?
Jij toch niet knolliebolliewollie.quote:
*Check en checkquote:Op woensdag 12 april 2006 01:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wel als je schizofreen bent en je jezelf met je hoofd door het raam wil beuken.
Je moest wel dubbelchecken.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
*Check en check
Nope... niet hier iig.
Op het schizofreen zijn en het raam beukenquote:
Als je denkt dat het raam terugpraat moet je toch es vertellen wat jij rookt en waar je het koopt.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op het schizofreen zijn en het raam beuken
Caballero... supermarkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je denkt dat het raam terugpraat moet je toch es vertellen wat jij rookt en waar je het koopt.
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef TrenTs het volgende:
Overigens vond ik de semi-stuiterbal zéér vermakelijk.
Mag ik van jou een paar BeF-credits kopenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Caballero... supermarkt.
Wel per slof.
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mag ik van jou een paar BeF-credits kopen![]()
Wat bied jequote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mag ik van jou een paar BeF-credits kopen![]()
Je hebt mij nogquote:Op woensdag 12 april 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
Kan ik weer eens nacht doorhalen is het hier zo goed als dood
Dat zeg ik.quote:
Leer mij eens hoe ik aan BeF-credits komquote:Op woensdag 12 april 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Het is hier zo goed als dood.
Dat kan je niet leren... je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leer mij eens hoe ik aan BeF-credits kom![]()
En jij hebt het niet omdat ?quote:Op woensdag 12 april 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat kan je niet leren... je hebt het of je hebt het niet.
quote:
Alsof BeF zaligmakend voor jou zal zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, vertel ff dan weet ik wat ik niet moet doen![]()
Heb ik al ingepikt, check de wikiquote:Op woensdag 12 april 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof BeF zaligmakend voor jou zal zijn
Wil je in de OP?
Vraag of je mijn plekje mag
Beetje net als een herseninfarct.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat kan je niet leren... je hebt het of je hebt het niet.
Yepz, kan je ook niet onderuit.quote:
Die is al voor mij bestemd.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wil je in de OP?
Vraag of je mijn plekje mag
In topic in een bagger subforum maakt jou zaligmakend ?quote:Op woensdag 12 april 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kloptquote:
Nope.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In topic in een bagger subforum maakt jou zaligmakend ?!
BeF is een topic lieve schat, en ONZ is een bagger subforumquote:Op woensdag 12 april 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope.
En als je BeF een bagger subforum noemt hoe noem je dan de topics die jij opent?
Wat doe jij dan constant in ONZ?quote:Op woensdag 12 april 2006 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
BeF is een topic lieve schat, en ONZ is een bagger subforum
quote:
Waarom zou ik me onsterfelijk willen zienquote:Op woensdag 12 april 2006 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat doe jij dan constant in ONZ?
Jezelf als onsterfelijk zien?
Heb nog weinig topics van je gezien die echt leuk waren.
ik ben al 6 uren wakker mietjequote:
OOK.quote:Op woensdag 12 april 2006 03:15 schreef cerror het volgende:
Hoeren.
Stofjequote:Op woensdag 12 april 2006 03:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik me onsterfelijk willen zienkomop
![]()
![]()
En volgens stofje zijn 7 van de 10 topic van mij leuk![]()
![]()
ik ben al vanaf 7 uur wakker, ik was vanmiddag naar utrecht, heen en terug weg in slaap gevallenquote:Op woensdag 12 april 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben al 6 uren wakker mietje
de dag begint bijna voor jullie
ik wacht elke morgen tot Zorro er op komt en omdat het slaap verwekkend is val ik dan ook snel in slaap
(ik was in de bios ook naar die film en ik viel in slaapgelukkig had ik een abo
)
ik maak ergens kans op dmv een mailtje die leeg is op een Search ding en Disclamer na ?quote:Antwoord aan: "Free Record Shop" <fis.helpdesk@freerecordshop.nl>
Van: "Free Record Shop" <fis.helpdesk@freerecordshop.nl>
Aan: [insertvoorstuk@enachterstuk].net
Onderwerp: Maak kans op een Tiësto VIP-arrangement!
Datum: Wed, 12 Apr 2006 03:18:52 +0200
ja dat vertelde je net ook alquote:Op woensdag 12 april 2006 03:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben al vanaf 7 uur wakker, ik was vanmiddag naar utrecht, heen en terug weg in slaap gevallen
ik ben net met het gastenboek van http://www.the-girls.nl bezig geweest![]()
btw, voor jullie niks veranderd, voor mij wat extra functies bijgekomen " Ban - Delete - Bewerken "
ik ben benieuwd waarom Freerecordshop denkt dat ik intresse heb voor dat soort dingenquote:Meld je ook aan voor onze FreeDownloadMail en EnjoySexMail!
Binnenkort ontvang je meer exclusieve informatie via FreeMail, tot dan! Ken jij meer mensen die interesse hebben in FreeMail, stuur dit bericht dan door en wijs je vrienden erop dat ze, om zich in te schrijven, hier moeten klikken. Wil je deze berichten niet meer ontvangen? Klik dan hier om je uit te schrijven. Wil je je profiel wijzigen? Klik dan hier. Let op! Je kunt niet reageren op dit bericht. Heb je een vraag voor onze klantenservice, klik dan hier en vul het formulier in.
En nu slapenquote:Op woensdag 12 april 2006 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stofje
Nou ja... waar jij blij van raakt
ach ik mijn kamer zullen ook zeker zoveel kunnenquote:Op woensdag 12 april 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
Op mijn kamer kan ik kamerbreed zeker 30 kratjes kwijt
Heb het niet over stapelen
Tsja...quote:Op woensdag 12 april 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ach ik mijn kamer zullen ook zeker zoveel kunnen
maar het ging me om die printer
Mooie plek opzich wel
en daar passen 2 bierflesjes inquote:Op woensdag 12 april 2006 04:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tsja...
Dan heb ik nog wel onverwachtte plekjes
PSquote:Op woensdag 12 april 2006 04:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tsja...
Dan heb ik nog wel onverwachtte plekjes
Geen idee...quote:Op woensdag 12 april 2006 07:57 schreef Chowi het volgende:
Waarom ben ik altijd de eerste?
Hai.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee...
Een goedemorgen dan maar
Goedemorgenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:07 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Nu niet meer. Ik kan de hele dag fokken.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Het is weer uitermate rustig
Haha! Zit je thuis of op je werkquote:Op woensdag 12 april 2006 10:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ik kan de hele dag fokken..
Op mn werk. Laatste paar dagen.quote:
de douche en gootsteen in de badkamer en keuken zijn nog steeds verstopt! zeg er eens wat van!quote:
Paar flessen Muscle doorheen gooien.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de douche en gootsteen in de badkamer en keuken zijn nog steeds verstopt! zeg er eens wat van!
3 flessen verder is het nog niets beter.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Paar flessen Muscle doorheen gooien.
Dat klinkt wel ernstig idd. Kun je nu wel douchen enzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
3 flessen verder is het nog niets beter.
vrijdag komt de loodgieter.
Begrijp ik.... ff volgas met nieuwe baan aan de gangquote:Op woensdag 12 april 2006 10:50 schreef Misstique het volgende:
Vanaf volgende week zal ik overdag niet meer aanwezig zijn alhier.
Juist. Kheb er zin in.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp ik.... ff volgas met nieuwe baan aan de gang
nee.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ernstig idd. Kun je nu wel douchen enzo?
op de meet.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:16 schreef Stofje het volgende:
c_c, sloerie, waar was je?
Misstique.quote:
Waardeloos.quote:
huiliequote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misstique.![]()
Ja, op de meet. Maar de meet was toch bij mij? Maakt verder niet uit, ik had toch een veel toffere avond zonder BeFfer dan met BeFfer.![]()
Ja jíj komt niet langs BeF. Hoe moet ik dan laten weten hoe en wat?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misstique.![]()
Ja, op de meet. Maar de meet was toch bij mij? Maakt verder niet uit, ik had toch een veel toffere avond zonder BeFfer dan met BeFfer.![]()
Gelukkig maar danquote:
Je bent ongedouched naar de meet gegaan?quote:
Ja, hoiquote:Op woensdag 12 april 2006 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen, overigens.
Yep!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan
Je hebt dus ookal een keuze gemaakt?
quote:
c_cquote:Op woensdag 12 april 2006 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen, overigens.
tof. lees het vorige topic terug! (includes foto's)quote:Op woensdag 12 april 2006 11:35 schreef jackson het volgende:
Hoe was de meet trouwens?! Niemand over gehoord... of was er ook niets?
U was er gister bij ?!quote:
Hm... wellicht de moeite jahquote:Op woensdag 12 april 2006 11:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tof. lees het vorige topic terug! (includes foto's)
Zie vorige deel. Het was erg tof maar we waren allemaal kapot toen we thuis waren, zodoende staat er niets in dit topicquote:Op woensdag 12 april 2006 11:35 schreef jackson het volgende:
Hoe was de meet trouwens?! Niemand over gehoord... of was er ook niets?
je weet het ook nooit met die blauwen!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:39 schreef Stofje het volgende:
Ik hoorde het gisteren ook ineens van Chowi hoor, ik kon gisteren toch niet. Het was een grapje, mcDavid, niet alles zo serieus nemen.![]()
Dat was een vraag.....quote:
Zie ook PI trouwensquote:
Jah.... ik heb echt wat gemist zie ikquote:Op woensdag 12 april 2006 11:42 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/R3H59179ZEUO/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
herhalings foto, tevens goede samenvatting van de meet.
Ja, ik knipperde 3 keer en dat bord was leeg.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:42 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/R3H59179ZEUO/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
herhalings foto, tevens goede samenvatting van de meet.
Had je beter 3 keer kunnen graaienquote:Op woensdag 12 april 2006 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik knipperde 3 keer en dat bord was leeg.
je moet ook niet met je ogen knipperen als er frituur voor je neus staat!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik knipperde 3 keer en dat bord was leeg.
Trouwens .....Hippe krullen ouwequote:Op woensdag 12 april 2006 11:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je moet ook niet met je ogen knipperen als er frituur voor je neus staat!
Tof!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:47 schreef jackson het volgende:
Ik heb zaterdag een meet met een fok!ster
Ha... primaquote:
Dat willen sommigen bij mij ook altijdquote:
Je gaat nu bij elke mongool roepen dat het een kloon van Litso is, zoals ik al zeiquote:Op woensdag 12 april 2006 11:56 schreef mcDavid het volgende:
ik heb hem gevonden!
Hoe kom je aan inspiratie?
Opzich wel een leuke actiequote:Op woensdag 12 april 2006 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat nu bij elke mongool roepen dat het een kloon van Litso is, zoals ik al zei.
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:08 schreef jackson het volgende:
Is er nog geneukt ?!
te weinig pino'squote:Op woensdag 12 april 2006 12:08 schreef jackson het volgende:
Is er nog geneukt ?!
Noem je vrouwen altijd zo ?quote:
niet iedere vrouw is een pino.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Noem je vrouwen altijd zo ?
*geschokt kijkt
Maar wat bedoel je met te weinig pino's... te weinig vrouwen dus?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niet iedere vrouw is een pino.
andersom wel overigens.
te weinig vrouwen die ik zou willen neuken.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met te weinig pino's... te weinig vrouwen dus?
Aha... er vanuit gaande dat ze jouw allemaal wel willen natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2006 12:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
te weinig vrouwen die ik zou willen neuken.
Ik lees nog mee hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 12:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
te weinig vrouwen die ik zou willen neuken.
mijn wát?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Aha... er vanuit gaande dat ze jouw allemaal wel willen natuurlijk![]()
neukbaar is niet het tegenovergestelde van lelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik lees nog mee hoor.
Je vond me lelijk.
Ze jou willen...quote:
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op woensdag 12 april 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
Een Pino is een neukbare vrouw dus.
oh wacht, vrouwen kennen dat soort termen over het algemeen niet, hequote:Op woensdag 12 april 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
Een Pino is een neukbare vrouw dus.
Ik neem wel graag iets dat er een beetje redelijk uitziet. Dit is persoonlijk wellichtquote:Op woensdag 12 april 2006 12:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neukbaar is niet het tegenovergestelde van lelijk.
Sommige mannen blijkbaar ook niet!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh wacht, vrouwen kennen dat soort termen over het algemeen niet, he
pino
dat ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem wel graag iets dat er een beetje redelijk uitziet. Dit is persoonlijk wellicht
dat zijn dan geen echte mannen!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sommige mannen blijkbaar ook niet!
Iemand die er goed uitziet vind ik wel neukbaar. Dusquote:Op woensdag 12 april 2006 12:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat ja.
maar er goed uitzien is ook geen synoniem voor neukbaar zijn.
Maar wel mannen met een Pinoquote:
ik beoordeel op meerdere punten, maar dat zal dan ook wel persoonlijk zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Iemand die er goed uitziet vind ik wel neukbaar. Dus
Lelijk dusquote:Op woensdag 12 april 2006 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Iemand die er goed uitziet vind ik wel neukbaar. Dus
Je stijgt in mijn aanzien.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik beoordeel op meerdere punten, maar dat zal dan ook wel persoonlijk zijn
Jah ik ook.... maargoed neukbaar is natuurlijk het platste van het platste om te zeggen. Dus dan moet je er ook niet meer eisen aanstellen. Tenzij je het over een relatie hebt of verliefd worden op.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik beoordeel op meerdere punten, maar dat zal dan ook wel persoonlijk zijn
Ik heb nog wel een schaarquote:Op woensdag 12 april 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lelijk dus.
Ik ga Litso's scheermes wel even lenen.
Nou dat is een keiharde nee zegquote:
Wil je mijn vriendin even lenenquote:
Ik weet niet wat scherper is hoorquote:
je mag mij wel opbellenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, wat heb ik géén zin om te gaan werken zeg.
Ik denk dat ze nu al meer zin heeft om te werkenquote:
je hebt een telefoon, en je hebt mijn nummer.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als het kon had ik het gedaan.
Je snapt et niet hehquote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt een telefoon, en je hebt mijn nummer.
Ik had het over op m'n werkquote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt een telefoon, en je hebt mijn nummer.
Ze wil je nietquote:Op woensdag 12 april 2006 12:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jíj snapt het niet.
technisch gezien is het prima mogelijk!
wat ga je me verkopen dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had het over op m'n werk [afbeelding].
Maar vooruit, even m'n telefoon pakken dan.
Ja 1, en die staat al in het vorige topic.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:35 schreef jackson het volgende:
Zijn er trouwens foto's van c_c die openbaar geplaatst mogen worden ?!
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:35 schreef jackson het volgende:
Zijn er trouwens foto's van c_c die openbaar geplaatst mogen worden ?!
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie ervanaf, ik word bang van al die 7.gifjes.
Jij met je synoniemquote:Op woensdag 12 april 2006 12:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
willen is geen synoniem voor kunnen.
So de knetters wat een duidelijke foto... En nog lekker zijn ook zegquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:27 schreef Stofje het volgende:
Tieten. Borsten. Jetsers. Kneiters. Bollen.
Een hele goede middagquote:Op woensdag 12 april 2006 12:39 schreef JDude het volgende:
Guten Mittag!
Dealquote:Op woensdag 12 april 2006 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Een hele goede middag.
Weet je, wij moeten 's koffie gaan drinken. In Rotterdam. Omdat we elkaar zo weinig gesproken hebben.
Ik was vrijwel meteen pleitequote:
Jaja, rustig aanquote:Op woensdag 12 april 2006 12:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Deal.
Ik ben echter net terug uit Utrecht, en vanmiddag ben ik in Breda.
Vrijdag heb ik gewoon vrij van stagequote:Op woensdag 12 april 2006 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja, rustig aan.
Ik kan op z'n vroegst pas vrijdag, dus dat regelen we nog wel.
oh ja, daar in utrechtquote:Op woensdag 12 april 2006 12:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was vrijwel meteen pleite.
Moest er wel al weer om half 8 uit, ik heb er al weer een halve dag op zitten.
Succes... cheersquote:Op woensdag 12 april 2006 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben werken, tot vanavond allen.
suc6quote:Op woensdag 12 april 2006 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben werken, tot vanavond allen.
Ik heb de kroeg van gister gewoon nog gezíen.quote:
nostalgiequote:Op woensdag 12 april 2006 12:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb de kroeg van gister gewoon nog gezíen.
je vergeet de spaties.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef Misstique het volgende:
Het woord van deze week is:
paasontbijtmeteitjesjusdorangeencroissantkruimelsinbed
In welke kroeg zaten jullie ?!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb de kroeg van gister gewoon nog gezíen.
Je moet LE-ZEN.quote:
Ah... je haalt de worden uit me mondquote:
Zegt me niets.... ben qua kroegen ook niet echt bekend in Utrechtquote:Op woensdag 12 april 2006 12:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
stairway to heaven.
onder het motto "laten we es origineel doen"
ik ook niet, maar het schijnt dat ongeveer 90% van de meets daar gehouden wordt.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Zegt me niet.... ben qua kroegen ook niet echt bekend in Utrecht
Het was dan ook een verkapte check-mij-het-druk-hebben postquote:
Ooh... Dat verklaard ook waarom ik et niet kenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het schijnt dat ongeveer 90% van de meets daar gehouden wordt.
tquote:Op woensdag 12 april 2006 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... Dat verklaard ook waarom ik et niet ken
Vond het ook zeker een puicke tent, vlakbij station is ook altijd handig, ze hadden alleen wel Grolsch moeten tappen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:03 schreef mcDavid het volgende:
ik ook niet, maar het schijnt dat ongeveer 90% van de meets daar gehouden wordt.
True... mijn excusesquote:
precies. verder idd een zeer geschikte locatie!quote:Op woensdag 12 april 2006 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Vond het ook zeker een puicke tent, vlakbij station is ook altijd handig, ze hadden alleen wel Grolsch moeten tappen.
Opzich is utrecht niet verkeerd neequote:Op woensdag 12 april 2006 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Vond het ook zeker een puicke tent, vlakbij station is ook altijd handig, ze hadden alleen wel Grolsch moeten tappen.
opzich is geen enkele plaats verkeerd, als er maar minimaal 1 goede kroeg is.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich is utrecht niet verkeerd nee
Da's nieuws voor mij, zeker als je bedenkt dat de meeste meets nog altijd in A'dam en Groningen plaats vinden.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kroegenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
opzich is geen enkele plaats verkeerd, als er maar minimaal 1 goede kroeg is.
-edit-
óf Delft heet
90% van de utrecht meets dan.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's nieuws voor mij, zeker als je bedenkt dat de meeste meets nog altijd in A'dam en Groningen plaats vinden.
Je weet er heel wat vanaf ofnietquote:Op woensdag 12 april 2006 13:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's nieuws voor mij, zeker als je bedenkt dat de meeste meets nog altijd in A'dam en Groningen plaats vinden.
Die ingrediënten waren gister in ieder geval aanwezig.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:20 schreef mcDavid het volgende:
kroeg, café, bar, whatever... als ze maar bier en sfeer hebben!
Jah oke snap ik... maar ben meer van de discotheek gerelateerde tenten. Ik snap dat dat niet werk midden op de dagquote:Op woensdag 12 april 2006 13:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kroeg, café, bar, whatever... als ze maar bier en sfeer hebben!
Sowieso is het relaxter als je met meer dan twee personen tegelijk een gesprek kan houden. En dat is in de meeste discotheken onmogelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah oke snap ik... maar ben meer van de discotheek gerelateerde tenten. Ik snap dat dat niet werk midden op de dag
Mee eens... ik snap de insteek ook wel hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 13:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
SOwieso is het relaxter als je met meer dan twee personen tegelijk een gesprek kan houden. En dat is in de meeste discotheken onmogelijk.
nouja misschien ben ik bevooroordeeld, ken alleen speakers hier. en da's nou niet mijn favoriete place to be.quote:
Smaken verschillen persoonlijk doel ik wel op toffe tenten als: Poema, Panama, Asta en deze maand een keer naar de Now & Wowquote:
Jah precies... als je nooit wat gezien hebt kan je het ook niet zeggenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nouja misschien ben ik bevooroordeeld, ken alleen speakers hier. en da's nou niet mijn favoriete place to be.
da's waar. Maar toch lijkt het me maar nix...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah precies... als je nooit wat gezien hebt kan je het ook niet zeggen
Dat geloof ik graag. Ik ben dan ook trance/house/techno freakquote:Op woensdag 12 april 2006 13:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's waar. Maar toch lijkt het me maar nix...
Dat is helemaal puikend!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
Discotheken zijn tof.
Kroegen ook.
Ik ben voor alles in
Die zijn helaas erg schaars in mijn regioquote:Op woensdag 12 april 2006 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is helemaal puikend!
Een vette club blijft het gewoon doen voor mij
Vet vet! Nog nooit geweestquote:Op woensdag 12 april 2006 14:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die zijn helaas erg schaars in mijn regio
Now & Wow is top trouwens
Wie draaien er?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Vet vet! Nog nooit geweest
Ga er 28 April heen
Wat een line-up
Baggi Begovicquote:
Nooit van gehoord, inderdaad.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Baggi Begovic
Don Diablo
Nick K
Pete Tong
Remy
Sander Kleinenberg
Sharam Jey
Tom Novy
Wat namen die je niet veel ziet in Nederland.
quote:
Tiekepiek.quote:
Ik waardeer alles. Behalve André Hazes.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:13 schreef jackson het volgende:
[..]
!
Het is dan ook voor de echte liefhebber
Die laatste komt me enigszins bekend voor, ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
Sander Kleinenberg en Don Diablo zijn toch wel bekend?
Don Diablo heeft vroegah nog op mn broertjes kamer herrie staan maken![]()
Zijn beide behoorlijk bekend jahquote:Op woensdag 12 april 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
Sander Kleinenberg en Don Diablo zijn toch wel bekend?
Don Diablo heeft vroegah nog op mn broertjes kamer herrie staan maken![]()
Zoals ?!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
doe mij maar een bandje.
Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
doe mij maar een bandje.
zoals boeiend, drum, paar gitaren, toetsen, blazers, verzin maar wat! als het maar lekker klinkt.quote:
Nou, een hogere status kan je niet bereiken.quote:
ik heb de "yvonne-zei-hoi-tegen-me" stap gewoon over geslagen!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, een hogere status kan je niet bereiken.
Cool, ik sta boven Yvonne.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb de "yvonne-zei-hoi-tegen-me" stap gewoon over geslagen!
Hoi. Litso.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef Litso het volgende:
Ik ben ziekig.
Moeilijke hint, hè.quote:
Waar heb ik dat aan verdiend, in hemelsnaam?quote:
Awwwwquote:Op woensdag 12 april 2006 14:48 schreef Litso het volgende:
Ik ben ziekig.
Ik weet hoe een kater voelt. Ik heb pijn in mijn gehemelte, waar mijn neus en mijn mond samenkomen . En het regent. Samen betekent dat dat ik ziek ben of ga worden.quote:
een lager gehalte PMS-aanvallen per minuut.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdiend, in hemelsnaam?
Goed gepland, een dag eerder was fataal geweest.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:51 schreef Litso het volgende:
Ik weet hoe een kater voelt. Ik heb pijn in mijn gehemelte, waar mijn neus en mijn mond samenkomen . En het regent. Samen betekent dat dat ik ziek ben of ga worden.
oeh, dat had ik laatst ookquote:Op woensdag 12 april 2006 14:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik weet hoe een kater voelt. Ik heb pijn in mijn gehemelte, waar mijn neus en mijn mond samenkomen . En het regent. Samen betekent dat dat ik ziek ben of ga worden.
Volgens jouw theorie staat íedereen dan boven Yv.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een lager gehalte PMS-aanvallen per minuut.
wquote:Op woensdag 12 april 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens jou theorie staat íedereen dan boven Yv.
VM, PS, c_c.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Volgens jou theorie staat íedereen dan boven Yv.
Godver...quote:
Mannen! Geef ze een vinger en ze nemen je hele hand!quote:
Ik reageer altijd in één regel.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
plus dat je een toffe [BeF] user bent.
Zélfs al was je er gisteren niet.quote:
VM, PS, c_c, Mt.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mannen! Geef ze een vingerpaar lippen en ze nemen je hele handkeel!
Ik mocht de trein niet in van de conducteur.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:57 schreef Litso het volgende:
Waarom was jij er eigenlijk niet Chowi?
had die conducteur geen piemel dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik mocht de trein niet in van de conducteur.
Volgens mij had hij alleen maar een velletje.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
had die conducteur geen piemel dan?
dat je dat niet zeker weet, bewijst dat je niet voldoende je best hebt gedaan de trein in te mogen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij had hij alleen maar een velletje.
Sorryhyyy.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat je dat niet zeker weet, bewijst dat je niet voldoende je best hebt gedaan de trein in te mogen.
Dat klinkt heel engquote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij had hij alleen maar een velletje.
Je had je dwangbuis thuis moeten laten.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik mocht de trein niet in van de conducteur.
Dan heb ik een bruiloft. Djeez, jullie weten het wel te plannen hè?quote:
oh, ga je trouwen?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan heb ik een bruiloft. Djeez, jullie weten het wel te plannen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |