Aha; zijn achternaam is dus Rectaal...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef Gellius het volgende:
Zal ik jou even een boek van m'neer rectaal inbrengen, beste Treinhoom?
Hee JIJ! Doe eens niet zo onaardig!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zal ik jou even een boek van m'neer rectaal inbrengen, beste Treinhoom?
Omdat ik je dan niet meer aardig vind.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:23 schreef Gellius het volgende:
waarom niet eigenlijk?
Dat je het ff weet Gellius...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik je dan niet meer aardig vind.
En ja, jij wil graag door mij aardig gevonden worden![]()
Theo Thijssen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:49 schreef Gellius het volgende:
Nee, het is geen Olympier van de vaderlandse letterkunde. Mijnheer was leraar he, vergeet dat niet. Nou ja, meester eigenlijk.
Heu. Maar goed, wat is een rectaal ingebracht boekje onder vrienden, nietwaar? daar moet je niet te zwaar aan tillen vind ik hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik je dan niet meer aardig vind.
En ja, jij wil graag door mij aardig gevonden worden![]()
't geeft 't woord 'paperback' een geheel nieuwe dimensie...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:40 schreef Gellius het volgende:
Heu. Maar goed, wat is een rectaal ingebracht boekje onder vrienden, nietwaar? daar moet je niet te zwaar aan tillen vind ik hoor.
Hmmm zou het mensen opgevallen zijn dat ik Snoopy geinig vind?quote:
Haha dat is grappig... deze heb ik naar Peacemans werk gestuurd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |