Sterktequote:Op dinsdag 11 april 2006 17:49 schreef OoAstridoO het volgende:
Bah opa opgenomen in ziekenhuis met hartproblemen...![]()
75Cquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:11 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*inkijk avatar*
Klein cupje?
nee de zoveelste keer. jhij mist ook al een kwart van zn hart dus tis even afwachten hoe het dit keer gaat....quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Sterkte
Is het de eerste keer dat hij er last van heeft ?
Weet je zeker dat je naast mij wilt rond hangen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:31 schreef Ynske het volgende:
Beterschap voor je opa Astrid
@P_P_S tuurlijk, schuif maar een stukkie op
Hmm, da's mooi klotequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nee de zoveelste keer. jhij mist ook al een kwart van zn hart dus tis even afwachten hoe het dit keer gaat....
Hij analyseert de data van SETIquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:28 schreef Tranceptor het volgende:
Denken is een proces van dagen bij jou?
Heb niet echt ergens trek in... mn moeder is met mn oma bij mn opa int zhuis voor de onderzoeken enzo...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Hmm, da's mooi klote
Biertje, om het weg te drinken ?![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Heb niet echt ergens trek in... mn moeder is met mn oma bij mn opa int zhuis voor de onderzoeken enzo...
Vriendingquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
niet verkeerd..van wie heb je 'ze' geleend?
Omdat het een gebruiksvoorwerp betreft.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
http://www.illwillpress.com/bra.html
Omdat het een vrouw is.quote:
Ja Astrid nog steeds een middenmoterquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:19 schreef JoeyT het volgende:
En?
Waarom heb je Astrid een middenmotor genoemd?quote:
Zo heeft ze zichzelf genoemd... Walgelijk is t nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom heb je Astrid een middenmotor genoemd?![]()
Ow, dat is geheel langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo heeft ze zichzelf genoemd... Walgelijk is t niet![]()
Herinner haar er maar ff aan... Reageert ze altijd heel positief opquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ow, dat is geheel angs me heen gegaan.![]()
Je hebt zin in een rel?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Herinner haar er maar ff aan... Reageert ze altijd heel positief op![]()
Is je bouwvakker zo slaapverwekkend?quote:
Stel je voor dat hij zou hockeyen als bouwvakker zijnde.quote:
Ze is al wegquote:
Ik weet eigenlijk niet of je daar wel blij mee moet zijn.quote:
Dank je wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed: van harte gefeliciteerd met je 30.000e post.![]()
Van harte en dat ik het nooit zo bont mag makenquote:
Nog minder dan 8.000 posts te gaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van harte en dat ik het nooit zo bont mag maken.
Cc heeft veel goede eigenschappen, maar rood haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |