quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef Terrorbita het volgende:
Boukhari heeft zelf wel aangegeven graag naar Italië of Spanje te willen maarja..
V.d. Lem zei in holland sport dat ie wel bereid was een stap terug te doen in het belang van ajax.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef vdHoek het volgende:
Ik blijf er bij: zolang Blind het zelf ook wil, moet er eens gekeken gaan worden welke functie hij volgend jaar binnen Ajax zou kunnen gaan vervullen.
Ik hoop nog steeds dat Ten Cate komt.
Met "ie" bedoel je Blind of V.d. Lem zelf?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
V.d. Lem zei in holland sport dat ie wel bereid was een stap terug te doen in het belang van ajax.
quote:
hij zei het over zichzelf.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:52 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Met "ie" bedoel je Blind of V.d. Lem zelf?
Japan misschien?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:43 schreef Terrorbita het volgende:
Boukhari heeft zelf wel aangegeven graag naar Italië of Spanje te willen maarja..
quote:Ajax heeft Ten Cate bovenaan het lijstje staan. Volgens de tv-zender zijn er al gesprekken geweest met de assistent van Frank Rijkaard bij FC Barcelona. Johan Cruijff zou gezien zijn betrokkenbeid bij zowel de Amsterdamse als de Catalaanse club een belangrijke rol kunnen spelen in Ten Cate's overgang.
Denk niet dat Luinge liegt...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:07 schreef twi het volgende:
Ik hoor het Luinge Leugenaar al van de tribunes schallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |