Wel overdreven inderdaad. Op het WK - 20 hebben de Turkse fans zich gewoon netjes gedragen en bij PSV - Fenerbahce is er ook niks gebeurd.quote:
Het had m'n 2e kunnen zijn als ik vorig jaar niet 4 maanden werkeloos was geweest.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als het zijn eerste seizoenkaart word, kan hij die niet op de eerste ring krijgen.
Dat zullen jullie hard nodig hebben..quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:14 schreef keijz het volgende:
[..]
En straks hebben we dus een half elftal dat volledig uitgerust aan de play-offs begint![]()
Precies, we zijn er nog niet eensquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:41 schreef Suijk het volgende:
Denk het ook ja. Maar ja, eerst die playoffs maar eens halen...
Ach inderdaad. Nu we op deze plek staan moet het dan maar ook. Al zou ik er niet zo heel rouwig om zijn als we ze mislopen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:41 schreef Suijk het volgende:
Denk het ook ja. Maar ja, eerst die playoffs maar eens halen...
neequote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we 6e worden hoeven we geen pleeoffs te spelen of wel?
Nee, want we hebben al Uefa cup door de Getorade cup.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we 6e worden hoeven we geen pleeoffs te spelen of wel?
Want? Europees voetbal is ..........?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach inderdaad. Nu we op deze plek staan moet het dan maar ook. Al zou ik er niet zo heel rouwig om zijn als we ze mislopen...
Europees voetbal hebben we al.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Want? Europees voetbal is ..........?
Voor de afwisseling ook wel een keer leuk. Al begrijp ik ook wel dat Ajax zelf veel liever CL speelt omdat dat veel lucratiever is.quote:
En de Gatorade Cupquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk is het allemaal lucratiever en natuurlijk wil ik ook in de CL spelen. Maar ik snak wel een beetje naar het einde van dit seizoen hoor, die gifbeker is leeg...
Het begint nu pas man!quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk is het allemaal lucratiever en natuurlijk wil ik ook in de CL spelen. Maar ik snak wel een beetje naar het einde van dit seizoen hoor, die gifbeker is leeg...
Ik had het meer over de Europese tripjes. Misschien zie ik weer eens wat anders van Europaquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook. Zie zelfs meer uit naar het WK dan naar die playoffs.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ik snak wel een beetje naar het einde van dit seizoen hoor, die gifbeker is leeg...
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:12 schreef twi het volgende:
Och, nog twee frustrerende gelijke spelen, op zijn PSV's van PSV winnen, over twee wedstrijden weggespeeld worden door AZ maar toch doorgaan en daarna in de laatste minuut in de Kuip via uitgoals die voorrondeplek pakken, is mij die paar hartverzakkingen op zich ook nog wel waard
Dat is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:12 schreef twi het volgende:
Och, nog twee frustrerende gelijke spelen, op zijn PSV's van PSV winnen, over twee wedstrijden weggespeeld worden door AZ maar toch doorgaan en daarna in de laatste minuut in de Kuip via uitgoals die voorrondeplek pakken, is mij die paar hartverzakkingen op zich ook nog wel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |