't Wordt zomer dan gaat dat pak juist uit!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Hier! Pak AAN!
Matige titelquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Hier! Pak AAN!
Of nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:34 schreef Copycat het volgende:
Of je wacht tot het eerdere deel echt vol is...
De positieve benadering: er ligt nu echt een uitdaging om een topic vol te posten!quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Wilde ik net TC gaan aanmoedigen dattie moest volhouden, was het topic vol!![]()
Blijft altijd weer een uitdagingquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve benadering: er ligt nu echt een uitdaging om een topic vol te posten!
Dat laat ik voorlopig even aan jullie over.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve benadering: er ligt nu echt een uitdaging om een topic vol te posten!
Zondequote:Op dinsdag 11 april 2006 13:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat laat ik voorlopig even aan jullie over.
Hij was vol en ik linkte even netjes naar dit deel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:34 schreef Copycat het volgende:
Of je wacht tot het eerdere deel echt vol is...
Chicks dig suits.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Wordt zomer dan gaat dat pak juist uit!![]()
Nee lieverd, je had deze neergezet en vervolgens het vorige deel volgepost.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:42 schreef Tranceptor het volgende:
Hij was vol en ik linkte even netjes naar dit deel.![]()
Dat is wel heeeel erg principieel...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee lieverd, je had deze neergezet en vervolgens het vorige deel volgepost.
Okay, één post to go, maar het gaat om het principe.
Ik zit toch maar op schoolquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:44 schreef melismay het volgende:
Fijne topictitel om onder in je balk te hebben staan
Zo ben ikquote:
"hoere"quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:44 schreef melismay het volgende:
Fijne topictitel om onder in je balk te hebben staan
Jammer, ik had je net zo hoog zitten...quote:
Dat is jouw foutquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, ik had je net zo hoog zitten...![]()
Dat is dan domquote:
een zooi mensen dat terplekke dood neer dient te vallenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef Mokster het volgende:
Een zooi wat?
Van dergelijk eenheidsworstgedrag wens ik geen gebruik te maken. Dat jij dat als dom betitelt, pleit dan ook weer niet voor je. Twee teleurstellingen in amper vijf minuten. Eigenlijk drie, na die Temptation Island post van Mokster...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan dom.
Ik ben een moderator; die moet je per definitie verfoeien!
Kom ik net binnen, lees ik dit..quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
een zooi mensen dat terplekke dood neer dient te vallen
Nee.quote:
tha usual shitquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kom ik net binnen, lees ik dit..
Is er iets aan de hand?
--> TRUquote:
Shit ... hoe kan ik weer een wit voetje bij je halen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef AirwiN het volgende:
Van dergelijk eenheidsworstgedrag wens ik geen gebruik te maken. Dat jij dat als dom betitelt, pleit dan ook weer niet voor je. Twee teleurstellingen in amper vijf minuten. Eigenlijk drie, na die Temptation Island post van Mokster...![]()
Kut, nu ziet men dat ik teruglees, ik lijk _Cara_ welquote:
Airwin is zeer gevoelig voor vleselijk fokcontactquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit ... hoe kan ik weer een wit voetje bij je halen?
![]()
Lief lachen, hem een keertje mee uit eten nemen, hem vergezellen naar het theater...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef Copycat het volgende:
![]()
Sukkelquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, nu ziet men dat ik teruglees, ik lijk _Cara_ wel![]()
Zolang je niet begint over koffie, crackers en geitenkaas vergeef ik je het teruglezen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef Pheno het volgende:
Kut, nu ziet men dat ik teruglees, ik lijk _Cara_ wel![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lief lachen, hem een keertje mee uit eten nemen, hem vergezellen naar het theater...
Eigenlijk is hij best makkelijk te teasen!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
tha usual shit
ik wil naar huis, t gaat niet goed
krijg je gezegd dat je je niet moet aanstellen met wat hoofdpijn
Ik verwacht meer van haar dan dat ze er met jouw idee vandoor gaat...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Lief lachen, hem een keertje mee uit eten nemen, hem vergezellen naar het theater...
Eigenlijk is hij best makkelijk te pleasen!
Yepzquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
lekker.. van je medemens moet je tegenwoordig ook al niet hebben..
Dat betekend dus dat je niet naar huis mag...(?)
* Pheno doesn't mention the feta he just ate....quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zolang je niet begint over koffie, crackers en geitenkaas vergeef ik je het teruglezen.
Dat wil je niet...quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik met kinderenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
een zooi mensen dat terplekke dood neer dient te vallen
Beter dan kinderenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:01 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoi, ik heb honger.
Eten wil weleens helpen!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:01 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoi, ik heb honger.
Nominatie "waarheid van de dag".quote:
laat hem bever eten!quote:
Ja ik kwam er net achter dat ik niet heb geluncht en slecht heb ontbeten. Eten zou wel kunnen helpen jaquote:
Ik dacht aan iets met meer koolhydraten.quote:
Hoe maak je bever klaar?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:04 schreef Pheno het volgende:
laat hem bever eten!
Met je mond, dus.quote:
Het ligt eraan hoe je het opdientquote:
zijn gedachten zullen ergens anders zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:07 schreef Mokster het volgende:
Of je honger er ook daadwerkelijk door wordt gestild betwijfel ik echter ten zeerste...
Mijn dankquote:
Holyquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef Dickies het volgende:
OMG die gek naast me zit ook op Fok
Dat is wel zo prettig jaja!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:09 schreef Pheno het volgende:
zijn gedachten zullen ergens anders zijn
Open een ONZ topic met zijn username!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:11 schreef Dickies het volgende:
OMG die gek naast me zit ook op Fok
"Mannen denken maar aan één ding..."quote:
Theorie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Am I interrupting something?
Toen ik het bovenstaande berichtje typte keek ie al vaagquote:
Gewoon zeggen dat hij een topic in TRU moet openen met de titel: GF moet terug!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:13 schreef Dickies het volgende:
[..]
Toen ik het bovenstaande berichtje typte keek ie al vaag
Je hebt je dag niet?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee lieverd, je had deze neergezet en vervolgens het vorige deel volgepost.
Okay, één post to go, maar het gaat om het principe.
Dat neigt naar een ban aan smerenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij een topic in TRU moet openen met de titel: GF moet terug!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Net zoals jij mijn favoriete Tranceptor bent.![]()
Jawel hoor!quote:
Zit dan niet zo te zeuren over 1 post, de volgende post is de 30.000ste.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor!
Het zonnetje schijnt, mijn raam staat open, RHCP op de radio, teksten vloeien mijn beeldscherm op.
Gaat helemaal a-okay, hier.
Ik zit er niet over te zeuren, ik leg je enkel het principe uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
Zit dan niet zo te zeuren over 1 post, de volgende post is de 30.000ste.![]()
Alvast feli of zo. Denk ik. Ik weet niet of je er trots op moet zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zit dan niet zo te zeuren over 1 post, de volgende post is de 30.000ste.![]()
Oja, boodschappen doen, dat moet ook nog gebeuren. Thanks for reminding me.quote:
En het probleem is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, maar ik sla een stukje taart af. De zomer komt eraan en we moeten weer strak in het badpakquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen mag een stukje taart, het is feest vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef Tranceptor het volgende:
Iedereen mag een stukje taart, het is feest vandaag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen boven de 20.000 posts is ziek. Oh wacht. Kut....quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:22 schreef Ynske het volgende:
tis maar wat je feest noemt
Hey!quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen boven de 20.000 posts is ziek. Oh wacht. Kut....
So true....quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen boven de 20.000 posts is ziek. Oh wacht. Kut....
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen boven de 29.999 posts is ziek. Oh wacht. Kut....
Teh horror wederom zeg.... En je leeft nog wel naast fok!quote:
Ja ... erg hè ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:27 schreef jackson het volgende:
Teh horror wederom zeg.... En je leeft nog wel naast fok!![]()
![]()
Helaas niet geldigquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja ... erg hè ...
Maar ik heb het excuus mod te zijn van twee subfora.
En snel te kunnen typen.
Vandaar dat je voor die tijd een kloon er tegenaan gooitquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Iedereen weet dat je een sociaal leven hebt wanneer je meer dan 30.000 posts hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |