En hoequote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef Litso het volgende:
Ik heb alleen maar 2 quotes toegevoegd hooe.
Doe jij het ff beter?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef TrenTs het volgende:
Het viel tegen btw.
Wat?quote:
Vandaar dat gesuis in mijn linkeroorquote:
Nee dat kwam door domesticaal geweld.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaar dat gesuis in mijn linkeroor
Ik kan alles beter.quote:
Kan dat ook als je alleen bent?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:19 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee dat kwam door domesticaal geweld.
We hebben niet allemaal schaamhaar rond onze kruin.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal schaamhaar rond onze kruin.
Wel als je schizofreen bent en je jezelf met je hoofd door het raam wil beuken.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan dat ook als je alleen bent?
Jij toch niet knolliebolliewollie.quote:
*Check en checkquote:Op woensdag 12 april 2006 01:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wel als je schizofreen bent en je jezelf met je hoofd door het raam wil beuken.
Je moest wel dubbelchecken.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
*Check en check
Nope... niet hier iig.
Op het schizofreen zijn en het raam beukenquote:
Als je denkt dat het raam terugpraat moet je toch es vertellen wat jij rookt en waar je het koopt.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op het schizofreen zijn en het raam beuken
Caballero... supermarkt.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je denkt dat het raam terugpraat moet je toch es vertellen wat jij rookt en waar je het koopt.
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef TrenTs het volgende:
Overigens vond ik de semi-stuiterbal zéér vermakelijk.
Mag ik van jou een paar BeF-credits kopenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Caballero... supermarkt.
Wel per slof.
quote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mag ik van jou een paar BeF-credits kopen![]()
Wat bied jequote:Op woensdag 12 april 2006 01:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Mag ik van jou een paar BeF-credits kopen![]()
Je hebt mij nogquote:Op woensdag 12 april 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
Kan ik weer eens nacht doorhalen is het hier zo goed als dood
Dat zeg ik.quote:
Leer mij eens hoe ik aan BeF-credits komquote:Op woensdag 12 april 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Het is hier zo goed als dood.
Dat kan je niet leren... je hebt het of je hebt het niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leer mij eens hoe ik aan BeF-credits kom![]()
En jij hebt het niet omdat ?quote:Op woensdag 12 april 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat kan je niet leren... je hebt het of je hebt het niet.
quote:
Alsof BeF zaligmakend voor jou zal zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, vertel ff dan weet ik wat ik niet moet doen![]()
Heb ik al ingepikt, check de wikiquote:Op woensdag 12 april 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof BeF zaligmakend voor jou zal zijn
Wil je in de OP?
Vraag of je mijn plekje mag
Beetje net als een herseninfarct.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat kan je niet leren... je hebt het of je hebt het niet.
Yepz, kan je ook niet onderuit.quote:
Die is al voor mij bestemd.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wil je in de OP?
Vraag of je mijn plekje mag
In topic in een bagger subforum maakt jou zaligmakend ?quote:Op woensdag 12 april 2006 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kloptquote:
Nope.quote:Op woensdag 12 april 2006 02:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In topic in een bagger subforum maakt jou zaligmakend ?!
BeF is een topic lieve schat, en ONZ is een bagger subforumquote:Op woensdag 12 april 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope.
En als je BeF een bagger subforum noemt hoe noem je dan de topics die jij opent?
Wat doe jij dan constant in ONZ?quote:Op woensdag 12 april 2006 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
BeF is een topic lieve schat, en ONZ is een bagger subforum
quote:
Waarom zou ik me onsterfelijk willen zienquote:Op woensdag 12 april 2006 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat doe jij dan constant in ONZ?
Jezelf als onsterfelijk zien?
Heb nog weinig topics van je gezien die echt leuk waren.
ik ben al 6 uren wakker mietjequote:
OOK.quote:Op woensdag 12 april 2006 03:15 schreef cerror het volgende:
Hoeren.
Stofjequote:Op woensdag 12 april 2006 03:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik me onsterfelijk willen zienkomop
![]()
![]()
En volgens stofje zijn 7 van de 10 topic van mij leuk![]()
![]()
ik ben al vanaf 7 uur wakker, ik was vanmiddag naar utrecht, heen en terug weg in slaap gevallenquote:Op woensdag 12 april 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ben al 6 uren wakker mietje
de dag begint bijna voor jullie
ik wacht elke morgen tot Zorro er op komt en omdat het slaap verwekkend is val ik dan ook snel in slaap
(ik was in de bios ook naar die film en ik viel in slaapgelukkig had ik een abo
)
ik maak ergens kans op dmv een mailtje die leeg is op een Search ding en Disclamer na ?quote:Antwoord aan: "Free Record Shop" <fis.helpdesk@freerecordshop.nl>
Van: "Free Record Shop" <fis.helpdesk@freerecordshop.nl>
Aan: [insertvoorstuk@enachterstuk].net
Onderwerp: Maak kans op een Tiësto VIP-arrangement!
Datum: Wed, 12 Apr 2006 03:18:52 +0200
ja dat vertelde je net ook alquote:Op woensdag 12 april 2006 03:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben al vanaf 7 uur wakker, ik was vanmiddag naar utrecht, heen en terug weg in slaap gevallen
ik ben net met het gastenboek van http://www.the-girls.nl bezig geweest![]()
btw, voor jullie niks veranderd, voor mij wat extra functies bijgekomen " Ban - Delete - Bewerken "
ik ben benieuwd waarom Freerecordshop denkt dat ik intresse heb voor dat soort dingenquote:Meld je ook aan voor onze FreeDownloadMail en EnjoySexMail!
Binnenkort ontvang je meer exclusieve informatie via FreeMail, tot dan! Ken jij meer mensen die interesse hebben in FreeMail, stuur dit bericht dan door en wijs je vrienden erop dat ze, om zich in te schrijven, hier moeten klikken. Wil je deze berichten niet meer ontvangen? Klik dan hier om je uit te schrijven. Wil je je profiel wijzigen? Klik dan hier. Let op! Je kunt niet reageren op dit bericht. Heb je een vraag voor onze klantenservice, klik dan hier en vul het formulier in.
En nu slapenquote:Op woensdag 12 april 2006 03:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stofje
Nou ja... waar jij blij van raakt
ach ik mijn kamer zullen ook zeker zoveel kunnenquote:Op woensdag 12 april 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
Op mijn kamer kan ik kamerbreed zeker 30 kratjes kwijt
Heb het niet over stapelen
Tsja...quote:Op woensdag 12 april 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ach ik mijn kamer zullen ook zeker zoveel kunnen
maar het ging me om die printer
Mooie plek opzich wel
en daar passen 2 bierflesjes inquote:Op woensdag 12 april 2006 04:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tsja...
Dan heb ik nog wel onverwachtte plekjes
PSquote:Op woensdag 12 april 2006 04:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tsja...
Dan heb ik nog wel onverwachtte plekjes
Geen idee...quote:Op woensdag 12 april 2006 07:57 schreef Chowi het volgende:
Waarom ben ik altijd de eerste?
Hai.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee...
Een goedemorgen dan maar
Goedemorgenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:07 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Nu niet meer. Ik kan de hele dag fokken.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Het is weer uitermate rustig
Haha! Zit je thuis of op je werkquote:Op woensdag 12 april 2006 10:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu niet meer. Ik kan de hele dag fokken..
Op mn werk. Laatste paar dagen.quote:
de douche en gootsteen in de badkamer en keuken zijn nog steeds verstopt! zeg er eens wat van!quote:
Paar flessen Muscle doorheen gooien.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de douche en gootsteen in de badkamer en keuken zijn nog steeds verstopt! zeg er eens wat van!
3 flessen verder is het nog niets beter.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Paar flessen Muscle doorheen gooien.
Dat klinkt wel ernstig idd. Kun je nu wel douchen enzo?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
3 flessen verder is het nog niets beter.
vrijdag komt de loodgieter.
Begrijp ik.... ff volgas met nieuwe baan aan de gangquote:Op woensdag 12 april 2006 10:50 schreef Misstique het volgende:
Vanaf volgende week zal ik overdag niet meer aanwezig zijn alhier.
Juist. Kheb er zin in.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp ik.... ff volgas met nieuwe baan aan de gang
nee.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt wel ernstig idd. Kun je nu wel douchen enzo?
op de meet.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:16 schreef Stofje het volgende:
c_c, sloerie, waar was je?
Misstique.quote:
Waardeloos.quote:
huiliequote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misstique.![]()
Ja, op de meet. Maar de meet was toch bij mij? Maakt verder niet uit, ik had toch een veel toffere avond zonder BeFfer dan met BeFfer.![]()
Ja jíj komt niet langs BeF. Hoe moet ik dan laten weten hoe en wat?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misstique.![]()
Ja, op de meet. Maar de meet was toch bij mij? Maakt verder niet uit, ik had toch een veel toffere avond zonder BeFfer dan met BeFfer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |