Ha bupiequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Trek eens aan mijn piemel.
Ik schrokquote:
Wat zijn het dan wel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Ik schrokIk dacht dat het All Star schoenen waren, maar toen ik beter keek was het gelukkig niet het geval
Hapze
Wannabe versie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Ik schrokIk dacht dat het All Star schoenen waren, maar toen ik beter keek was het gelukkig niet het geval
Hapze
Die dingen zijn al snel genoeg afgeragt.quote:
Ga maar op je knieën en doe je mond maar vast open danquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:05 schreef gurlie het volgende:
Iemand die er misbruik van wil maken?
Nou goed, F.?
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ga maar op je knieën en doe je mond maar vast open dan
Niet te hard hoor
Wat ben jij blauw?quote:Op woensdag 12 april 2006 08:55 schreef Renesite het volgende:
Jij moet eens wat anders gaan doen dan SOGen![]()
![]()
Too badquote:Op woensdag 12 april 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
Ik zie nu dat ik al te laat ben.. OP was 11 april
Nee joh, als ze happig is bijt ze 'm d'r zo afquote:Op woensdag 12 april 2006 11:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
en niemand vraagt of ze wil neuken?
Oke...quote:Op woensdag 12 april 2006 11:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
en niemand vraagt of ze wil neuken?
je denkt toch neit dat ze hier zo op in gaat he?!quote:
Wat afgezaagd.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je denkt toch neit dat ze hier zo op in gaat he?!![]()
je moet vrouwen met respect behandelen..
gedichtjes schrijven voor ze ofzow
staat wat vriendelijker voor jonge sletjes...quote:Op woensdag 12 april 2006 13:55 schreef Scorpie het volgende:
geil wijffie hoor, die TS![]()
Zeer aantrekkelijke jonge dame hoor, die TS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
staat wat vriendelijker voor jonge sletjes...Jong sletje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag ben je sappig?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Gisteren was ik happig, vandaag niet meer.
Verandering van spijs doet eten.
Ja want ik geloof niet dat je Elisha Cuthbert bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik zal dan ook maar eens voor jou foto's in mijn fotoboek zetten!
I am, nou jij nog.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet alleen de wereld hihi
Get used to it
Waarom heb je handjes nodig bij een trein?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
I am, nou jij nog.
Handjes tekort zeker.
Whahahaha!!!!eins111##$$%!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom heb je handjes nodig bij een trein?
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:21 schreef -DizzeL- het volgende:
doesniezovies
Origineel man!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef BossFight het volgende:
Als je zo'n keukenprinses bent waarom ben je dan uit de keuken? Heeft iemand je ketting losgemaakt?
Ik moest het hier even kwijt sollyquote:
kunnen we dan neit de liefde bedrijven?!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:26 schreef gurlie het volgende:
Mannen denken ook alleen maar aan neuken he.
Neen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kunnen we dan neit de liefde bedrijven?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |