Dat verbaast me.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb ook 0 fout in die taaltestjes.![]()
![]()
Mij niet, je kunt veel over Tc zeggen, maar niet dat hij de Nederlandse taal niet beheerst.quote:
en wereldvrede.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:17 schreef nozem het volgende:
Hij gaat geregeld de fout in bij werkwoordsvormen.
Maar och, dat doet er niet toe, er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Zoals integriteit, bescheidenheid en humaniteit.
Ja, laten we eens over de definitie van humaniteit gaan discussiėren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:17 schreef nozem het volgende:
Maar och, dat doet er niet toe, er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Zoals integriteit, bescheidenheid en humaniteit.
Prima, ik kan wel een slaapmutsje gebruiken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, laten we eens over de definitie van humaniteit gaan discussiėren.![]()
Nu al? Het is nog niet eens half tien...quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Prima, ik kan wel een slaapmutsje gebruiken.![]()
Nee, we zijn intellectuelen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ah, we zijn intellectueel aan het doen?
Dat is luiheid gecombineerd met het tiepen van spreektaal.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:17 schreef nozem het volgende:
Wel vreemd dat je dan precies nu komt binnenrollen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ah, we zijn intellectueel aan het doen?
Bedtijd dus.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nu al? Het is nog niet eens half tien...
Ik ben nou eenmaal een snobistische wetenschapsliefhebber.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je dan precies nu komt binnenrollen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |