Zolang je om 5 voor 7 maar bij Noord C bentquote:Op woensdag 12 april 2006 15:30 schreef devv05 het volgende:
Ik pak ook 5 uur de trein, 6 uur in het home, broodje warm vlees met pindasaus
Jammer dat Bakerstreet helemaal aan de andere kant van de arena zit
Ja Porto was er vorig jaar idd ookquote:Op woensdag 12 april 2006 15:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Opmerklijk inderdaad.
Was Porto vorig jaar niet ook al aanwezig?
Tsja, de medische staf is idd al jaren drama, helaas....quote:Op woensdag 12 april 2006 15:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Bedoelde dat er wéér iemand geblesseert raakt. Wie dat is, maakt me niet uit. Ik word alleen gek van al die blessures. Er zit gewoon iets niet goed daar...
En een paar minuten later is 't toch herschreven naar Benficaquote:Op woensdag 12 april 2006 15:43 schreef twi het volgende:
Ik dacht dat ik in 't vorige topic las dat Benfica de 4e club in het AT zou zijn, maar nu lees ik op VI dat het Porto zal zijn?
quote:
Kijk die arrogante kop, die wil je toch onder een trein rossenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:04 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Luinge was abuis. Het was Rosales die hem "hijo de puta" noemde.
Ach, dat Luinge af en toe dingen ziet die er niet zijn was al bekend, dus dat hij dingen hoort die er niet zijn verbaast mij eigenlijk niets.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
Het was notabene grensrechter Van Dongen (die er dus bij stond) die tegen Luinge getuigd heeft. Hij heeft bevestigd dat Blind niet het woord "hufter" heeft gebruikt.
Luinge is niet Temmink.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
"Het is toch knap dat iemand met de uiterlijke kenmerken van het syndroom van Down op dit niveau kan fluiten" jongens?
Volges mijquote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef Black-Death het volgende:
De opstelling van Ajax al bekend?
Dit schijnt het uitshirt te wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 14:27 schreef -Wolf- het volgende:
Verdomme, ik wil de nieuwe shirts voor komend seizoen zien!
Maar even wachten tot 10.00 morgen om er zeker van te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit schijnt het uitshirt te worden
[afbeelding]
Lijkt qua lijnen op die van Roemenie thuis. Zou best kunnen. Ziet er wel fraai uit.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit schijnt het uitshirt te worden
[afbeelding]
De Mul speelt volgens mij nietquote:Op woensdag 12 april 2006 17:22 schreef twi het volgende:
Maar Boakye maakte tegen NAC een betere indruk dan Timisela tegen Heracles. Leuk duel vanavond, Schilder - De Mul?
Die spaart zich om volgend jaar de revelatie van het seizoen te worden bij Ajax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |