quote:Play-off wedstrijd Ajax wordt mogelijk verzet
Ajax heeft na de overwinning AZ de kans op het bereiken van de play-offs aanzienlijk vergroot. Maar op de data waar de andere wedstrijden op gepland staan zal waarschijnlijk geen wedstrijd plaatsvinden.
Als Ajax als uiteindelijke als vijfde eindigt zal het de eerste wedstrijd niet zoals gepland gespeeld worden in het weekend van 22/23 april. De ontmoeting zal dan enkele dagen later plaatsvinden. De eerste play-off wedstrijd zal dan hoogst waarschijnlijk plaatsvinden in de Amsterdam Arena op woensdag 19 of donderdag 20 april.
Bij puntenverlies van FC Utrecht in de laatste twee duels heeft Ajax zelfs nog de mogelijkheid om als vierde te eindigen in de eredivisie, waarna men waarschijnlijk aan zou treden tegen Feyenoord.
dat was goed klaarkomen ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik ben nauwelijks bekomen van die goal van Huntelaar tegen Roda in de GC.
quote:Blind:reactie Ajax zegt genoeg
AJAX Danny Blind heeft met het bestuur van Ajax gesproken over zijn positie.
Zoals bekend lieten voorzitter John Jaakke en technisch directeur Martin van Geel zich onlangs erg vaag uit toen de toekomst van hun hoofdtrainer ter sprake kwam. Jaakke zei onder meer dat 'Blind nog een contract voor een jaar heeft'.
"Als ze zo reageren, weet je genoeg", zei Blind dinsdag tegen RTV Noord-Holland. Meer wilde de trainer van Ajax er niet over zeggen. Feit is dat de Amsterdammers al een gesprek hebben gehad met Henk ten Cate, die Blind zou moeten opvolgen.
Bron?quote:
Hmm hoe betrouwbaar zijn die?quote:
Ah thnx voor de linkquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
RTV Noord-Holland
http://www.rtvnh.nl/sport/sportnieuws.asp#item56387
Ajax is mijn droomclub.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:49 schreef Houniet het volgende:
"Ruim anderhalve week geleden kreeg Ajax al te horen dat Cziommer er van droomt om ooit te spelen in het eerste elftal van Ajax". .
Ik denk het wel ja. Ik hoop wel op een waardig afscheid. Overigens heeft het publiek heel erg lang achter hem gestaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Schanulleke het volgende:
Voor Blind een teleurstelling, maar ongetwijfeld ook een beetje een opluchting.
Ik weet niet of je erg blij moet zijn met Cziommer. Waar moet ie spelen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ajax is mijn droomclub.
En nu maar wachten
Op de bank natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet niet of je erg blij moet zijn met Cziommer. Waar moet ie spelen?
Inderdaad. Wat ik her en der weer op inet lees is schrijnend. Verdomme, behandel Danny eens met iets meer respect zeg.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:00 schreef Jajong het volgende:
Doet toch een beetje pijn.
Persoonlijk vind ik hem ook niet van geschikt Ajax-niveau. Als backup op de rechtermiddenveld positie is het wel oke.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet niet of je erg blij moet zijn met Cziommer. Waar moet ie spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |