Mijn pa heeft precies t zelfde gehad, die is ook op vroege leeftijd samen gaan wonen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:44 schreef Camplo het volgende:
Ben toch blij dat mijn ouders zich daar niet zo mee bezig houden. Hadden ze het toch zwaarder dan mij dat weet ik wel...
Ik heb nog een jonger broertje, waar ze zich ook heel veel zorgen over maken (hij blowt af en toe) heeeel erg....quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef Salsagirl het volgende:
Ben je misschien enig kind?
Want mijn ouders zijn ook best soms over bezorgd
mag ik vragen hoe oud je bent..misschien dat dat er ook mee te maken heeft, en ja kunnen ze je nog niet geheel loslaten
Maar die praatjes zijn toch over hem door iemand verspreid..
En dat is olie op kokend vuur..,maar vind het niet rechtvaardig dat wat zijn pa ooit gedaan heb,dat jou vriend daarop afgerekend word..
Heb je er wel eens met je ouders over gehad? samen met je vriend dan eens proberen te doen.
DAn zijn jou ouders echt niet tot reden vatbaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:50 schreef Baloetjuh het volgende:
ohw en ik wil er wel over praten, maar ze negeren het!
en als ik met hem er bij ga praten, word het helemaal niets denk ik.
ik denk dat, het een grote ruzie wordt,
Kijk dat zei mijn vriend dus laatst ook en ik werd boos op hem, maar nu jij het zegt, zeg ik je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
DAn zijn jou ouders echt niet tot reden vatbaar.
Je gaat het denk ik nog best zwaar krijgen..![]()
Want neem aan dat je je ouders ook niet wilt verliezen,maar ze zetten je wel op deze manier voor het blok.
Het enige is maybe dat na verloop van tijd ,zodra ze merken dat het wel goed gaat tussen jullie dat ze dan wel moeten toegeven..
Want?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Salsagirl ben je dronken ofzo?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:46 schreef zhe-devilll het volgende:
Ouders willen altijd het beste voor hun kind!
Ook als jij dat anders ziet
Want?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Salsagirl ben je dronken ofzo?
Bovenstaande klinkt een beetje onheilspellend.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:02 schreef Baloetjuh het volgende:
Mijn ouders zijn heel erg tegen de relatie tussen mij en mijn vriend.
Okeej er is dan ook wel wat gebeurd maar dat is een jaar geleden.
Hij was toen jaloers, maar zijn ex heeft hem dan ook goed bedrogen.
...
ja toevallig wel! beetje lullige opmerking!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bovenstaande klinkt een beetje onheilspellend.![]()
Kan zijn ex deze episode ook nog navertellen?
en hebben ze extrra een verkeerd beeld van hem..quote:Op dinsdag 11 april 2006 om en bij 22.00 schreven meerdere personen het volgende:
[..]
Want?
Want?
Want?
want?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:01 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
![]()
Dat meen je toch niet?![]()
Ik lees alleen maar tussen de regels door dat je vriendje kennelijk een beetje losse handjes heeft of een ander "weeffoutje"!?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:04 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
ja toevallig wel! beetje lullige opmerking!![]()
want?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
En on-topic:
Waarom had je een maand pauze nodig? Ik kan wel aanvaarden dat jullie "te snel/te vroeg" samen zijn gaan wonen. En dat je dus beter terug op je eentje gaat wonen. Maar waarom die pauze? Dat wijst toch op problemen...
Op mn eentje kan ik t niet noemen, met twee stresskippen constant naast me.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
En on-topic:
Waarom had je een maand pauze nodig? Ik kan wel aanvaarden dat jullie "te snel/te vroeg" samen zijn gaan wonen. En dat je dus beter terug op je eentje gaat wonen. Maar waarom die pauze? Dat wijst toch op problemen...
Hoe kom je er bij dat ie losse handjes heeft???quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar tussen de regels door dat je vriendje kennelijk een beetje losse handjes heeft of een ander "weeffoutje"!?
Misschien vinden je ouders dat wat minder geschikt voor je?
Maar bedoel jij niet andere problemen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:16 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
Maar inderdaad die pauze wijst op problemen, daar ben ik nu wel achter gekomen.
Ja, maar sommige ouders hebben daar iets minder kijk op dan anderen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:46 schreef zhe-devilll het volgende:
Ouders willen altijd het beste voor hun kind!
Ook als jij dat anders ziet
Idd, net zoals mijn ouders die ons voor de rest lekker ons gang laten gaan. Ik ben trouwens de vriend van Baloetjuh.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:44 schreef Camplo het volgende:
Ben toch blij dat mijn ouders zich daar niet zo mee bezig houden. Hadden ze het toch zwaarder dan mij dat weet ik wel...
Ik heb al keer op keer aangegeven dat ik graag als volwassenen met hun willen praten. Maar ze hebben oogkleppen op en zijn ook verder absoluut niet voor rede vatbaar. Wat hun zien is zo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
DAn zijn jou ouders echt niet tot reden vatbaar.
Je gaat het denk ik nog best zwaar krijgen..![]()
Want neem aan dat je je ouders ook niet wilt verliezen,maar ze zetten je wel op deze manier voor het blok.
Het enige is maybe dat na verloop van tijd ,zodra ze merken dat het wel goed gaat tussen jullie dat ze dan wel moeten toegeven..
haai lief waar bleef je nou?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:45 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Idd, net zoals mijn ouders die ons voor de rest lekker ons gang laten gaan. Ik ben trouwens de vriend van Baloetjuh.
Hai schat![]()
Opruimenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:54 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
haai lief waar bleef je nou?
wilde al bijna slapen
ze zeggen zoooooo veel, en verzinnen er op los.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:45 schreef Asics het volgende:
Als je ouders hem niet mogen moeten ze daar ook maar eens een goeie reden voor geven en niet zo'n half smoesje over zijn vader die vreemd ging natuurlijk.
Geen problemen in de liefde. Het viel op dat we een stuk vaker ruzie hadden om niks terwijl we voor het samenwonen bijna geen ruzie kregen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
En on-topic:
Maar dan bedoel je te zeggen dat ze er op tegen zijn, omdat het toch niet goed kan lopen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:03 schreef SHE het volgende:
trust me...ouders hebben altijd een hele legitieme reden ergens op tegen te zijn.
ze hebben je grootgebracht...don't hate.
Over 10 jaar begrijp je dat...fucking cliche, maar dat is leven..mooi he?![]()
de enige mensen op deze aardbol die je kennen..echt kennen, zijn je ouders. Zij weten dan ook als geen ander wat wel en niet goed voor je is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:04 schreef Baloetjuh het volgende:
[..]
Maar dan bedoel je te zeggen dat ze er op tegen zijn, omdat het toch niet goed kan lopen?
of zie ik dat verkeerd????
Maar ze hebben wel vaker problemen gezien die er niet waren...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:17 schreef SHE het volgende:
[..]
de enige mensen op deze aardbol die je kennen..echt kennen, zijn je ouders. Zij weten dan ook als geen ander wat wel en niet goed voor je is.
Hoe fucking onredelijk het nu ook in jouw ogen lijkt...ze zien problemen al aankomen voor jij er ook maar over denkt.
Ik weet dat het onzinnig is om advies te geven als je zelf in die situatie zit...hell, I wish I would have listened :d
maar neem aan van een ervaringsdeskundige dat je nu tijd verliest...en het enige kloterige aan leven is dat tijd niet meer terugkomt.
Good luck & sleep tight![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |