ja, maar dan krijg je natuurlijk geen kentekenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je ze ook illegaal importeren denk je?
ahaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij is er ook met mat64, ICM, IRM, mat34, DH1, wat je maar wilZelfs de Kameel zit ertussen
die haal ik wel van die Fiat afquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je natuurlijk geen kenteken
Vergeet de grabbelbijdrage niet hequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn de verzendkosten hierheen zeker dan?
ik ga er meteen een bestellenquote:
op naar de duizendquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
zo zo, volgend deeltje alweer
ja, je moet goed zorgen voor de inwendige mensquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen wat voejer halen bij Alberrt heijn want de friettent en de croissanterie zijn allebei dicht op dinsdag
Is toch redelijk voer te halenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen wat voejer halen bij Alberrt heijn want de friettent en de croissanterie zijn allebei dicht op dinsdag
en shoarma-tent?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan er toch wel een daar kopen en die dan in een container hierheen vervoeren?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet bestellen, dan gaat het nog legaal
die container gaat toch echt door de douane heen hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan er toch wel een daar kopen en die dan in een container hierheen vervoeren?
Daar hoeft de RDW toch niks van te weten?
WGR of PTAquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan er toch wel een daar kopen en die dan in een container hierheen vervoeren?
Daar hoeft de RDW toch niks van te weten?
CUL of LIFquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
geen shoarmatent in de buurtIk denk dat het een maaltijdsalade wordt
met 2 ons groente erin of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |