Ohquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehmm nee, ben afgelopen weekend geweest![]()
nou ja, aan de Somme dan, en heel even kort door Ieper gereden (vriend van me moest nog wat spullen ophalen)
Qutiequote:
9 uur, amateurquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:04 schreef leonieke het volgende:
[..](ik blijf alleszins liggen tot 9u 's morgens
)
Dat mag zo nu en dan toch ook? Daar is vakantie voor hoorquote:Dat vond ik ook. Ik heb tijdens de herfstvakantie, tijdens de kerstvakantie én tijdens de krokusvakantie goed gewerkt. En nu vonden phille en ik dat we echt een weekje van de paasvakantie mochten genieten, zonder echt aan het werk te denkenDat hebben we dan ook maar gedaan
![]()
Normaalgezien is het rond 6.15u, dus 9u, daarvoor word ik al 10 keer wakker ofzoquote:
Dat dacht ik dus ookquote:[..]
Dat mag zo nu en dan toch ook? Daar is vakantie voor hoor
ja volgende keer beterquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh![]()
Het was toch eerst gepland tijdens het paasweekend of heb ik het verkeerd op?
Afgelopen weekend waren we ook niet in de streek hoor.
Volgende keer dan?
Tuurlijk![]()
![]()
Slaapwelquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja volgende keer beter
en nu ga ik slapen![]()
Dat lijkt mij ook want post je er immers niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 07:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
daarnaast kom ik overal waar ik denk te posten
het posten zelf is net iets te veel moeitequote:Op woensdag 12 april 2006 07:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook want post je er immers niet.
Klopt als een busquote:Op woensdag 12 april 2006 07:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook want post je er immers niet.
Nee hoor, ik doe het met plezierquote:Op woensdag 12 april 2006 07:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het posten zelf is net iets te veel moeite
Daarom post ik er ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 07:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het posten zelf is net iets te veel moeite
Gelukkig maar anders zou je het niet doen.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 07:17 schreef indahnesia.com het volgende:
in al die andere SC's
Komt op het zelfde neer mafkeesquote:Op woensdag 12 april 2006 07:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders zou je het niet doen.![]()
Schelden.quote:
quote:
Met mij gaat het superquote:
Eh kut man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |