Aha; zijn achternaam is dus Rectaal...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef Gellius het volgende:
Zal ik jou even een boek van m'neer rectaal inbrengen, beste Treinhoom?
Hee JIJ! Doe eens niet zo onaardig!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zal ik jou even een boek van m'neer rectaal inbrengen, beste Treinhoom?
Omdat ik je dan niet meer aardig vind.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:23 schreef Gellius het volgende:
waarom niet eigenlijk?
Dat je het ff weet Gellius...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik je dan niet meer aardig vind.
En ja, jij wil graag door mij aardig gevonden worden![]()
Theo Thijssen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:49 schreef Gellius het volgende:
Nee, het is geen Olympier van de vaderlandse letterkunde. Mijnheer was leraar he, vergeet dat niet. Nou ja, meester eigenlijk.
Heu. Maar goed, wat is een rectaal ingebracht boekje onder vrienden, nietwaar? daar moet je niet te zwaar aan tillen vind ik hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik je dan niet meer aardig vind.
En ja, jij wil graag door mij aardig gevonden worden![]()
't geeft 't woord 'paperback' een geheel nieuwe dimensie...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:40 schreef Gellius het volgende:
Heu. Maar goed, wat is een rectaal ingebracht boekje onder vrienden, nietwaar? daar moet je niet te zwaar aan tillen vind ik hoor.
Hmmm zou het mensen opgevallen zijn dat ik Snoopy geinig vind?quote:
Haha dat is grappig... deze heb ik naar Peacemans werk gestuurd...quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:15 schreef Gellius het volgende:
Drie keer plaatwaarde voor de naam van 't schip op de achtergrond?
Heel goed, Diaan!quote:Op woensdag 12 april 2006 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm dit is een verkapte geschiedenisles voor mijleuk.....
Is dat Michiel de Ruyter
Het gaat goed met mijquote:Op woensdag 12 april 2006 09:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel goed, Diaan!![]()
Dat bonuspunt van mij (de schilder) is wellicht te lastig, maar de naam van het schip - en daarmee driemaal plaatwaarde!!! (Gellius) - moet wel lukken .... Enig idee?
De Batavia was een beroemd VOC-schip; geen slechte gok, derhalve. De naam van het vlaggeschip van De Ruyter hing samen met de gewestelijke indeling van het 17e-eeuwse Nederland ....quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:29 schreef Berkery het volgende:
De Zeven Sloten
Iedereen mag raden. Deze is vooral leuk omdat deze grote held zo'n klein gedrongen mannetje met enorme oren is.quote:
Niet alleen zijn gestalte was klein. En niet alleen zijn oren waren groot.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:31 schreef Z het volgende:
Iedereen mag raden. Deze is vooral leuk omdat deze grote held zo'n klein gedrongen mannetje met enorme oren is.
Ow okay.... de Batavia had ik ook onthouden... ik dacht oook aan VOC maar kon dingen niet helemaal goed in de tijd plaatsen.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:27 schreef pyl het volgende:
[..]
De Batavia was een beroemd VOC-schip; geen slechte gok, derhalve. De naam van het vlaggeschip van De Ruyter hing samen met de gewestelijke indeling van het 17e-eeuwse Nederland ....
Gelukkig niet..... het is niet alleen raad je plaatje voor mij.... ik moet ook nog werken hier.quote:En Z: deze is ook voor Diaan bedoeld?![]()
Piet Heinquote:Op woensdag 12 april 2006 09:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Niet alleen zijn gestalte was klein. En niet alleen zijn oren waren groot.
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:46 schreef Gellius het volgende:
Ik zie'm eigenlijk nooit meer op de verrekijk.
Hmmmmm.....goede gok, Tokay! Zeker.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:00 schreef Tokay het volgende:
Gokje op Bonifatius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |