abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 15:57:04 #121
91615 ZZtopSpeed
Zedde gij ja..
pi_40050411
Het probleem is dat alle DJ's zichzelf ontzettend geweldig vinden. Al die 'ochtendsjooooows' zijn zo ontzettend nep. Het gelach (met name bij Evers) is gewoon een sample en die zetten ze al in bij de meest beroerde grappen en poep-en-plas humor. Alle platen zijn altijd 'onderweg!' maar voordat het zover is lullen ze er eerst een eeuw doorheen.. geweldig hoor. Het ergste is nog als ze een mening hebben over politiek of een actueel nieuwsfeit. Ze niet bepaald slim aangezien bijna geen enkele DJ z'n middelbare school heeft afgemaakt dus wat ze dan lopen te verkondigen is vaak tenenkrommend.

De muziekkeus is bepaald door de muziekredactie en daar komt het feitelijk op neer dat de platenmaatschappijen flink geld erin pompen om zo hun muziek aan de man te brengen. Vroegah waren DJ's nog echte muziekliefhebbers en waren ze wandelende opencyclopediėn en draaiden ze hun eigen muziek. Tegenwoordig wordt elke dag 10x hetzelfde gedraaid. Het boeit niet of dat op 538, 3FM, Skyradio of Caz is; overal dezelfde muziek.

Het ergste is nog dat ze dan reclame maken met 'Serious Radio', 'Jouw muziek', 'De beste muziekmix' .. echt te trietst voor woorden. Zelf luister ik 's-morgens in de auto naar Radio1 voor het nieuws en 's-avonds naar Arrow Jazz FM of Internetradio.

Giel moet het hebben van zijn woordgrappen en rariteiten, maar na 2x heb je dat ook wel weer gehoord.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:06:52 #122
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_40050728
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:57 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Zelf luister ik 's-morgens in de auto naar Radio1 voor het nieuws en 's-avonds naar Arrow Jazz FM of Internetradio.
offtopic: Arrow Jazz FM is idd leuke zender, heb er een aantal goeie nummers 'ontdekt'

bijv. "Bajofondo Tango Club - Perfume" zal je helaas nooit op andere zenders horen, jammer..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_40050796
Doe mij maar Kicken....
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:57:43 #124
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40053881
ik erger me altijd aan de ranzige dichter, sodimitri op en dc lama.

ranzige dichter: z'n ranzige gedichten zijn gewoon niet leuk
sodimitri op: stomme spreuken, oneliners
dc lama: ja, laten we het WEER over 9/11 en wiet legalisering hebben

Ad uit Zwijndrecht en Zwijn uit Adrecht

's ochtends luister ik nooit 3FM.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_40053987
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Dick-Schaffa het volgende:
het is een vervelend standaard rijtje....

...dagjingle met beginrijm geintje (wansmaak-woensdag etc....te flauw)
...giele goeiemorgen (goed tegen ochtenderectie's zo ongeil als dat is)
...gielmobiel (al zo oud dat we inmiddels de kleedster van een theaterproductie aan de lijn krijgen)
...sm (klatsch) s (zucht)
...een 'grappige' opa (niet leuk, niet grappig)
...woordgrap (af en toe leuk)
...einde (gelukkig)

......wat best leuk is als je het de eerste keer hoort, maar na de 3e keer wordt het al vervelend
Frankrijk!
pi_40157419
Wat een verademing nu 's morgens Lantinga en Swijnenberg. Eindelijk word ik weer lachend wakker....
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 juli 2008 @ 20:38:19 #127
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_60348994
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Dick-Schaffa het volgende:
het is een vervelend standaard rijtje....

...dagjingle met beginrijm geintje (wansmaak-woensdag etc....te flauw)
...giele goeiemorgen (goed tegen ochtenderectie's zo ongeil als dat is)
...gielmobiel (al zo oud dat we inmiddels de kleedster van een theaterproductie aan de lijn krijgen)
...sm (klatsch) s (zucht)
...een 'grappige' opa (niet leuk, niet grappig)
...woordgrap (af en toe leuk)
...einde (gelukkig)

......wat best leuk is als je het de eerste keer hoort, maar na de 3e keer wordt het al vervelend
Wehehe nog steeds is dat niet veranderd, ik zat me vandaag net af te vragen of het mensen niet begint te vervelen dat dj's al jaren dezelfde stijl gebruiken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_60352189
Blijkbaar wordt herhaling als de kracht van radio gezien.

Ik houd niet van oneindige herhaling EN AL HELEMAAL NIET TOT 10 UUR 'S MORGENS
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:51:34 #129
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_60353113
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:38 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Wehehe nog steeds is dat niet veranderd, ik zat me vandaag net af te vragen of het mensen niet begint te vervelen dat dj's al jaren dezelfde stijl gebruiken
haha, ik haat meestal topickicks, maar in dit geval maak je wel een punt! Giel vervalt continu in herhaling. Dat deed z'n voorganger Stenders trouwens ook uiteindelijk met z'n ochtendprogramma.
Giel zit gewoon al te langf bij deze zender op dit tijdslot. Hem een uur extra geven is idioot (hoewel hij voor z'n salaris natuurlijk best wel wat mag werken) en ik denk dat niemand er op zit te wachten. Zet iemand anders voor de ochtendshow, en gooi Giel naar een ander tijdstip, grote kans dat dat prima werkt voor iedereen!

Kom op zeg, weer lekker de linkse relpet uithangen die moreel superieur is, maar ondertussen weer eens voor de rechter staan omdat meneer z'n medeweggebruikers minacht stik eens in een peuk jochie
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')