quote:Op maandag 27 augustus 2001 18:56 schreef tong80 het volgende:
19:00 - 19:45 - Fawlty Towers ( 'the Germans' ) - De avond beginnen met de meest geniale humor ooit vertoond lijkt me geen slecht idee.
19:45 - 20:30 - Kees van Kooten ('de vieze man' ) - De meest aandoenlijke smeerlap uit de nederlandse TV-geschiedenis mag niet ontbreken, ondanks Willibrord Frequin.
20:30 - 21:15 - Jiskefet ( 'Crediteuren-Debiteuren' ) - André van Duin en Hans Teeuwen ineen.
21:15 - 22:00 - Quotes van Harmen Siezen - De meester van de one-liners.
22:15 - 22:16 - Duitse humor - om onze vooroordelen voor eens en voor altijd te bevestigen.
Beetje oud topic van 5 jaar geleden. Vind jezelf niet zeikchaserquote:Op woensdag 12 april 2006 01:02 schreef SunChaser het volgende:
Je bedoelt Fok! Zomergasten... jullie 5 fragmenten
Ja wat is daar mis mee urinepisser ?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Je avond is wel sterk veranderd in 5 jaar btw
[..]
Om die fragmenten van Van Dis, wanneer hij in discussie gaat met gasten over sport, in het bijzonder voetbal!quote:Op woensdag 12 april 2006 01:07 schreef bofneger het volgende:
Ik zou vragen om herhalingen van Zomergasten.
En als dat niet kan kies ik 5 uur lang het beste van Jensen, gewoon om Connie te pesten.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef SunChaser het volgende:
Of ik zou 5 uur lang de VPRO laten doorschakelen naar Talpa, zodat we die vreselijke Connie Palmen niet hoeven te zien.
Je lacht zelf wel om je postsquote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef SunChaser het volgende:
Of ik zou 5 uur lang de VPRO laten doorschakelen naar Talpa, zodat we die vreselijke Connie Palmen niet hoeven te zien.
Connie doettut niet meer, er was vorige week een nieuwe presentator aangekondigd.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En als dat niet kan kies ik 5 uur lang het beste van Jensen, gewoon om Connie te pesten.![]()
Eindelijk iemand die jonger is dan 50quote:Op woensdag 12 april 2006 01:13 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[..]
Connie doettut niet meer, er was vorige week een nieuwe presentator aangekondigd.![]()
Meryl Streep.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
Zou er als film misschien Sophies Choice's aan toevoegen.
Ja beter dan Joost Zwagerman die 73-jarige knor doosquote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die jonger is dan 50
Beste rol van haar ooit.quote:
Die film ken ik niet (theme spreekt me wel aan) maar Streep heeft t zelfde effect als ik heb op sommige mensen hierquote:
Je overschat jezelfquote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Streep heeft t zelfde effect als ik heb op sommige mensen hier![]()
Zie Wie moet deze zomer Zomergasten gaan presenteren ?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar kent iemand die nieuwe presentator? Ik heb er nog nooit van gehoord.
tnxquote:Op woensdag 12 april 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie Wie moet deze zomer Zomergasten gaan presenteren ?
dat staat op de dvd ''boy meets girl stories''quote:Op woensdag 12 april 2006 01:20 schreef Bosbeetle het volgende:
- stukje docu over graffity
- korte film over de liefde waarin alleen maar zwermen vogels te zien zijn
- Sketch van finkers ( zo'n stukje waarin hij in een boekje bladerd en de een na de ander gave simple grap doet)
- Stuk uit een zappa docu waar hij met een stofzuiger aan de tiet van zn vriendin zuigt (moet een beetje bloot in van de vpro)
- stukken uit de docu "fear and loathing in gonzo vision"
met aansluitend de film
fear and loathing in las vegas
(de redactie moet alle stukken maar voor me opzoeken)
Vage film, wel boeiend telefoongesprekquote:Op donderdag 13 april 2006 00:40 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
dat staat op de dvd ''boy meets girl stories''
idd nu je het zegt dat komt me wel bekend voor !quote:Op donderdag 13 april 2006 00:40 schreef gerwin11 het volgende:
[..]
dat staat op de dvd ''boy meets girl stories''
Ik zou zeker naar een avondje tong80 kijkenquote:Op woensdag 12 april 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
.....hoe ziet je avond eruit ?
20.30-20.45 TV-Sportbeelden met het radiocommentaar van Jack van Gelder eronder.
21.00-21.15 Picasso die je aan het werk ziet bij het maken van een schilderij.
21.30-21.45 Kees van Kooten met zijn typetjes.
22.15-22.30 WC Fields en Craucho Marx met hun on liners.
22.45-23.00 Albert Finney, Laurence Olivier, Michael Caine, Antonie Hopkins Al Pacino met fragmenten uit hun heldenrollen.
23.15-23.30 Sketches van Tommy Cooper
23.45-00.00 De leukste fragmenten uit Fawlty Towers.
00.15-00.30 Lucebert die zijn gedichten voorleest.
Afsluitende film : A streetcar named desire.
Die ook ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
.....hoe ziet je avond eruit ?
22.15-22.30 WC Fields en Groucho Marx met hun on liners.
Je verwart Meryl Streep volgens mij met een LP met een kras erop.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
...Streep heeft t zelfde effect als ik heb op sommige mensen hier![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef R_ON het volgende:
En nog zo'n film die ik eerst vreselijk vond, maar bij de tweede keer toch heel erg goed. Ik weet ff niet hoe die heet, maar het is met een quiz, een politieagent en kikkers die uit de lucht komen vallen.
En verder weet ik het nog niet.
Weet jij hoe die heet dan? Ik kan er niet opkomen.quote:
Nee, dat is het niet. Het is met Tom Kroes. Ik zoek wel ff.quote:
Dat is Magnolia met Tomquote:Op donderdag 13 april 2006 22:32 schreef R_ON het volgende:
* Ik sluit Zomergasten af met Bob Ross; briljante televisie en heerlijk na een avondje stappen - slaaptherapie voor beginners.
Verder een aantal fragmenten van Friends waarin de karakters goed zichtbaar zijn; Neurotische Monica die met een kleine stofzuiger de grote stofzuiger afdoet en de genummerde mokken.
American Beauty mag niet ontbreken; ik denk het fragment met de ramen zemen.
En nog zo'n film die ik eerst vreselijk vond, maar bij de tweede keer toch heel erg goed. Ik weet ff niet hoe die heet, maar het is met een quiz, een politieagent en kikkers die uit de lucht komen vallen.
Een stukje Seinfeld mag ook wel; liefst de aflevering waarin George en Jerry "per ongeluk" de taxi van een ander nemen en aangezien worden voor nazi's.
Westenwind; bij de vpro mag dat eigenlijk niet, maar toch... ik vind het goed.
zo'n docusoap op rtl 4; een jaar Toscane.
Marc Marie; dat stukje met die vliegtuigen.
En verder weet ik het nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |