aan de hand van deze post dus:quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:20 schreef deejaylethal het volgende:
Wij wilden ooit een keer tijdens een (grote) LAN-party op school de aardlekschakelaar omhalen... Dit hebben we maar niet gedaan omdat het risico iets te groot was en wij anders gelynched zouden worden door al die gasten die daar aan t computeren waren...
stoerquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef twetwe het volgende:
(dit zijn dingen die ik afgelopen week heb gedaan)
Tering ik kwam niet meer bij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:55 schreef Borreke het volgende:
een propje gooien naar een leerling, altijd al willen doen
iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tering ik kwam niet meer bij.Eigelijk issie niet eens leuk.
![]()
dan begint het pas... allemaal leuke leraren die grappig proberen te doen en een beetje ons het volwassen gevoel aan proberen te leren. maar 1 ding is standaard, je bent volwassen als hun het uikomt, maar komt het hun niet uit, dan ben je nog een klein kind die nog geen woord kan zeggen...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:00 schreef MatiCe het volgende:
Allemaal bikkeltjes hier, en straks op het MBO zijn ze nog stoerder
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:23 schreef Ayaxola het volgende:
Gewoon school in brand steken.
Mijn buurman van de Engels les in mijn brugklas, heeft het wel voor elkaar gekregen een schoollokaal in de fik te krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:23 schreef Ayaxola het volgende:
Gewoon school in brand steken.
Hehe grappig...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:00 schreef MatiCe het volgende:
Allemaal bikkeltjes hier, en straks op het MBO zijn ze nog stoerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |