ja, maar dan krijg je natuurlijk geen kentekenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je ze ook illegaal importeren denk je?
ahaquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij is er ook met mat64, ICM, IRM, mat34, DH1, wat je maar wilZelfs de Kameel zit ertussen
die haal ik wel van die Fiat afquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar dan krijg je natuurlijk geen kenteken
Vergeet de grabbelbijdrage niet hequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn de verzendkosten hierheen zeker dan?
ik ga er meteen een bestellenquote:
op naar de duizendquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
zo zo, volgend deeltje alweer
ja, je moet goed zorgen voor de inwendige mensquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen wat voejer halen bij Alberrt heijn want de friettent en de croissanterie zijn allebei dicht op dinsdag
Is toch redelijk voer te halenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zometeen wat voejer halen bij Alberrt heijn want de friettent en de croissanterie zijn allebei dicht op dinsdag
en shoarma-tent?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan er toch wel een daar kopen en die dan in een container hierheen vervoeren?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet bestellen, dan gaat het nog legaal
die container gaat toch echt door de douane heen hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan er toch wel een daar kopen en die dan in een container hierheen vervoeren?
Daar hoeft de RDW toch niks van te weten?
WGR of PTAquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan er toch wel een daar kopen en die dan in een container hierheen vervoeren?
Daar hoeft de RDW toch niks van te weten?
CUL of LIFquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
geen shoarmatent in de buurtIk denk dat het een maaltijdsalade wordt
met 2 ons groente erin of zo
Die zijn lekkerquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
das kudtquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Yep, weer uitgewandeld met de kleinequote:
Dat meisje waar ik in oktober mamaMutZ voor ben geweest ben ik mee wezen wandelenquote:
Suzanne?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat meisje waar ik in oktober mamaMutZ voor ben geweest ben ik mee wezen wandelen
quote:
quote:
sterkte ermee speedyquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het gaat duidelijk niet meer tussen Stacey en mij, ik wil der zo nog even bellen en dan wil ik andwoord hebben. Ik ben iig van plan om er nu even een . achter deze relatie te zetten, ze heeft het echt veel te moeilijk dus klaar. Ik zal hier verder mee oiphouden, dit wou ik alleen even melden.
ow jee, de pret kan beginnenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:28 schreef MutZ het volgende:
[..]ze loopt al langs de tafel enzo en trekt alle kastjes open
Dank...quote:
we hadden al geen tafelkleed, maar er zijn inmiddels wel dingen van tafel verdwenen/meer naar het midden verplaatstquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ow jee, de pret kan beginnentafelkleed is inmiddels verwijderd neem ik aan?
slim planquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
we hadden al geen tafelkleed, maar er zijn inmiddels wel dingen van tafel verdwenen/meer naar het midden verplaatst
ervaring?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
slim planAl is het afwachten voor hoe lang dat voldoende zal zijn
Die ukken weten altijd wel iets te mollen waar je NIET aan gedacht had
3 neefjes en een nichtje van bouwjaren 1995, 1997, 1999 en 2001quote:
wordt wat krapquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3 neefjes en een nichtje van bouwjaren 1995, 1997, 1999 en 2001
genoeg denk je?
oh gelukkig maar danquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
wordt wat krap
gelukkig zit ze grotendeels nog in de box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |