Mijn pa heeft precies t zelfde gehad, die is ook op vroege leeftijd samen gaan wonen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:44 schreef Camplo het volgende:
Ben toch blij dat mijn ouders zich daar niet zo mee bezig houden. Hadden ze het toch zwaarder dan mij dat weet ik wel...
Ik heb nog een jonger broertje, waar ze zich ook heel veel zorgen over maken (hij blowt af en toe) heeeel erg....quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef Salsagirl het volgende:
Ben je misschien enig kind?
Want mijn ouders zijn ook best soms over bezorgd
mag ik vragen hoe oud je bent..misschien dat dat er ook mee te maken heeft, en ja kunnen ze je nog niet geheel loslaten
Maar die praatjes zijn toch over hem door iemand verspreid..
En dat is olie op kokend vuur..,maar vind het niet rechtvaardig dat wat zijn pa ooit gedaan heb,dat jou vriend daarop afgerekend word..
Heb je er wel eens met je ouders over gehad? samen met je vriend dan eens proberen te doen.
DAn zijn jou ouders echt niet tot reden vatbaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef Baloetjuh het volgende:
ohw en ik wil er wel over praten, maar ze negeren het!
en als ik met hem er bij ga praten, word het helemaal niets denk ik.
ik denk dat, het een grote ruzie wordt,
Kijk dat zei mijn vriend dus laatst ook en ik werd boos op hem, maar nu jij het zegt, zeg ik je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
DAn zijn jou ouders echt niet tot reden vatbaar.
Je gaat het denk ik nog best zwaar krijgen..![]()
Want neem aan dat je je ouders ook niet wilt verliezen,maar ze zetten je wel op deze manier voor het blok.
Het enige is maybe dat na verloop van tijd ,zodra ze merken dat het wel goed gaat tussen jullie dat ze dan wel moeten toegeven..
Want?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Salsagirl ben je dronken ofzo?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:46 schreef zhe-devilll het volgende:
Ouders willen altijd het beste voor hun kind!
Ook als jij dat anders ziet
Want?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Salsagirl ben je dronken ofzo?
Bovenstaande klinkt een beetje onheilspellend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef Baloetjuh het volgende:
Mijn ouders zijn heel erg tegen de relatie tussen mij en mijn vriend.
Okeej er is dan ook wel wat gebeurd maar dat is een jaar geleden.
Hij was toen jaloers, maar zijn ex heeft hem dan ook goed bedrogen.
...
ja toevallig wel! beetje lullige opmerking!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bovenstaande klinkt een beetje onheilspellend.![]()
Kan zijn ex deze episode ook nog navertellen?
en hebben ze extrra een verkeerd beeld van hem..quote:Op dinsdag 11 april 2006 om en bij 22.00 schreven meerdere personen het volgende:
[..]
Want?
Want?
Want?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |