quote:Op maandag 27 augustus 2001 18:56 schreef tong80 het volgende:
19:00 - 19:45 - Fawlty Towers ( 'the Germans' ) - De avond beginnen met de meest geniale humor ooit vertoond lijkt me geen slecht idee.
19:45 - 20:30 - Kees van Kooten ('de vieze man' ) - De meest aandoenlijke smeerlap uit de nederlandse TV-geschiedenis mag niet ontbreken, ondanks Willibrord Frequin.
20:30 - 21:15 - Jiskefet ( 'Crediteuren-Debiteuren' ) - André van Duin en Hans Teeuwen ineen.
21:15 - 22:00 - Quotes van Harmen Siezen - De meester van de one-liners.
22:15 - 22:16 - Duitse humor - om onze vooroordelen voor eens en voor altijd te bevestigen.
Beetje oud topic van 5 jaar geleden. Vind jezelf niet zeikchaserquote:Op woensdag 12 april 2006 01:02 schreef SunChaser het volgende:
Je bedoelt Fok! Zomergasten... jullie 5 fragmenten
Ja wat is daar mis mee urinepisser ?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Je avond is wel sterk veranderd in 5 jaar btw
[..]
Om die fragmenten van Van Dis, wanneer hij in discussie gaat met gasten over sport, in het bijzonder voetbal!quote:Op woensdag 12 april 2006 01:07 schreef bofneger het volgende:
Ik zou vragen om herhalingen van Zomergasten.
En als dat niet kan kies ik 5 uur lang het beste van Jensen, gewoon om Connie te pesten.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef SunChaser het volgende:
Of ik zou 5 uur lang de VPRO laten doorschakelen naar Talpa, zodat we die vreselijke Connie Palmen niet hoeven te zien.
Je lacht zelf wel om je postsquote:Op woensdag 12 april 2006 01:11 schreef SunChaser het volgende:
Of ik zou 5 uur lang de VPRO laten doorschakelen naar Talpa, zodat we die vreselijke Connie Palmen niet hoeven te zien.
Connie doettut niet meer, er was vorige week een nieuwe presentator aangekondigd.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En als dat niet kan kies ik 5 uur lang het beste van Jensen, gewoon om Connie te pesten.![]()
Eindelijk iemand die jonger is dan 50quote:Op woensdag 12 april 2006 01:13 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[..]
Connie doettut niet meer, er was vorige week een nieuwe presentator aangekondigd.![]()
Meryl Streep.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
Zou er als film misschien Sophies Choice's aan toevoegen.
Ja beter dan Joost Zwagerman die 73-jarige knor doosquote:Op woensdag 12 april 2006 01:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die jonger is dan 50
Beste rol van haar ooit.quote:
Die film ken ik niet (theme spreekt me wel aan) maar Streep heeft t zelfde effect als ik heb op sommige mensen hierquote:
Je overschat jezelfquote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Streep heeft t zelfde effect als ik heb op sommige mensen hier![]()
Zie Wie moet deze zomer Zomergasten gaan presenteren ?quote:Op woensdag 12 april 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar kent iemand die nieuwe presentator? Ik heb er nog nooit van gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |