Whehehe. Gewoon zo'n slinger badeendjes achter de boot aan.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Van de andere kant
als dat wilde plan van Xman nu doorgaat dan is dat inderdaad geweldig promo materiaal op de boot door de amsterdamse grachten begin augustus![]()
Heeft hij dat dan niet in Ede laten liggen?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leuk als je bv bij Vlarp komt en davidov's eendje ziet liggenrandom voorbeeld ofcourse!
Heb ik wat ontwikkelingen gemist in mijn afwezigheid?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Leuk als je bv bij Vlarp komt en davidov's eendje ziet liggenrandom voorbeeld ofcourse!
Hou me er niet mee bezig. Vraag het Peet of Yost.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft hij dat dan niet in Ede laten liggen?
Of lees het topic van gisteravond nog eens terugquote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hou me er niet mee bezig. Vraag het Peet of Yost.
Er werd door beide kanten fel op gereageerd maar geen duidelijke tekens toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of lees het topic van gisteravond nog eens terug
daar was het nogal expliciet aan de oorde gesteld
Nieuwe media.. Ach yo makkiequote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Timmah het volgende:
Maar goed. Ik moet eens gaan slapen, want ik had Tentamen morgen.... Nieuwe Media... * zucht *..
Sweet Dreams Timmahquote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Timmah het volgende:
Maar goed. Ik moet eens gaan slapen, want ik had Tentamen morgen.... Nieuwe Media... * zucht *..
Dat lijkt me geen schizofreen eendje. Eerder een heel dom eendje. Of een heel moedig eendje.quote:
Had ze gezien, Evert.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef petre86 het volgende:
@ CDP.. de foto's van gister...
Vergeet de stop aan het kettinkje niet.quote:
Slaapwel.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:11 schreef Timmah het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen schizofreen eendje. Eerder een heel dom eendje. Of een heel moedig eendje..
Nee, dat zwart eendje in het midden.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een racistisch, dus ook wel lelijk eendje
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef wizarddragon het volgende:
Mensen!!, het kan toch niet waar zijn dat we binnen een dag een topic vol hebben gepost.
Binnen een dagquote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef wizarddragon het volgende:
Mensen!!, het kan toch niet waar zijn dat we binnen een dag een topic vol hebben gepost.
Stelletje slowchatters.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Binnen een dag
deze is toch pas omstreeks 19.00 uur of zo gestart?
en is nu alweer bijna vol![]()
oh Boo-Fucking-Hooquote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stelletje slowchatters..
Ik vind het niet kunnen..
Cry me a river, build me a bridge and get over it.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
oh Boo-Fucking-Hoo
Go cry me a river and drown in it
Nicequote:Op woensdag 12 april 2006 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cry me a river, build me a bridge and get over it..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |