Hmmm.... voor een moleculair bioloog verwacht ik toch wel iets meer niveau.quote:
Ik wil mensen niet bang maken. Sorryquote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde users
( - Ik noem geen namen, hoor, Bosbeetle - ) dat ze nauwelijks nog online durven komen,
is de vraag ( - of je zo erg bent - ) niet volledig misplaatst, denk ik.
Waar is je moeilijke woord dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Krijg ik geen stickertje?
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je ( door je aandrang om te corrigeren ) zoveel angst weet in te boezemen bij bepaalde users
( - Ik noem geen namen, hoor, Bosbeetle - ) dat ze nauwelijks nog online durven komen,
is de vraag ( - of je zo erg bent - ) niet volledig misplaatst, denk ik.
Ja, we zijn behoorlijk ontopic ditmaal.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het klinkt als veertien, dat dan weer wel.
Hoi.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm.... voor een moleculair bioloog verwacht ik toch wel iets meer niveau.
Je krijgt een tweede kans.
Dat zal niet meevallen....quote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, we zijn behoorlijk ontopic ditmaal.
Annealing is toch niet hetzelfde als hybridisatie?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:Ik kan alleen maar moleculair biologisch engels. In het nederlands zijn er allemaal rare woorden als hybridisatie, internalisatie, transcriptie, endocytose. Dan heb ik liever annealing, internalization, transcription en endocytosis.
Niets waar ik momenteel weet van heb.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet jij wat er in de bijbal gebeurt?
Eerst maar afwachten wat hij op mijn vraag over annealing gaat zeggen.quote:
Jij hebt De Vrolijke Kater gekregen omdat je 'bij' kan spellen!quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hoor...Meneer krijgt De Vrolijke Kabouter omdat ie 'Hoi' kan spellen.
Daar worden je zaadcellen in opgeslagenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Niets waar ik momenteel weet van heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |