In een boot te rijden? Of stevig inrijden?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:29 schreef M5 het volgende:
ja goed man.
m'n werk veveelt nog steeds niet. blijft leuk om die auto's 'in te rijden'
Overal in, op en af. Zolang je maar nergens tegen aan zitquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
In een boot te rijden? Of stevig inrijden?![]()
das kut. ben je een keer eerlijk.. weer niet goed.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Horch
Nou, ik krijg die baan waarschijnlijk toch niet, ik ben te eerlijk geweestMaar wel lekker veel foto's gemaakt
gladde vloerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Overal in, op en af. Zolang je maar nergens tegen aan zit
En stevig inrijden is standaard bij de service inbegrepenvandaag nog met 2 Mondeo ST220's en een 3.0 V6 Automaatje gekart
Gasssssssss!
TE eerlijk als in: Ja ik heb een keer een heftruck door een roldeur willen rijden met de mast omhoog?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Horch
Nou, ik krijg die baan waarschijnlijk toch niet, ik ben te eerlijk geweestMaar wel lekker veel foto's gemaakt
2 dagen na mn verjaardagquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
definitieve datum om mee te rijden met de Bugatti Veyron vanuit VW
29 juli 2006![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoezo is dat "quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
29 juli 2006![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"wat vind je van productiewerk?"quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
TE eerlijk als in: Ja ik heb een keer een heftruck door een roldeur willen rijden met de mast omhoog?
Jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Even een rekensommetje, je bent 27 Juli jarig?
mja. met die auto's is het niet weg als je ook wat grip hebtquote:
sja..quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"wat vind je van productiewerk?"
"zoalng het maar nioet te veel is en niet aan de lopende band valt het wel me...."
"oh, je moet voor 90% aan de lopende badn zitten..."
LOLquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:41 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. met die auto's is het niet weg als je ook wat grip hebtlekker sprintjes maken.
vandaag maar weinig aan de snelheidsvoorschriften gehouden![]()
Als je d'r geen zin meer in hebt mag je mijn naam wel noemen, ik wacht er wel op hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
29 juli 2006![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volvo 340quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:46 schreef Youp het volgende:
wie heeft er trouwens een goedkope, achterwielaangedreven, degelijke auto met [/b]carburateur[/b] voor me?
zuigt bigtime, zit er zelfs over na te denken om te vakantie uit te stellenquote:
daar kan ik me wat bij voorstellen, komt niet vaak voor dat je ff in ritje in een Veyron aangeboden krijgtquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zuigt bigtime, zit er zelfs over na te denken om te vakantie uit te stellen
ik zou er idd ook zo over denken, man een veyronquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zuigt bigtime, zit er zelfs over na te denken om te vakantie uit te stellen
jep dat waren ook mijn optiesquote:
'n E12 5-serie (518, 520, 525 )quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:50 schreef Youp het volgende:
[..]
jep dat waren ook mijn optiesen dan het liefst een 360 vanwegen de 2 liter motor (moet als het ff kan potentieel hebben) en omdat deze een handbak heeft... (ik weet niet hoeveel zo'n vario kan hebben
)
iemand nog andere ideeën?
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:13 schreef nelsiki het volgende:
Had er hier iemand een vraag over een compiler? MISSCHIEN kan ik helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |