omdat er een duel gelijk is geeindigd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:15 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom hebben Gorro en dyonvbaal maar een totaal van 7? En waarom winnen SoKs films alles? Oh ja, omdat hij eerste keuze had
hmm, tja.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
d_h, moet ik eigenlijk geen 16 punten hebben?
[..]
Is mijn voorsprong wat groterquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
niet dat t iets uit zou maken, maar ik pas t wel aan
valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef Gillingham het volgende:
Ah, nu snap ik het idee een beetje.
Weet nu wel dat het voor mij nu totaal geen nut heeft om nog te stemmen. Jammer.
in 1e instantie om t managenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef ranja het volgende:
Ja, daar ging het toch ook om? Of alleen om het managen?
ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:23 schreef ranja het volgende:
Nou ja ondanks dat heb ik er geen moeite mee tegen m'n eigen film te stemmen als de loting zo uitkomtIk stem op de films, niet op de manager.
Ik wil nu alvast zeggen dat die 3 punten regel er uit moet. Als iedereen films kiest die bij (een deel van) het bekende kliekje bekend zijn en verder vrijwel niet, dan krijgt zo'n film bv. van 2 deelnemers al 6 punten. Daar kunnen de overige stemmers dus nooit tegenaan. Dan moet je't of niet open maken voor mensen die niet meedoen of alle stemmen even zwaar meetellen.quote:
Of een punt per stem voor één van je films.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:03 schreef ranja het volgende:
Of dat je strafpunten krijgt voor de totaalstand als je de enige bent die op een filmpaar met een door jou gekozen film stemten ook voor een 0-0 natuurlijk.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het in iemands voordeel is dat ik bijna niet kan stemmen. Mijn stem is wel 3 punten waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |