Krijgt weer visioenen van de legendarische uitzending van Bert en Ernie over hier en daar.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan ga je als ernie zo bij staan juichen langs de maas?
Maar misschien wil Vlarp wel helemaal geen badeendjequote:Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar als hij dan halverwege moe wordt dan drijft hij af richting Rotterdam en moet Vlarp hem er wel weer even uithalen hoor
*heeft een vampier badeendje* En nee, hij trilt nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die verkoop ik. Devil Duckies en Dead Duckies.![]()
Je moet erbij geweest zijn , denk ik.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijgt weer visioenen van de legendarische uitzending van Bert en Ernie over hier en daar.
Ernie wil daar zijn. Dus zegt Bert Ernie, nu moet jij daar naar toe gaan.
Okay Bert ik ben nu hier, en jij bent nu daar.
Maar ik wil niet hier zijn, ik wil daar zijn![]()
heten zo jouw eendjes of zijn dat de namen van andere dingen?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo, ff filteren
Ik heb geen badeendjewel een badpinguin, ene paarse
maar straks geen bad meer
Niet? Misschien kan je hem nog ruilen.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
*heeft een vampier badeendje* En nee, hij trilt niet
en hoe had je dat dan bedachtquote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
we moeten maar [homo] badeendjes laten maken?
Met badschuim1/4 hydraterende crème.quote:
eentjes, petrie?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
heten zo jouw eentjes of zijn dat de namen van andere dingen?
Nee hoor! Gewoon verschillende kleurtjes en namen onderop gedrukt.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe had je dat dan bedacht
toch niet roze of met een een handtas mag ik hopen
ja dan spoelt hij door naar de zee en verzuipt hij gegarandeerdquote:Op woensdag 12 april 2006 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar misschien wil Vlarp wel helemaal geen badeendje.
Go eendje! Go!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dan spoelt hij door naar de zee en verzuipt hij gegarandeerd
maar wellicht kan ik hem vrijdag ook wel door iemand in de Geul laten gooien
1 adviesquote:Op woensdag 12 april 2006 00:05 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Met badschuim1/4 hydraterende crème.
[afbeelding]
Niks van aantrekken hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Go eendje! Go!.
kut. Doe ik het weer.
Kokoszeep van Lushquote:
jij eend-o-fiel!quote:Op woensdag 12 april 2006 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Go eendje! Go!.
kut. Doe ik het weer.
Leuk als je bv bij Vlarp komt en davidov's eendje ziet liggenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:08 schreef Timmah het volgende:
Rubber Eendjes als Fok-[HOMO]-merchandise?. Apart. Weer eens wat anders dan een t-shirt ofzo.
quote:
Van de andere kantquote:Op woensdag 12 april 2006 00:08 schreef Timmah het volgende:
Rubber Eendjes als Fok-[HOMO]-merchandise?. Apart. Weer eens wat anders dan een t-shirt ofzo.
lust je Leffe?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
!
Dat kan je nooit bewijzen!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |