Niet zo begrijpelijk omdat ze daarna nog zes keer is getrouwdquote:Op maandag 6 april 2009 03:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Haar eerste (?) man heette zo. Die naam heeft ze maar gehouden![]()
begrijpelijk
Bij de tandarts :quote:Op maandag 13 april 2009 00:58 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me af hoe vrienden die artiesten aanspreken als je altijd maar bij je artiestennaam wordt genoemd
Of dat Willeke ineens bij Schoonderbeek hoortoestellen komt en dat ze dan zeggen: "da's dan 154 euro mevrouw Verbruggen"
Fout. Marek van der Jagt was een pseudoniem. Zoals Richard Bachman voor Stephen King.quote:
Niet dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:58 schreef Gwywen het volgende:
Maar Jan Paparazzi is wel Jan van Zanten (en niet Jan Zwart oid) want Robert Jensen heeft zich een keer versproken op de radio en toen zei hij Jan z'n naam voluit, en toen was het even stil, en toen viel het kwartje. Ben ik nou de enige die dat onthouden heeft?![]()
quote:Jan Paparazzi (Rotterdam, 14 mei 1963), pseudoniem van Jan Zwart, is een Nederlandse sidekick. Hij is ook bekend onder het radiopseudoniem Jan van Zanten.
Dus Estelle Gullit heet Estelle Dil?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:48 schreef Thetallguy het volgende:
Ruud Gullit - Ruud Dil
Lee Towers - Leen Huizer
Hij heet gewoon Hans Teeuwen hoor (voluit: Hans Eduard Marie Teeuwen), maar het was een grap die hijzelf een tijd terug maakte.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:50 schreef Nadine26 het volgende:
Grappig en vreemd, die naamsveranderingen![]()
Vooral omdat de overgrote meerderheid een oer-Hollandse doorsnee naam (Peter van Daanzen) inruilt voor een nieuwe oer-Hollandse doorsnee naam (Hans Teeuwen). Wat zou daar precies de gedachte achter zijn? Is Hans artistieker dan Peter? Bekt de ene naam beter dan de andere?
Ik zou wel kunnen begrijpen dat iemand als Peter van Daanzen denkt: 'Kom, ik ga een beroemd cabaretier worden, ik noem mezelf Diëgo Dex." Dát is een artiestennaam. Maar Hans Teeuwen??? Of zit er een moeilijk verhaal van gescheiden ouders en/of pleegouders met bijbehorende naamsveranderingen achter? (Of zou Peter van Daanzen niet blij zijn geweest met de associatie die zijn naam oproept met Peter van Daan, uit het Dagboek van Anne Frank?)
Vragen, vragen, vragen...
ik geloof het ook niet.quote:Op zondag 5 april 2009 11:34 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat die gast Theo Driehuizen heet!
Check ook zijn Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruud_de_Wild
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |