En hoequote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef Litso het volgende:
Ik heb alleen maar 2 quotes toegevoegd hooe.
Doe jij het ff beter?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef TrenTs het volgende:
Het viel tegen btw.
Wat?quote:
Vandaar dat gesuis in mijn linkeroorquote:
Nee dat kwam door domesticaal geweld.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaar dat gesuis in mijn linkeroor
Ik kan alles beter.quote:
Kan dat ook als je alleen bent?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee dat kwam door domesticaal geweld.
We hebben niet allemaal schaamhaar rond onze kruin.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal schaamhaar rond onze kruin.
Wel als je schizofreen bent en je jezelf met je hoofd door het raam wil beuken.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan dat ook als je alleen bent?
Jij toch niet knolliebolliewollie.quote:
*Check en checkquote:Op woensdag 12 april 2006 01:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wel als je schizofreen bent en je jezelf met je hoofd door het raam wil beuken.
Je moest wel dubbelchecken.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
*Check en check
Nope... niet hier iig.
Op het schizofreen zijn en het raam beukenquote:
Als je denkt dat het raam terugpraat moet je toch es vertellen wat jij rookt en waar je het koopt.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op het schizofreen zijn en het raam beuken
Caballero... supermarkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je denkt dat het raam terugpraat moet je toch es vertellen wat jij rookt en waar je het koopt.
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef TrenTs het volgende:
Overigens vond ik de semi-stuiterbal zéér vermakelijk.
Mag ik van jou een paar BeF-credits kopenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Caballero... supermarkt.
Wel per slof.
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mag ik van jou een paar BeF-credits kopen![]()
Wat bied jequote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mag ik van jou een paar BeF-credits kopen![]()
Je hebt mij nogquote:Op woensdag 12 april 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
Kan ik weer eens nacht doorhalen is het hier zo goed als dood
Dat zeg ik.quote:
Leer mij eens hoe ik aan BeF-credits komquote:Op woensdag 12 april 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Het is hier zo goed als dood.
Dat kan je niet leren... je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leer mij eens hoe ik aan BeF-credits kom![]()
En jij hebt het niet omdat ?quote:Op woensdag 12 april 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat kan je niet leren... je hebt het of je hebt het niet.
quote:
Alsof BeF zaligmakend voor jou zal zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, vertel ff dan weet ik wat ik niet moet doen![]()
Heb ik al ingepikt, check de wikiquote:Op woensdag 12 april 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof BeF zaligmakend voor jou zal zijn
Wil je in de OP?
Vraag of je mijn plekje mag
Beetje net als een herseninfarct.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat kan je niet leren... je hebt het of je hebt het niet.
Yepz, kan je ook niet onderuit.quote:
Die is al voor mij bestemd.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wil je in de OP?
Vraag of je mijn plekje mag
In topic in een bagger subforum maakt jou zaligmakend ?quote:Op woensdag 12 april 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kloptquote:
Nope.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In topic in een bagger subforum maakt jou zaligmakend ?!
BeF is een topic lieve schat, en ONZ is een bagger subforumquote:Op woensdag 12 april 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope.
En als je BeF een bagger subforum noemt hoe noem je dan de topics die jij opent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |