Ah, dát was het, kwam me al zo bekend voor. (mede-fan hier)quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:33 schreef Leonoor het volgende:
Ben benieuwd.. Was dat het liedje van Homes under the Hammer? (BBC
).
Bon chef bon!quote:Op woensdag 12 april 2006 21:02 schreef Pilootje het volgende:
Een van de eerste dingen die ik ooit als leerling geleerd heb vroeger was dat de chef altijd gelijk heeft. Dus ook als dat niet zo is
Volgens mij zat ze er alleen als excuus-truus in.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:45 schreef Gunner het volgende:
Ik zat op de bank en zeg tegen m'n vrouw dat ik het vermoeden had dat die Sandra ging afvallen. Had alleen niet verwacht dat het deze aflevering al zou zijn
Niet uiteindelijk, al-tijd is dat goedkoper. Je betaald welliswaar iets minder per kilo als je een heel ribstuk binnen laat komen, maar er is ook altijd meer afval.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:19 schreef Pilootje het volgende:
Vind het een beetje moeilijk om nu jullie of hem gelijk te geven. In het tv programma wordt het gebracht alsof het vreselijk is dat die koks dat niet weten. Natuurlijk moet je bepaalde dingen als ossenhaas, vanglap, entrecote wel kennen. Als je op wat hoger niveau werkt is het normaal dat je grote delen vlees binnen krijgt en die gaat verwerken. Daar wil je namelijk precies zelf bepalen hoe of wat je er aan laat zitten, en hoe dik je alles snijd. Als je een klein zaakje hebt met minder gekwalificeerd personeel dan vind ik het niet gek dat je geportioneerd vlees koopt, uiteindelijk is dat goedkoper.
Idd, ik had echt zoiets, wil je het nou gewoon niet snappen, vele hobbykoks zijn nog wel zo snugger om dat te begrijpen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:41 schreef Euc- het volgende:
En die Bas is helemaal een aap, iedereen weet toch dat delen vlees van een dier die veel gebruikt worden ook taaier zijn, en daardoor een langere bereiding nodig hebben? Daarom is een entrecote ook zo mals, het zit aan de rug, en wordt nooit gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |