abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36872644
Ik overweeg binnenkort eens een lang weekendje naar Oslo te gaan.

Ik heb alleen niet echt een idee of daar nou zo veel te doen is. Ik krijg soms het idee dat het een beetje gezien wordt als het saaie zusje van Stockholm en Helsinki?

En wat is er qua (moderne) architectuur, kunst en design zoal te doen? Zijn die Munchs eigenlijk al weer terug?

Nou ja, tips dus graag!
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:36:39 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_36873593
Ik ben 1 keer in oslo geweest. En ik zal dat nooit vergeten. En wil zeker wel terug. Prachtige stad ( wel alles iets duurder als hier) kunst en design? morderne architectuur?
U heb wel veel gave gebouwen gezien maar ben voornamelijk weze stappe

De stad is gaaf. Ene het vliegveld bij oslo is een knap gebouw
  Moderator dinsdag 11 april 2006 @ 23:42:39 #3
45833 crew  Fogel
pi_36873845
k_man, jij als mod-wannabee zou beter moeten weten en eerst even bij de recycletopics moeten kijken. Daar staat namelijk een vrij vers Oslo topic.

En, ik meen me te herinneren dat je er al eens eerder geweest was maar het tegen vond vallen? KLopt dat?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:46:53 #4
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36873999
Speciaal voor de notoire Centraal Topics negeerderaar k_man:

Oslo

pi_36874146
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:42 schreef Fogel het volgende:
k_man, jij als mod-wannabee zou beter moeten weten en eerst even bij de recycletopics moeten kijken. Daar staat namelijk een vrij vers Oslo topic.

En, ik meen me te herinneren dat je er al eens eerder geweest was maar het tegen vond vallen? KLopt dat?
Mod-wannabe?

Hoe dan ook; het beleid schijnt te zijn dat je voor elke vraag een nieuw topic mag openen als de insteek ietsje anders is, dus vandaar.

En nee, ik ben er nooit geweest.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2006 23:51:40 ]
  Moderator woensdag 12 april 2006 @ 00:03:33 #6
45833 crew  Fogel
pi_36874593
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Mod-wannabe?

Hoe dan ook; het beleid schijnt te zijn dat je voor elke vraag een nieuw topic mag openen als de insteek ietsje anders is, dus vandaar.

En nee, ik ben er nooit geweest.
Voor inhoudelijk antwoord zie hier: Oslo

Als je naar aanleiding van mijn antwoorden nog meer vragen hebt, graag in dat andere topic
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_36874720
Wat een subtiele manier om te zeggen dat je ook niks meer snapt van het modbeleid hier, Fogel.
  Moderator woensdag 12 april 2006 @ 00:40:45 #8
45833 crew  Fogel
pi_36875675
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:07 schreef k_man het volgende:
Wat een subtiele manier om te zeggen dat je ook niks meer snapt van het modbeleid hier, Fogel.
Eigenlijk wilde ik hier niet meer reageren, maar ik laat me geen woorden in de mond leggen.
Het modbeleid interesseert me bijzonder weinig maar ik wil niet dat je mij met zulke uitlatingen in je persoonlijke vete jegens het beleid betrekt. Wat mij betreft mag je het verder met de mods in feedback bespreken.

Over & out.
pi_36877593
Dubbel topic, dus slotje.

We gaan verder in: Oslo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')