Ben ik gevoelsmatig ook meer voor. Louis moet lekker verder bouwen met AZ. 1 jaartje is te kort.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:15 schreef Radegast het volgende:
Liever Ten Cate dan Van Gaal.
Vind ik dan.
nog een nachtje slapenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:27 schreef -Wolf- het volgende:
Verdomme, ik wil de nieuwe shirts voor komend seizoen zien!
Bijlmer uitstappen, kan je eerst langs FEBO, dan Bakerstreet, onderweg een hot-dog en in home verder eten. Zelf ditmaal met auto, wordt om 17.00 uur opgehaald, lekker op tijd in home. Waarschijnlijk de laatste keer, dit seizoen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef devv05 het volgende:
Ik pak ook 5 uur de trein, 6 uur in het home, broodje warm vlees met pindasaus
Jammer dat Bakerstreet helemaal aan de andere kant van de arena zit
Zoals trabelsi de laatste tijd speelt, ben ik zelfs blij met deze blessure....quote:Op woensdag 12 april 2006 12:26 schreef the_hunter het volgende:
En wéér iemand met een blessure...
Dat bedoelde ik niet. Bedoelde dat er wéér iemand geblesseert raakt. Wie dat is, maakt me niet uit. Ik word alleen gek van al die blessures. Er zit gewoon iets niet goed daar...quote:Op woensdag 12 april 2006 15:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zoals trabelsi de laatste tijd speelt, ben ik zelfs blij met deze blessure....
Zolang je om 5 voor 7 maar bij Noord C bentquote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef devv05 het volgende:
Ik pak ook 5 uur de trein, 6 uur in het home, broodje warm vlees met pindasaus
Jammer dat Bakerstreet helemaal aan de andere kant van de arena zit
Ja Porto was er vorig jaar idd ookquote:Op woensdag 12 april 2006 15:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Opmerklijk inderdaad.
Was Porto vorig jaar niet ook al aanwezig?
Tsja, de medische staf is idd al jaren drama, helaas....quote:Op woensdag 12 april 2006 15:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Bedoelde dat er wéér iemand geblesseert raakt. Wie dat is, maakt me niet uit. Ik word alleen gek van al die blessures. Er zit gewoon iets niet goed daar...
En een paar minuten later is 't toch herschreven naar Benficaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:43 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat ik in 't vorige topic las dat Benfica de 4e club in het AT zou zijn, maar nu lees ik op VI dat het Porto zal zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |